timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2008.12.16. 22:13:56 (1896
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Egyebkent nagyjabol jo.  Persze feltetelezed, hogy ha 7000 helyett 7700-ig forgatod a motor ebben az uj tartomanyban is ugyanugy szol, ez pedig nem valoszinu. 
Re: (1895)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.12.16. 22:06:30 (1895
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tényleg, ezt ott nem is figyeltem 110-nek kellene lennie,itt a 2. fokozat időtartamát próbáltam tartani, de rájöttem, hogy ott rontottam el, mert nem 40km/h húz 2.ban hanem a 10% miatt 44km/h és ehhez több idő kell. A G vonalak azért hasonlóan alakulnának, nem? Vagy váltások után magasabb G értéknek kellene lennie? Mert a fordulat emelés miatt, a teljesítmény csúcs közelében van a váltás?! 
Re: (1894)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!