timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.10.13. 12:30:50 (2084
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)     9.01 @ 138    (2009.09.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.01 @ 138
1/4 ET:   13.68 @ 168
0-100 km/h:   5.30
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
na lecserélted a gti-t?? milyen erős a honda? hasonló az időnk. 
Re: (2082)
 ave
válasz erre 2009.10.13. 12:28:48 (2083
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)     9.01 @ 138    (2009.09.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.01 @ 138
1/4 ET:   13.68 @ 168
0-100 km/h:   5.30
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A teljesitmeny kapcsan magasabb fokozatokban az erosebb autok mindig tobb powert adnak le.
Ha elkapar egyertelmu, hogy miert.  Ha meg ugy tunik tapad, akkor meg reszben tovabbra is elkapar, reszben pedig a motort egy bizonyos fordulatrol kell a valtasi pontig gyorsitani.   Alacsonyabb fokozatban erre kevesebb ideje van, vagyis tobb munka megy el erre.

Ha megnezel par grafikont lathatod, hogy egyesben csak a leggyengebb autok tudnak a max power kozeleben leadni, akkor is, ha ugy tunik, tapadnak.     Ugyanez igaz kettesre is erosebb autoknal.
 
Re: (2082)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.10.13. 01:36:59 (2082
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)     9.01 @ 138    (2009.09.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.01 @ 138
1/4 ET:   13.68 @ 168
0-100 km/h:   5.30
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
bennem inkább az a kérdés merül fel, hogy van ez az autó ilyen súlyú egyáltalán?
abból kiindulva, hogy az én utcai 5ajtósom, kipakolva, velem együtt volt 810kg volt, akkor ez az üvegszálból készült kocka gti nem hinném, hogy csak 50kg-mal könyebb.

mitől lehet, hogy 2-esben még nem adja le a maximális teljesítményt? 3-ban 120 felett már ennyire süvítene be a levegő a 4 pillangón?
egyébkét ha gyári gti váltóval megy(ami igen valószínű) akkor max 9000 lehet a váltáspont. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!