timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.11.17. 21:00:54 (2120
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Skoda 1000MB (FM2000)    8.70 @ 136.7    (2011.09.24.)
0 rollout
1/8 ET:   8.70 @ 136.7
1/4 ET:   13.40 @ 167.2
0-100 km/h:   5.08
80-120 km/h:   3.32
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nanemár! Akkor jövőre hogy mérjük a 12-es futamodat, meg a tuti rajtot? :-) 
Re: (2119)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2011.11.17. 19:16:24 (2119
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Skoda 1000MB (FM2000)    8.70 @ 136.7    (2011.09.24.)
0 rollout
1/8 ET:   8.70 @ 136.7
1/4 ET:   13.40 @ 167.2
0-100 km/h:   5.08
80-120 km/h:   3.32
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az óvatos megindulás az konkrétan elpattogás volt. Kuplung felengedés függvénye, itt nem sikerült, de a következő futamban már 12-es időt futottam. A 3. váltása a váltó gyengesége, túl sokat ejt. A teljesítmény esése szimplán azért van, mert 6600-nál van a 144Le maximumom és 7600-ig forgatom.

ELADÓ az autó:
http://hirdetotabla.duen.hu/ver_enyaut/amatr/_koda1550mb1969

 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!