timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.08.10. 20:44:10 (527
Felhasználói profil
15.29 @ 143
Honda Civic turbo (CCH street)     8.35 @ 155    (2007.07.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 155
1/4 ET:   12.48 @ 195
0-100 km/h:   4.53
80-120 km/h:   2.29
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az egy elég pontos mérleg 10 kiló közelítéssel mérlegel amugy nincs messze vecséstől egy gyártelep kamionok is rátudnak állni! Na én meg ugy jó 105-106 kiló és a kocsi 1190kg volt plusz súllyal szal mondjuk szárazon 1160-1170 kevesebb semmiképpen sem! Viszont van közel 70 kiló difi ennyi különbség lenne 5th gen és 6th gen között? Már csak azért is mert a tied turbós szal az csak plusz súly! 
Re: (525)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.08.10. 13:30:03 (525
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo (CCH street)     8.35 @ 155    (2007.07.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 155
1/4 ET:   12.48 @ 195
0-100 km/h:   4.53
80-120 km/h:   2.29
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
köce

de nem értelek.
én 80 kg vagyok.
a kocsi meg 1100...
a tied is hasonlo.vagy nem pontos a mélerg 
Re: (524)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!