timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.09.26. 10:26:35 (602
Felhasználói profil
10.92 @ 200
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hali. Igen, ismerem ezt Mythbusters epizodot. Annyit tudok hozza tenni, hogy amikor csereltem az ajtot, akkor semmi merheto kulonbseg nem volt. Meg aztan sulyban a gyari ajtohoz kepest 12kg a minusz (szinten nem igazan merheto)... 
Re: (599)
 ESI
válasz erre 2007.09.26. 10:19:59 (601
Felhasználói profil
14.84 @ 149
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az nem lehet, hogy ez egyenletes sebességre igaz? Ha folyamatosan gyorsul, akkor egyre több levegő akar oda bepréselődni nem? 
Re: (599)
 ave
válasz erre 2007.09.26. 09:56:26 (600
Felhasználói profil
12.88 @ 175
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat az uj motorjaval lehet erdemes lesz ezzel is foglalkozni.  
Re: (599)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.09.26. 07:46:18 (599
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A Discovery-n láttam egy műsort (címe: Állítólag, angol: Mythbusters), ahol bebizonyították, hogy a pick-up-ok áramvonalasabbak, ha a hátsó kisajtó csukva van, ugyanis ekkor a raktérben egy fix légörvény keletkezik, ami sima felületet képez az autó fölött elhaladó levegőnek. Csak azért bátorkodtam megjegyezni, mert a videón ki van lyuggatva a hátsó ajtó (ha azóta be lett tömve, tárgytalan). Ekkor megszűnik az a bizonyos légörvény. Ha be lenne tömve, jobban menne a gép. Nem akartam okoskodni, elnézést kérek, ha mégis úgy tűnt. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!