timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.05.06. 10:49:04 (992
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Fiat Uno Turbo IE (Cry)     9.31 @ 138    (2008.04.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.31 @ 138
1/4 ET:   13.99 @ 169
0-100 km/h:   5.91
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ilyen teljesítménnyel ez tényleg jó idő! :-)) Viszont a most kirakott mérésnél amikor 2.ben vagy érdekes, hogy először nőni kezd a teljesítmény aztán hírtelen szinte ugyanakkora lendülettel csökken. Olyan mintha épp lyukba váltottál volna. Nem lehet, hogy nem az igazi a wastegate-ed? 
Re: (990)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.05.06. 10:25:21 (990
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ami még érdekes,hogy itt 3.-ban nincs teljesítmény csökkenés

Azért a 2-es fokozat 120km/h-ig való kihuzatása szerintem horzsol Széles vigyor
NA ez itt kérem szépen a 8500rpm Széles vigyor
Kár hogy fölösleges volt, talán ezért sem sikerült a 3.-at váltanom Kacsint  
Re: (989)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!