timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 252 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.13. 15:56:20 (377
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
De hat a szabalyzat nem is tiltja a rajtnal otthagyni a 200-300 kg-s lapos sulyokat.  
Re: Rafi (373)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.12. 16:24:08 (348
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Peugeot 405 2.0 16V (Capa)    10.93 @ 109    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   10.93 @ 109
1/4 ET:   16.76 @ 136
0-100 km/h:   9.37
80-120 km/h:   6.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A valtasi csucsokat nem kell nezni sosem, az a lendkerekben tarolt energia hirtelen raszabaditasa a hajtasra, nagyon rovid ideig tart. 
Re: Leon (345)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.11. 18:25:59 (322
Felhasználói profil
12.88 @ 175
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat az emlitett futamhoz ezzel a sullyal szerintem kb. 420 WHP kell.
Tehat kb. azonos teljesitmeny, mint a tied, mondjuk a tied picivel tobb, mondjuk 640-650 is lehet talan.
De 600 felett van, vegulis ez nem rossz szam.
 
Re: Falco (321)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.11. 16:51:17 (320
Felhasználói profil
12.88 @ 175
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Valami tomeget is tudsz ahhoz a Ty-hez?  (Mert az Sy mostani sullyal gondolom nem lehet kalkulalni.) 
Re: Falco (319)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.11. 15:25:49 (316
Felhasználói profil
12.88 @ 175
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hm, de milyen arfolyamon szamoljam?

Nova arfolyamon kb. 1000 loero lehet.

De a Ty mert 750 WHP is = claimed 1234HP.

Ebbol kiindulva 740 loeros vagy.

Szerintem inkabb 600 korul.


Nem tudom mekkora vesztesege lehet ezeknek az automataknak.  Tudsz konkret Sy/Ty uzert, aki megbizhato, es engine dynon X loero volt, es hasonlo szamokat ment 1/4-en mint te?
 
Re: Falco (312)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.11. 12:38:09 (310
Felhasználói profil
12.88 @ 175
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Vigyazz, mert 2 kvalifikacios kore kozott hazarepul helikopterrel!  Repterrol repterre, ugyebar.  
Re: Falco (308)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.10. 17:46:14 (302
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Chevrolet Corvette C3 turbo (GS)     6.64 @ 198    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.64 @ 198
1/4 ET:   9.85 @ 233
0-100 km/h:   2.83
80-120 km/h:   1.36
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
En Lencot akarok, rudasat.
Multkor lattam egy videoban ahogy vegigutogeti oket, nyami-nyami.
De esetleg egy vertigate is johet, ha nincs mas.  
Re: Bkori (301)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.08. 20:56:40 (298
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Chevrolet Corvette C3 turbo (GS)     6.64 @ 198    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.64 @ 198
1/4 ET:   9.85 @ 233
0-100 km/h:   2.83
80-120 km/h:   1.36
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem igazan. Ha jol ertettem, ez kb. 1400 loerore kepes, ettol pedig nincs messze.
Esetleg ket kisebbel lehetne persze dolgozni, mint a Ty, de a C3 motortereben semmi hely sincs. 
Re: rhigo (297)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.08. 20:15:37 (296
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Chevrolet Corvette C3 turbo (GS)     6.64 @ 198    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.64 @ 198
1/4 ET:   9.85 @ 233
0-100 km/h:   2.83
80-120 km/h:   1.36
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szoval ez egy Sy/Ty Vette kasztnival?

Arakban egyaltalan nem vagyok kepben, de talan a TH400 olcsobb, nem?   De egyszerubbnek biztos egyszerubb. 
Re: Falco (295)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.08. 15:38:43 (294
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Chevrolet Corvette C3 turbo (GS)     6.64 @ 198    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.64 @ 198
1/4 ET:   9.85 @ 233
0-100 km/h:   2.83
80-120 km/h:   1.36
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Koszi, hogy szoltal, mar nem.  
Re: Gomb (293)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.05. 16:47:05 (288
Felhasználói profil
12.88 @ 175
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A legellenallas figyelembe van veve, tehat az nem zavar be.  (Bar ugye ez csak egy saccolt ertek az auto formaja alapjan)
Szerintem egyszeruen a valtas utan alacsonyabb fordulaton nem huz ugy. 
Re: Zolti (285)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.05. 15:23:14 (283
Felhasználói profil
12.88 @ 175
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mar meg lehet nezni, csinaltam egy 1000 WHP-ig jo skalat.

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&tav=1p4_1000 
Re: Zolti (282)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.04. 22:40:49 (273
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Persze, hogy nem esett neked, a te harmadikadnak meg nem volt vege 170-nel. 
Re: CRXPali (272)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.04. 14:39:50 (270
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Oh, en eleg hamar eszrevettem szerintem.    (Meregettem is egy tesztnapon)
A 40 centi egyebkent nem a rollout, hanem a stage es a guard kozotti tavolsag.
Ezt maximalisan kihasznalni csak bazinagy kerekekkel lehet (26"+), es akkor nem beszeltunk arrol, hogy az autok 99%-a nem 1 mm-re all be. (Szerintem egyebkent nagyon helyesen, foleg dontokben.)

Kisebb kerekekkel (22"-23" ezzel a rajtgeppel is csak 30 centit lehet "ingyen" gurulni, mivel a kerek ilyen hosszan takarja ki a stage fotocellat.


A masik meg, hogy ez a 40 centi a 2007-es UEM motoros(!) szabalyzatban van igy:
http://www.motocicliste.net/ewcup/file/2007/UEM_RR_RULES.pdf?item=26
101. oldal: "between Stage and Start/Guard 400 ± 10 mm." 
Re: fota (268)
 ave
válasz erre előzmények 2007.05.19. 22:50:35 (255
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A gorbeken nem a gyartok altal megadott -fotengelyen mert- teljesitmenyek vannak, hanem a kereken leadott teljesitmeny.
Ez a kisnyomasu Honda veletlenul pont az a kb. 160 loero lehet fotengelyen, amit te elvarnal.  
Re: Leon (253)
 ave
válasz erre előzmények 2007.05.17. 14:03:11 (252
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A tied lehet nincs 1160 kg.  No meg 0.6bar az azert 50%-al nagyobb toltonyomas. 
Re: Raptor46 (251)
 ave
válasz erre előzmények 2007.05.14. 00:12:25 (238
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na ez viszont marhara nem a mereshez szolo kommentar.
Levettem kezzel a hivatkozast, de ebben a topicban csak a meresekrol legyen szo.
Ha kerdesed van a hazai gyorsulasi versenyzes topicban tedd fel.

De most meg valaszolok itt.
En nem tudom, hogy jonnek-e, de en megyek Lengyelo-ba nyaron, biztos lesz mit merni.  
Re: frinyoo (237)
 ave
válasz erre előzmények 2007.05.13. 22:40:48 (236
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
220 loero kereken az azert 270 loero felett van minenkeppen...

Szerintem gaz nelkul kb. 230 korul lehetne. 
Re: frinyoo (234)
 ave
válasz erre 2007.05.11. 09:17:32 (233
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Btw. Select 12" as the rollout and 1/4 mile view, and there you go about accuracy:

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0464&rollout=12&tav=1p4

Official:
1.837   7.746  @ 146.930       12.134 @ 176.470

g-meter:
1.85     7.75    @ 150             12.13   @ 179

Speeds differ because the official result is the last 20meter's average, but the figure I publish is the exact speed on the finish line. 
 ave
válasz erre előzmények 2007.04.28. 09:48:04 (213
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo (CCH street)     8.57 @ 154    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   8.57 @ 154
1/4 ET:   12.71 @ 195
0-100 km/h:   4.81
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Felraktam, 2 loeros!  
Re: civiccoupe (205)
 ave
válasz erre 2007.04.28. 00:59:15 (204
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo (CCH street)     8.57 @ 154    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   8.57 @ 154
1/4 ET:   12.71 @ 195
0-100 km/h:   4.81
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Kuldjel egy fotot rola, nem talaltam sehol! 
 ave
válasz erre előzmények 2007.04.25. 09:32:37 (194
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Barkinek feltunhetett, hogy a volt piros auto belulrol szurke lett.

Vigasztaljon az, hogy nagy nehezsegek aran nagy dolgok szulethetnek.  

Azt mar tudod, hogy mi lesz, 1.3 vagy 1.6? 
Re: POS (191)
 ave
válasz erre előzmények 2007.04.24. 19:11:31 (189
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Accord Aerodeck    10.33 @ 116    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.33 @ 116
1/4 ET:   15.87 @ 143
0-100 km/h:   7.95
80-120 km/h:   5.53
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem figyeltem meg, de szerintem igen, ugyanaz a gumi volt, amivel Tokolon is ment. 
Re: Max-007 (188)
 ave
válasz erre előzmények 2007.04.24. 16:58:32 (186
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Eredetileg az egy USA auto volt, ha jol tudom, igaz idokozben csak a tulaj maradt ugyanaz.
De GTI-t magyarorszagon biztos nem csinaltak sosem. 
Re: hungryta.com (185)
 ave
válasz erre előzmények 2007.04.24. 13:46:02 (179
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hm, most hogy mondod, lehet, hogy francia autok kozott nincs gyorsabb az enyemnel, de ettol valahogy nem lettem boldogabb.  
Re: carlosracing (174)
 ave
válasz erre előzmények 2007.04.23. 09:16:27 (157
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A korabbi ket meresnel 1g felett volt.
Ha 12" rollouttal nezed, most 1.79-es 60 labat ment, 2006-ban 1.70-et, 2005-ben pedig 1.71-et. 
Re: carlosracing (152)
 ave
válasz erre előzmények 2007.03.03. 14:18:44 (139
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Seat Leon 2.0 16v TFSI     9.88 @ 129    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   9.88 @ 129
1/4 ET:   14.92 @ 159
0-100 km/h:   6.84
80-120 km/h:   3.90
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem hulyeseg, a notebook is tud hangot felvenni.  
Re: Angelghost (138)
 ave
válasz erre előzmények 2007.03.03. 12:55:44 (136
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Seat Leon 2.0 16v TFSI     9.88 @ 129    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   9.88 @ 129
1/4 ET:   14.92 @ 159
0-100 km/h:   6.84
80-120 km/h:   3.90
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem tudom sajnos, fejleszteni kell majd a dokumentalason a helyszinen, mert mindent elfelejtek.
Szerintem csak chip. 
Re: tyutyesz (135)
 ave
válasz erre előzmények 2007.03.01. 23:57:09 (132
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Audi A6 2.5 TDI Avant Quattro    10.67 @ 108    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   10.67 @ 108
1/4 ET:   16.62 @ 133
0-100 km/h:   9.34
80-120 km/h:   6.71
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ezek egyertelmuen valtasok, mind.

Melyik valtasi pont tunik rossznak?

Van az A4 quattro szinten dizel mocival, de az 5-os valto, nem?
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0388
 
Re: NitroPetya (131)
 ave
válasz erre előzmények 2007.03.01. 18:12:04 (128
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Audi A6 2.5 TDI Avant Quattro    10.67 @ 108    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   10.67 @ 108
1/4 ET:   16.62 @ 133
0-100 km/h:   9.34
80-120 km/h:   6.71
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem. Nezd csak meg jobban.

1. 0-40
2. 40-60
3. 60-90
4. 90-120
5. 120-? 
Re: NitroPetya (126)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.28. 14:00:29 (124
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Audi A6 2.5 TDI Avant Quattro    10.67 @ 108    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   10.67 @ 108
1/4 ET:   16.62 @ 133
0-100 km/h:   9.34
80-120 km/h:   6.71
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Biztosan az, mivel a gyari 150 lovas fotengelyen, ez meg kereken annyi. 
Re: Vitya (123)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.21. 19:22:45 (114
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Citroen Saxo VTS 1.6 16v (ZsoltGTI)     9.88 @ 123    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   9.88 @ 123
1/4 ET:   15.11 @ 151
0-100 km/h:   7.16
80-120 km/h:   4.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez kereken mert, igen.

A tomeget vagy megmeri a tulaj egy mazsan (MEH, Tuzep, stb...) vagy forgalmi alapjan saccolunk. 
Re: hori (113)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.21. 12:35:23 (111
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Citroen Saxo VTS 1.6 16v (ZsoltGTI)     9.88 @ 123    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   9.88 @ 123
1/4 ET:   15.11 @ 151
0-100 km/h:   7.16
80-120 km/h:   4.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ok, koszi az infot, majd atirom. 
Re: firewall (110)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.19. 11:07:51 (99
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igazabol forditva szamolodik.    430 * 0.7 = 300    tehat 30% a veszteseg.

Nekem ez is soknak tunik, mindenesetre ha ez igaz, akkor automata valtot hasznalni nagy bukta. 
Re: Fish (98)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.11. 21:00:17 (61
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat igen, ezt neztem en is. Szerintem 150-es shot.
De, hogy 350 loero turo-e, hat..   Kacsint

Logikus, hogy ekkora shotot nem max toltonyomas mellett tol be a motorba.
Nitro nelkul is lehet 400-450 loero, nagyobb nyomas mellett.

 
Re: EclipseGST (60)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.11. 19:42:35 (59
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat, ezugyben en nem fogadnek ellene. 
Re: EclipseGST (57)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.08. 19:18:48 (54
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Te figyuzz, nem OLVASOL???

AZT KERTEM, ITT NE VALASZOLJ!!

Dühös  
Re: Pityukaaa (53)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.08. 16:38:06 (52
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Most nem azert, de ez hogy kapcsolodik ahhoz, amire valaszoltal?
Ez a topic a meresek kommentalasara valo!
Itt ne is valaszolj, legyszives!   Az ilyen kerdesek mehetnek nyugodtan a nagytopicba (http://timeslip.hu/forum.php?thread=3)


A kerdesre valaszolva: elegge beteg vagyok sajnos.  Ha meggyogyulok csutortokig, es marad a jo ido, akkor lehet, hogy lesz meres.  Meglatjuk. 
Re: Pityukaaa (51)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.04. 20:03:34 (49
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tenyleg tol, amig elforognak a gumik.   
Re: voszi (47)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.04. 16:01:27 (46
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Pontosan. 
Re: Atommanó (44)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:31:38 (43
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az nem leesés.   Kemeny kuplunghasznalat eseten minden auto rant egyet a kuplung felengedesekor, attol van a tuske, meg harmas elejen is van ilyen.
Kettesben azert nem olyan magas a zold tuske, mert a kerekek egy picit el is forogtak.   Emiatt a piros tuske nem olyan hegyes, a teljesitmeny (zold) ugye meg ahhoz kotodik eleg szorosan.

Nem nagyon tudom jobban korulirni. 
Re: voszi (39)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.31. 18:01:20 (29
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez az a meret, amiben nekem megvan. (kicsit jobb, mint ami alabb latszik)
http://timeslip.hu/files/topfuelrun_datalog.jpg
 
Re: POS (28)
 ave
válasz erre 2006.12.31. 13:57:14 (27
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azaz.  Mosolyog
De itt van egy masik TF log is, igaz ez europai, 5.2 mp koruli 1/4, 470 km/h koruli celvonalival.



A zold a becsult leadott teljesitmeny, 5700-rol esik le a legellenallas novekedesel (es a gyertyak fogyasaval, stb...)
A lila az kompresszornyomas a vegen 36 psi korul van.(2.5 bar)
A fekete a motorfordulatszam.  Amig csuszik a kuplung, addig 6900 korul van, az osszezart kuplunggal meg elforog 7500-ig.
A kek a sebesseg, jol lathatoan 300 km/h felett kezd csokkeni a vonal meredeksege, 2.5 mp utan.
Ebbol atlaggyorsulast szamolva, 3.4 g jon ki az elso 100 meterre.
De ez Europa, es nem is az elvonal.  (Asszem a log valamelyik holgyversenyzo egyik futamarol keszult) 
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.28. 12:34:11 (25
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Super Comp Dragster (Ulrike Golde)     6.52 @ 197    (2006.04.16.)
0 rollout
1/8 ET:   6.52 @ 197
1/4 ET:   9.85 @ 227
0-100 km/h:   2.73
80-120 km/h:   1.08
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat igen, van kamu rendesen.  Mosolyog

Amit en lattam TF logot egy 4.5 mp-s futamhoz, tehat egy igen jo eredmenyhez ami tartozott, az 4g,  tobb mint 120 meteren at, de utana nagyon meredeken esik, a vegen mar alig gyorsul. (0.5 g alatt)

Fekezesrol nincs meresem, ott csak szoveges inputom alapjan mondom, hogy 5g es afeletti lassulasrol beszelnek.
Ami biztos: 300 km/h-nal 1 ernyo kb. 2g-t tud lassitani.  (Ilyet mar mertem: Patriot jet-dragster)
Ebbol kiindulva 500-nal 2 ernyo siman foghat 5g-t is. 
Re: Rafi (23)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.26. 16:16:42 (20
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Opel Calibra 2.0 8v automata    12.80 @ 97    (2003.03.01.)
0 rollout
1/8 ET:   12.80 @ 97
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   13.47
80-120 km/h:   -
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akkor pedig kb. max a valtoval van bibi, vagy jobb vezetessel lehetett volna tobbet kihozni. 
Re: hobizoli (18)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.26. 14:02:43 (16
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Opel Calibra 2.0 8v automata    12.80 @ 97    (2003.03.01.)
0 rollout
1/8 ET:   12.80 @ 97
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   13.47
80-120 km/h:   -
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tudod, hany loeroes ez a 2 liter 8szelepes motor gyarilag? (fotengelyen) 
Re: Sziszi_ (15)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.25. 09:35:07 (12
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Renault 5 1.7i turbo    10.15 @ 121    (2006.12.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.15 @ 121
1/4 ET:   15.43 @ 150
0-100 km/h:   7.25
80-120 km/h:   4.56
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A hasznalt nyomashoz kicsi.  Mosolyog
Szep a csucsteljesitmeny, de az, hogy ennyit essen a teljesitmeny a fordulattal az nem tul celszeru.

Van rajta egy egyedi IC is, de a motor stock, amennyire emlekszem. 
Re: Rafi (11)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.23. 15:09:15 (10
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Felul ez olvashato:
"Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni"

Mielott belepsz a topicba ez van a neve ala irva:
"A mért futamokról, a diagramokról lehet itt beszélgetni."

Ez a topic arra valo, hogy a muszeres meresekhez tartozo kommenteket gyujtse.
Illetve, hogy azokat konny legyen megtalalni.
Mert ha mondjuk en hozzaszolok Falco egyik tokregi futamahoz, azt senki nem fogja olvasni.
Igy viszont amolyan "reverse lookup" modszerrel visszafele talalod meg, hogy az adott komment mire is vonatkozott.

Szoval ilyeneket  a "Hazai gyorsulási versenyzés" nevu gyujtotopicba lenne celszeru.
De meg a visszajelzesek topic is szoba johet. 
Re: szabyk RST (9)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.23. 14:05:33 (8
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezt miert IDE irod?!    Összezavarodott

Na mindegy.   Az elso mas tollaval ekeskedonek tunik!  Mosolyog     Az A14BBT egy angol tuningceg demo autoja.  Allitolag mertek neki 36psi-vel 300 loero koruli teljesitmenyt is.  Persze 1/4 merfoldon ezt a nyomast nem probaltak ki sosem.

Na mindegy, egy ideig marad, hatha Andy baratom regisztralt.   Mosolyog  
Re: szabyk RST (7)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.23. 13:25:48 (6
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez ebben a topicban egy kicsit off, de ha mar a kerdes itt van, megvalaszolom.  Mosolyog

Race Tech cuccom van, ket muszert hasznalok egyszerre.

Tapadason nem mulik semmi teljesitmenymeresnel.
Amikor en szoktam neha valakinek teljesitmenyt merni, kifejezetten kerem, hogy ne is induljon nagyot, kb. 40-nel 3-asba es onnan padlo. Igy megvan az egesz teljesitmenygorbe mintha gorgospad lenne.  Nem tokeletes pelda, de valami hasonlo: http://timeslip.hu/img/pic_BMWbenzingaz.gif

Tapasztalatom szerint minel tovabb kell huzni a fokozatokat.  Persze csak addig, amig legalabb akkora gyorsulasra kepes mint kettesben lenne.  Ez tipikusan azt jelenti az eros FWD autoknal, hogy egyest kettest addig a sebessegig erdemes huzatni, amig tart az adott fokozat.
pl. Ha kis gazzal mondjuk egyesben 64 km/h az 7200 rpm, es 7200-nal mar tilt, akkor 60 korul erdemes valtani. 
Re: Atommanó (5)

összesen 252 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!