timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 41 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2009.04.28. 09:43:39 (1980
Honda Civic Coupe (CCH Red Rocket)     6.88 @ 195    (2009.04.19.)
0 rollout
1/8 ET:   6.88 @ 195
1/4 ET:   10.11 @ 247
0-100 km/h:   3.12
80-120 km/h:   1.45
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ehhez csak gratulálni lehet!!! 9mp-es fwd.... Mosolyog remélem melóba ezzel jársz, hogy fapuma megpukkadjon Széles vigyor Széles vigyor csak vicc vóóóóót. 
válasz erre 2008.12.02. 08:43:14 (1852
Porsche 911 turbo (Gáspár Laci)     8.66 @ 145    (2008.10.26.)
0 rollout
1/8 ET:   8.66 @ 145
1/4 ET:   13.07 @ 182
0-100 km/h:   4.92
80-120 km/h:   2.62
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
jól megy a porsche, grat! 
válasz erre 2008.11.27. 19:02:03 (1834
Peugeot 205 2.0 8v turbo (sleepwalker)    10.12 @ 127    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.12 @ 127
1/4 ET:   15.20 @ 154
0-100 km/h:   7.03
80-120 km/h:   4.15
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ingyé gondoltam én is... Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2008.11.27. 08:29:10 (1831
Peugeot 205 2.0 8v turbo (sleepwalker)    10.12 @ 127    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.12 @ 127
1/4 ET:   15.20 @ 154
0-100 km/h:   7.03
80-120 km/h:   4.15
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ehh, erre gondoltam. Mosolyog jó lenne egy ilyet megkaparintani... Széles vigyor  
Re: sleepwalker (1830)
válasz erre 2008.11.26. 22:48:23 (1827
Peugeot 205 2.0 8v turbo (sleepwalker)    10.12 @ 127    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.12 @ 127
1/4 ET:   15.20 @ 154
0-100 km/h:   7.03
80-120 km/h:   4.15
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
jól mennek ezek a kis méregzsákok, grat! gyárilag milyen turbós változatok voltak? vagy olyanok nem voltak? 
válasz erre 2008.11.21. 10:12:07 (1815
Lexus RX400h (Geri)    10.65 @ 117    (2008.07.11.)
0 rollout
1/8 ET:   10.65 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 146
0-100 km/h:   8.24
80-120 km/h:   5.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem megy rosszul az tény, grat! jó nagy a tömege egy ilyen hibridnek. ebből mennyi lehet az alternatív hajtás résztömege? 
válasz erre 2008.11.17. 18:30:55 (1793
Peugeot 205 GTI T16 (Misa)     9.69 @ 137    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   9.69 @ 137
1/4 ET:   14.37 @ 167
0-100 km/h:   6.17
80-120 km/h:   3.11
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nagyon ott van a kis méregzsák, grat! kár, hogy a rajtja miatt nem lett 13-as idő. utcai gumival lett ilyen a rajt, vagy csak nem voltak jó útviszonyok? 
válasz erre 2008.11.13. 08:31:53 (1776
Alfa Romeo GTV6 (fastcar)     9.35 @ 135    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.35 @ 135
1/4 ET:   14.15 @ 167
0-100 km/h:   6.06
80-120 km/h:   3.42
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
α amóre, ez aztán megy! déjlidrájv kocsi? 
válasz erre 2008.11.07. 09:34:01 (1735
Honda Civic VTI (Robika)     9.49 @ 126    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.49 @ 126
1/4 ET:   14.65 @ 154
0-100 km/h:   6.30
80-120 km/h:   4.29
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
szépen megindul, meg a váltások is rövidkék. az idő profi ennek megfelelően. grat! 
válasz erre előzmények 2008.11.06. 19:08:28 (1715
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
déjlidrájvra sztem fwd a legjobb. 
Re: carlosracing (1712)
válasz erre előzmények 2008.11.06. 19:04:53 (1713
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem szerencsés, ez tény. de nehéz megállni. Szemforgató Mosolyog  
Re: Falco (1711)
válasz erre 2008.11.06. 16:44:50 (1704
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
gondolom be lehet forgatni kettesben 100-ba, és akkor a gyári 6,4mp 0-100-as idő éppen meg is lenne. 
válasz erre 2008.11.06. 06:09:17 (1691
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nagyon szép idő, gratulálok hozzá! főleg a súlyát is figyelembe véve.

érdekes, hogy jobbat megy, mint az mk1-ek stufe-2-vel (250LE), pl. anti (atommanó) sose tudott menni 14,8-at 0 rollouttal, pedig nem keveset próbálkozott. az mk5 OPC (astra h) közelébe se fér az mk4 (astra g) stufe-2 OPC-nek. pedig ott az arányok teljesítményben és súlyban pont azonosak. lehet, hogy ez már Falco extra tudománya? 
válasz erre 2008.11.03. 08:55:16 (1654
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nagyon szép kis autó, és még jól is megy! ha a niki tigra tt-je így ment volna, nem ül át az opc-be..... 
válasz erre 2008.11.02. 08:21:16 (1648
az SR20DET leömlője prímán pászítható a C20LET (meg az énféle Z20LET) mocihoz. szonik gépe fénykorában (C20LET, 290WHP):

Click to see full size!

Click to see full size!

az opel moci könnyű leömlője a turbinaházzal egy jó reklámfogás, de ez sokkal alkalmasabbnak tűnik. 
válasz erre előzmények 2008.11.01. 14:04:02 (1634
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nálam harmadikban 116WHP a maxod, ha leveszem a vödör korrekciót. Kacsint  
Re: voszi (1632)
válasz erre 2008.11.01. 14:03:21 (1632
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
én úgy látom, hogy harmadikban is egy picit 120WHP alatt maradsz. ahol átcsap ave diagramja a 120-on, az csak az útegyenetlenségéből adódhat. 
válasz erre 2008.11.01. 13:35:32 (1628
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
néhány helyen összevetettem ave és az én diagramom. a gyorsulások gyakorlatilag tökéletesen azonosaknak adódnak. a kocsi tömege májsztróval feltöltve 1310kg nálam is. az én diagramomon a kerékteljesítmény 100km/h-nál 105WHP, ave-nak valamivel 110WHP feletti. esik a teljesítmény nála is, nálam is, de nála olyan 115WHP-ról, nálam meg 109WHP-ról.

nálam is pont az ave görbéje jön ki, de csak akkor, ha a légköri és a tengerszint feletti magasság korrekciót leveszem. úgy 114WHP a max teljesítmény. lehet rosszul adtam meg a légköri adatokat, de a log alapján, meg az időkép.hu alapján éppen jó volt. 
válasz erre előzmények 2008.10.31. 06:47:45 (1608
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
mi alapján adódik az "előzetes adat"? a kütyü írja ki? 
Re: ave (1602)
válasz erre előzmények 2008.10.30. 20:54:05 (1598
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
na grati, akkor csak megfutottad ave-nál is, amit mértünk neked! lassan kezdheted a turbósítást... Széles vigyor  
Re: NISSAN (1597)
válasz erre előzmények 2008.10.27. 11:25:10 (1565
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hát az a szép, hogy a csoda cikkírók is éppen abból indultak ki, hogy a 11% az lehetetlenség, és ezért mindjárt 507LE-re számolták ki - hiperkonzervatív megközelítéssel - a főtengely teljesítményt. na erre kontrázott rá ez a szivar, hogy tévednek, annak tényleg annyi és ezért a főtengely teljesítmény is tényleg "csak" 480LE. 
Re: carlosracing (1563)
válasz erre 2008.10.27. 06:50:06 (1560
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hát nem semmi kocsi az biztos, grat hozzá a gazdájának + a futamhoz is, mert ha jól olvasom, akkor bizony a 11,1 is jócskán jobb, mint a széria szint!!

a második cikkhez hozzászólt egy ipse ("RoadRage50" Kacsint . azt írja, hogy a Nissan szerint 10...11% a hajtási vesztesége a kocsinak, ami hihetetlenül jó érték, és akkor tényleg ki is jön a főtengelyen jósolt 480LE. kár, hogy az én kocsimnál nem voltak ennyire konzervatívok a gm okoskák, akkor most nem kéne annyit tuningolnom. Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2008.10.24. 08:30:50 (1535
nekem csak egy gt2876r lesz, az sokkal moderátabb, nem kell lemetszeni a kocsi elejét.
a zombi specijében azért vannak meglepő dolgok:

- a teljes vezérmű OE, portolva polírozva van mondjuk az igaz -> legalábbis főtengelyen olyan 450LE volt a gép, amikor még így volt (+ nitro shot, akkor még csak 100LE), a legfrissebb konfiget nyilván nem köti az orromra
- delphi injektorok 1200ccm -> azt írja, hogy a NOS miatt ilyen rettenetesen nagy, meg azért, hogy alacsonyra legyen kiírva. nem tudom van-e értelme, biztos
- 1100cfm IC, egyedi beépítéssel (ezt látjuk)
- CO2 kriokondenzációs elvű IC hűtés
- Aquamist vízbefecskendezés
- a turbót (GT35R BB) is valami okból ilyen messzire vitte a blokktól, ezt se vágom konkrétan miért
- Autronic SM4 ECU - nem ismerem, de sok jót ír róla
- spéci benyakeverék -> 100oktános az alap 10% toluollal keverve, meg van metanol alapú programja is, asszem most azzal megy. nem tudom miért jó a metanol, mert az égéshője elég alacsony a benzinhez képest (kb. a fele), a forrpontja meg még inkább alacsony (65 fok körül). ezt megírhatnátok, biztos van valami spéci oka. a toluol rendben van, annak k. magas az égéshője, és nagyon jól ég, a forrpontja meg 110 fok körüli. 
Re: B_Csaba (1532)
válasz erre előzmények 2008.10.23. 14:36:57 (1531
Opel Astra Coupe (Zoomby)     8.36 @ 162    (2008.04.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.36 @ 162
1/4 ET:   12.18 @ 213
0-100 km/h:   4.85
80-120 km/h:   2.12
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ave! valamiért az előbbi posztomat nem ide a zombi qp-hoz tette be. lehet vmit én qrtam el. légyszi tedd át ide, ezt meg ki lehet törölni!

köszi! 
Re: ave (984)
válasz erre 2008.10.23. 14:35:09 (1530
Opel Astra Coupe (Zoomby)     8.36 @ 162    (2008.04.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.36 @ 162
1/4 ET:   12.18 @ 213
0-100 km/h:   4.85
80-120 km/h:   2.12
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ez már vagy ötödször akadt a kezembe a zombi qp-ról:

Click to see full size!
Click to see full size!
Click to see full size!
Click to see full size!

a trükkös kúler jól látszik, meg az is, hogy van ott súlycsökkentés rendesen.

nem ez az irányzat az én célom mondjuk, ennek már szerintem semmi köze az utcai autókhoz. de persze mint "drag kocsi" nagyon zsír. 
válasz erre előzmények 2008.10.20. 15:49:11 (1483
Audi S2 (RT)     7.23 @ 164    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   7.23 @ 164
1/4 ET:   11.03 @ 213
0-100 km/h:   3.03
80-120 km/h:   1.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ez már tényleg motoroscigiztető lett, minden elismerésem!!!!!!! 
Re: Fapuma8 (1472)
válasz erre előzmények 2008.10.08. 11:23:03 (1340
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
zsír lett a gép, granulálok!

azért lefordítom magyarra az előttem szólók fontos gondolatát, hátha nem sikerült levenned pontosan: még széria béllel 5 tizedet javulnod kell, vagy agyonütünk! Széles vigyor Széles vigyor

sokat kibír a lancer széria forgórésze, hajtáslánca. mit mondasz, mennyi lehet a biztonságos (hosszútávon használható) vége? 380LE 
Re: Fapuma8 (1338)
válasz erre 2008.10.04. 08:48:46 (1308
Nissan 200SX S14 (Jugo)     8.95 @ 144    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   8.95 @ 144
1/4 ET:   13.33 @ 184
0-100 km/h:   5.43
80-120 km/h:   2.65
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nagyon szépen alakul a gép, gratulálok! amint látom keréken már 300LE körül jársz. nem gyenge. Mosolyog

van valami konkrét cél, amire építed? 
válasz erre előzmények 2008.09.24. 09:12:28 (1260
Honda Civic VTI (Robika)     9.76 @ 124    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.76 @ 124
1/4 ET:   14.95 @ 152
0-100 km/h:   6.74
80-120 km/h:   4.43
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
jójó, még nem α bika csak ρ bika, de javul Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Robi-ka (1259)
válasz erre előzmények 2008.09.23. 22:30:28 (1258
Honda Civic VTI (Robika)     9.76 @ 124    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.76 @ 124
1/4 ET:   14.95 @ 152
0-100 km/h:   6.74
80-120 km/h:   4.43
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
bika lett a gép, grat!

kicsi rollouttal is jobb idő, mint a neved alatti "hivatásos" Mosolyog  
Re: Robi-ka (1257)
válasz erre előzmények 2008.09.07. 11:44:13 (1187
Suzuki Swift 1.3 GTi (robogofigh)     9.87 @ 120    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.87 @ 120
1/4 ET:   15.22 @ 147
0-100 km/h:   6.91
80-120 km/h:   4.96
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
na igen, de vissza bukod azzal, hogy a nagyobb keréken kisebb kerületi erő keletkezik (kevésbé gyorsulsz). 
Re: NISSAN (1183)
válasz erre 2008.07.31. 17:07:13 (1139
BMW X3 3.0sd (Gergo)     9.54 @ 123    (2008.07.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.54 @ 123
1/4 ET:   14.76 @ 153
0-100 km/h:   6.67
80-120 km/h:   4.44
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nagyon jól megy a bömkó a méreteihez meg alakjához képest. 
válasz erre 2008.05.23. 08:29:13 (1059
Saab 93 (GMalma)    10.45 @ 132    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 132
1/4 ET:   15.25 @ 167
0-100 km/h:   7.89
80-120 km/h:   3.77
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
utána fórumoztam, sajni tényleg nem azonos a mocivezérlő elektronika, a saab más utakon járt, mint az opel ebben.

bütyköld meg a motyót, oszt zúzzad a helyesbítő 1/4-et! Mosolyog  
válasz erre előzmények 2008.05.22. 10:22:10 (1056
Saab 93 (GMalma)    10.45 @ 132    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 132
1/4 ET:   15.25 @ 167
0-100 km/h:   7.89
80-120 km/h:   3.77
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nagyon jó idő! van jobb persze mindennél, de hát ez ilyen.

hogy bírja a hajtásláncod ezt a teljesítményszintet? támadt egy ötletem Széles vigyor a futóművem már 9-5-ös, lehet, a hajtásláncnak is utána kéne nézni, hogy bemegy-e a száb az asztrába, és akkor vége a 350LE nem megy tovább határnak. Széles vigyor

adnál elérhetőséget? én voszi(kikac)frímél(pont)hu vagyok. 
Re: GMalma (1052)
válasz erre 2008.05.22. 10:17:11 (1055
Saab 93 (GMalma)    10.45 @ 132    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 132
1/4 ET:   15.25 @ 167
0-100 km/h:   7.89
80-120 km/h:   3.77
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
szia GMalma!

grat a géphez, nagyon bivaly!

kicsit off, bocsi, de bosch motronic 1.5.5-ös a gyári motorvezérlő programja a gépnek? 
válasz erre 2008.04.28. 23:06:31 (983
Opel Astra Coupe (Zoomby)     8.36 @ 162    (2008.04.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.36 @ 162
1/4 ET:   12.18 @ 213
0-100 km/h:   4.85
80-120 km/h:   2.12
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ha nem láttam volna meglepne, hogy egyesben ilyen "kicsi" a gyorsulása, az enyém is 0.6G felett húzott egyesben még megboldogult széria belsejével, utcai gumikkal. persze nem ilyen hosszan, még szép.

a másik, hogy a QP turbó forgalmi szerint 1350kg gyárilag ave pontosan tudja. viszont szinte minden QP turbó amit megmértünk, bőven 1350kg felett volt széria.

nálam a motorépítés meg egyebek együtt közel 40kg-ot faragtak, nem pedig tömeget növeltek, sejtem, hogy itt is így lehetett.

ahogy mustrálgattam ezt a gépet, elég sok lejött azért ebből még ezen kívül is. nem csak az üvegek, az ülések, meg a kerék, a komplett eleje is büfés műanyagpohárból lett hajtogatva.

szóval én olyan 1200kg-ra saccolok. ha a slapec 1,5mázsa volt, akkor az 1350kg rendben is van. Mosolyog  
válasz erre előzmények 2007.01.04. 18:25:51 (48
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
pl. a hármas elején a tüske jól kivehető, messze kiemelkedik a környezetében mérhető tényleges gyorsulási értékekből.

mindig tanul vmit az ember.  Mosolyog  
Re: voszi (47)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 18:23:46 (47
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ezexerint az egy tüske lenne ott? simán lehet, csak épp az egyes végére elért gyorsulással szinte azonos az értéke, azért tűnik első ránézésre olyannak, mintha az nem tüske lenne, hanem télleg tol annyit a járgány a kettes elején egy pici ideig. 
Re: ave (43)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 14:53:52 (39
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
megnéztem a diagramodat, igen jót tol a szerkezet! érdekes, ahogy kettesben leesik a gyorsulásod fél mp után! mi lehet az oka? 
Re: Rafi (38)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 01:12:19 (32
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
elnézést, ezt Antinak szántam.  Széles vigyor  
Re: voszi (31)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 01:11:19 (31
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
tapadáson semmi sem múlik, így van. a teljesítmény az erőből számolható, az meg a tömeg és a gyorsulás szorzata, tehát pusztán a tömeg és a "G érték" ismeretében a teljesítmény számoható. (nagyon heurisztikusan.) 
Re: ave (6)

összesen 41 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!