timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 59 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2017.12.21. 22:01:03 (2178
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Most, hogy mondod... egyet tudok, de nem tudom, hogy melyik változat... majd rákérdezek 
Re: ave (2177)
válasz erre előzmények 2017.12.04. 23:37:05 (2176
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave! Kellene mérni már egy Teslát ;-) nem??? 
Re: Rafi (2175)
válasz erre 2017.12.04. 23:34:07 (2175
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hihetetle hogy rohan az id?... ez a mérés is már 13 éves... 😕 
válasz erre 2009.04.22. 12:05:05 (1958
Felhasználói profil
13.76 @ 169
VW Polo TDI (Bulijoe)     7.20 @ 162    (2009.04.19.)
0 rollout
1/8 ET:   7.20 @ 162
1/4 ET:   11.15 @ 201
0-100 km/h:   3.27
80-120 km/h:   1.93
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
középmotor vagy farmotor és hátsókerék-hajtás. Kétségtelenül ezzel a konfigurációval a legegyszerűbb és "legolcsóbb" összehozni a 10-es időt négykerekű járműveknél.
Mondjuk az elég nagy kuriózum, hogy dízel.
Gratulálok az ötletgazdának és a kivitelezőnek.
 
válasz erre 2008.07.02. 10:03:40 (1097
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (q.v.)     8.49 @ 152    (2008.06.14.)
0 rollout
1/8 ET:   8.49 @ 152
1/4 ET:   12.77 @ 187
0-100 km/h:   4.59
80-120 km/h:   2.38
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
220-230whp Szép !
Van benne munka bőven !!!
Csak így tovább ! 
válasz erre 2008.06.10. 08:21:15 (1095
Felhasználói profil
13.76 @ 169
BMW 5.0 V12 szöcske     8.85 @ 142    (2008.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   8.85 @ 142
1/4 ET:   13.28 @ 182
0-100 km/h:   5.43
80-120 km/h:   2.79
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Kafa futam, de valamiért eszembe juttatja a bi-hondamotoros trabantot Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2008.05.30. 10:50:35 (1091
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Daewoo Tico (MiSA)    12.87 @ 88    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   12.87 @ 88
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   17.39
80-120 km/h:   9.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én a családi autónkkal tudtam egyszer produkálni egy 3.9-es fogyasztást. Vidéken, főúton 50-70-es tempónál néha be-bekapcsolva a klímát, de óvatos gázadásokkal. 1100kg-os autó 1.4-es 8 szelepes duplagyertyás 84Le-s motor, 2.5 fővel plusz csomagokkal.
 
Re: kappa (1090)
válasz erre 2008.05.29. 21:55:48 (1084
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Daewoo Tico (MiSA)    12.87 @ 88    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   12.87 @ 88
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   17.39
80-120 km/h:   9.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jól fogyaszt ? Széles vigyor ekkora kasztninak ilyen motorral 2 literben meg kéne állnia Széles vigyor
A Honda Jazz 1.4 simán hozza a 4.5 literes fogyit ha finoman használom ;-) 
válasz erre 2008.05.08. 06:19:14 (1004
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ejj... nem gyenge.
Ezek pontosan milyen matador gumik ? 
válasz erre 2008.05.06. 21:46:59 (998
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Uno Turbo IE (Cry)     9.31 @ 138    (2008.04.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.31 @ 138
1/4 ET:   13.99 @ 169
0-100 km/h:   5.91
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
respect 
válasz erre 2008.04.07. 14:23:33 (919
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (ZsoltGTI)     9.62 @ 138    (2008.04.05.)
0 rollout
1/8 ET:   9.62 @ 138
1/4 ET:   14.25 @ 171
0-100 km/h:   6.18
80-120 km/h:   2.96
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szép eredmény gyári motorbelsővel és 1.1 tonnával. 
válasz erre 2007.11.19. 13:48:42 (874
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Uno Turbo Racing (Maxim)     9.66 @ 132    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   9.66 @ 132
1/4 ET:   14.56 @ 163
0-100 km/h:   6.37
80-120 km/h:   3.49
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
respect 
válasz erre 2007.11.16. 21:25:40 (868
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (ZsoltGTI)     9.29 @ 136    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   9.29 @ 136
1/4 ET:   14.04 @ 165
0-100 km/h:   5.72
80-120 km/h:   3.27
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
respect 
válasz erre előzmények 2007.10.16. 12:01:56 (614
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
...mármint teljesítményt

Sanya a gyorsulási versenyek Schumacher-je... 
Re: Atommanó (613)
válasz erre 2007.10.16. 08:51:56 (612
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
... a newton-i fizika megdőlt  
válasz erre 2007.10.05. 08:42:53 (603
Felhasználói profil
13.76 @ 169
VW Golf III VR6 turbo     9.71 @ 143    (2007.09.29.)
0 rollout
1/8 ET:   9.71 @ 143
1/4 ET:   14.03 @ 190
0-100 km/h:   6.62
80-120 km/h:   2.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát nem egy rajtolóművész, de a 100-140 közötti fix 0.45g-s gyorsulás azért nem piskóta. Autópályán jól ki lehet használni. 
válasz erre előzmények 2007.09.21. 11:01:07 (597
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Te mesélted 1x még a szívós hondádról, hogy bizonyos fordulatszám fölött már akkora a hajtáslánc vesztesége, hogy nem érdemes elforgatni odáig.... ugye nem emlékszem rosszul. 
Re: civiccoupe (596)
válasz erre előzmények 2007.08.08. 12:22:33 (514
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo (CCH street)     8.35 @ 155    (2007.07.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 155
1/4 ET:   12.48 @ 195
0-100 km/h:   4.53
80-120 km/h:   2.29
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
semmi. Elnéztem  
Re: civiccoupe (513)
válasz erre 2007.08.08. 10:21:57 (512
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo (CCH street)     8.35 @ 155    (2007.07.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 155
1/4 ET:   12.48 @ 195
0-100 km/h:   4.53
80-120 km/h:   2.29
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Most akkor xar a BFG vagy nem ? 
válasz erre 2007.08.06. 12:01:22 (500
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto 1.2 8v (Garga)    12.84 @ 89    (2007.07.12.)
0 rollout
1/8 ET:   12.84 @ 89
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   16.62
80-120 km/h:   9.77
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
"Az a baj, hogy az autók csúnyák, vagy szépek és lomhák"
....KFT után szabadon  
válasz erre előzmények 2007.06.14. 11:45:27 (390
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem az a lényeg, hogy lefelé nyomja az autó elejét, hanem az, hogy az autó tengelytávjának meghosszabbításával a relatív súlypont közelebb kerül a meghajtott kerekekhez. Vektorokkal gyönyörűen fel lehet rajzolni hogy néznek ki az autóra ható erők gyorsulás közben hogyan tolódik el a súlypont. 
Re: MazleeDSM (389)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 11:13:23 (388
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
a hegesztett gátlók nem változtatják meg jelentősen a gyorsulás közben bekövetkező súlypontváltozást. 
Re: MazleeDSM (386)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:50:50 (385
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez se rossz, de mi nem pont ugyanerről beszélünk

Egyébként a Te verziódban nem a hajtott kerék fölé kellene tenni a plusz súlyt, hanem kicsit elé ! Egyébként érdekes lenne kipróbálni, hogy egy FWD gyorsulása mennyiben változna, ha pl +200kg-ot az első lökhárítóra szerelnénk (persze úgy, hogy le ne szakadjon).  
Re: Bkori (384)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 10:24:47 (383
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
"Előlről megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene"

Rátapintottál az FWD alap problémájára Gyorsításnál mindig minden súl hátra akar menni, ezért van az, hogy minél jobban gyorsul egy FWD annál kevésbé tapad, RWD-nél ez pont fordítva van. 
Re: Sirk (381)
válasz erre előzmények 2007.06.14. 08:27:31 (382
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Igazából ugye ki kéne próbálni
Az extrém ötletnek az lenne a jelentősége, hogy kimozdítsa az autót a nyugvópontról. Ha a kocsiból hátrafelé "kilöksz" egy súlyt, akkor a bódé ellenkező irányba fog elmozdulni tehát előre. Amikor a súly becsapódik a kocsi hátuljába, akkor  már a gumiknak is rá kellene segíteni, viszont akkor már az autó "mozgásban" van és ez a lényeg. Persze ettől még lehet, hogy a gyakorlatban nem működne
 
Re: Sirk (381)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 16:02:10 (380
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
helyes ! 
Re: ave (378)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 16:01:40 (379
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ja... egyszer elmenne Vagy mondjuk Sanya indulhatna úgy is , hogy Falco + Szabyk közben egyszerre kiugranának a hátsó ajtón  
Re: ave (377)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 14:33:46 (374
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem hiszem, hogy erre még nem találtak megoldást a japók  
Re: civiccoupe (372)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 14:31:49 (373
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ja... van még egy-két extrém ötletem.
Ha például az autó aljára egy sínre egy baromi nagy lapos súlyt raknál (min. 200-300 kiló), amit egy rugóval a kocsi elejére "feszítenél", majd rajtoláskor a súlyt kilőnéd a kocsi hátulja felé, akkor az ugye kilendítené a bódét a nyugvópontról előre, csak akkor kéne kurvanagy gázt adni, amikor a súly nekiütközik a hátfalnak  
Re: civiccoupe (370)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 14:27:19 (371
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
vagy egy csörlőt a pálya végére... asszem ezt konkrétan nem tiltja semmi

Azért a CRV (v HRV?) -ben érzek némi lehetőséget ;-) 
Re: civiccoupe (370)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 14:08:29 (369
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tuti hülyén nézne ki, de lehet, hogy segítene valamit a tapadáson  - tulajdonképpen meghosszabbítanád vele az autó tengelytávját, így a relatív súlypont előrébb kerül (közelebb a meghajtott kerekhez) ...

Miért nem egyből fogaskerekű pályát ???

De a fenébe is, miből tartana összedobni egy hátsókerekes hondát ? (Beat, S2000, NSX, CRV?) 
Re: civiccoupe (366)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 13:39:59 (365
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
... olyanra gondoltam mint pl a kitámasztókerék....  
Re: civiccoupe (363)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 12:55:05 (362
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Asszem CCH erőteljesen ostromolja azt a határt, amit még a szabályok betartásával és a gumi tapadásával realizálni lehet. (nálam már ez is SCI-FI, hogy 0.9g-t kezeletlen pályán FWD hogy tud, szerintem hajtja a hátsó kereket is vagy mittomén   .... mindegy....)

Soma autójából viszont SOKKAL jobb idő is születhet. Végülis ha frankó gumit használ, akkor a motor erejének növelésével majdnem egyenes arányban nőhet az elérhető tapadás is - akkor lesz az igazi, ha az első 60 lábon le se rakja majd az első kerekeit  
Re: Bkori (361)
válasz erre előzmények 2007.06.13. 11:57:07 (358
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Király !!!  
Re: civiccoupe (357)
válasz erre 2007.06.13. 10:41:45 (354
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Sanya ! Tőled már teljesen megszokott ez a hardcore teljesítmény !
Mi az a KOE ed. ? 
válasz erre előzmények 2007.06.12. 14:47:26 (344
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Kicsit át kell alakítani hozzá a kocsi első részét, de ha ez beindul, akkor odatapasztja rendesen az első kerekeket az aszfalthoz  
Re: civiccoupe (343)
válasz erre 2007.06.12. 14:21:56 (342
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Sanya ! Van remény !

BT46B
 
válasz erre előzmények 2007.06.12. 14:00:14 (340
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tolass ! 
Re: civiccoupe (339)
válasz erre 2007.06.12. 08:30:16 (331
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Kemény a rajt barátom ! Mondom én, hogy egy bizonyos szint után a hátsókerék jobb mint az összkerék (főleg, ha az első kerekek már a levegőben vannak )

Egyébként meg rohadjon meg az összes befőtted (:irigy) 
válasz erre előzmények 2007.06.11. 15:49:28 (318
Felhasználói profil
13.76 @ 169
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
akkor harminc- vagy háromszázeze...  
Re: Lacee (317)
válasz erre előzmények 2007.06.11. 14:41:27 (314
Felhasználói profil
13.76 @ 169
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
555  
Re: civiccoupe (313)
válasz erre előzmények 2007.06.05. 15:52:58 (286
Felhasználói profil
13.76 @ 169
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
biztosan ott "vált" és visszaesik a fordulat ... 
Re: Zolti (285)
válasz erre 2007.06.05. 15:46:57 (284
Felhasználói profil
13.76 @ 169
"Ráleheltem" a grafikonra a jeep mérését. Érdekes összehasonlítani.

 
válasz erre 2007.06.05. 09:06:13 (277
Felhasználói profil
13.76 @ 169
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Dehogynem, a dzsip 1.5G-t is megütötte (vagy még fölé is ment).
Virtuális versenyben látszik, hogy jobbat rajtol mint a tájfun és annak ellenére, hogy "gyengébb" (9km/h-val alacsonyabb a célvonali sebessége!) ezzel a rajttal egy hangyakaszányival jobb időt tud futni.  
válasz erre 2007.04.30. 17:41:47 (222
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (Hobizoli)    10.30 @ 120    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.30 @ 120
1/4 ET:   15.69 @ 147
0-100 km/h:   7.79
80-120 km/h:   4.88
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Érdekes összevetni ezt a mérést $opper mérésével. Ha a rajtot (gumikat) nem számoljuk bele, akkor a két autó között csak annyi a különbség, hogy $opper-nek az "erősebbik" SEB chip van a kocsijában (talán még a kipufogórendszer is különbözik) és így 4 tizeddel jobbat tud 80-120-ra. 
válasz erre 2007.04.28. 19:49:20 (217
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo (CCH street)     8.57 @ 154    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   8.57 @ 154
1/4 ET:   12.71 @ 195
0-100 km/h:   4.81
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
de szar  
válasz erre 2007.04.25. 21:34:55 (198
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Figyelemreméltó eredmény!!! Gratulálok !
Sose hallottam még hasonlóan jól teljesítő volt szocialista országból származó szívó FWD-ről, ráadásul 1600ccm alatt. Egy nagyobb rollout-tal megáldott pályán ez bizony 14-es 1/4-es idő !
Respect. 
válasz erre előzmények 2007.02.21. 20:17:23 (116
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Citroen Saxo VTS 1.6 16v (ZsoltGTI)     9.88 @ 123    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   9.88 @ 123
1/4 ET:   15.11 @ 151
0-100 km/h:   7.16
80-120 km/h:   4.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tuti van 150 lóerő  
Re: hori (115)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:39:22 (45
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Jó nagy és nehéz lendkerékkel kicsit lehetne javítani ezen  Mosolyog  
Re: Atommanó (44)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:29:13 (42
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez még a gyári kuplung volt, és ki is bírt kb 5-6 futamot  Széles vigyor  aztán kapott egy négyágú whistler tárcsát... 
Re: Atommanó (40)

összesen 59 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések