timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 20 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.10.13. 15:49:35 (2086
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)     9.01 @ 138    (2009.09.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.01 @ 138
1/4 ET:   13.68 @ 168
0-100 km/h:   5.30
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
jah! ez az utód. teljesen gyári...
koplett belsővel tudja ugyanazt, mint a gti szétkapva.
nem bíztam benne, de reménykedtem, hogy legalább ennyit tud...
utcán egyértelműen lomhább, mit a suzuki volt
(bocs! OFF!) 
Re: hori (2084)
válasz erre előzmények 2009.10.13. 15:45:27 (2085
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)     9.01 @ 138    (2009.09.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.01 @ 138
1/4 ET:   13.68 @ 168
0-100 km/h:   5.30
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
az stim, hogy 1esben szinte sosem jön ki a power, de 2-esben azért már csak csak leadja, pláne, hogy 1300ccm-ről beszélünk, s ahogy nézem eléggé jó képességű gumikor szalad. nem kötekedni akarok, pusztán kíváncsivá tesz, hogy mi lehet az oka a teljesítmény novekedésnek.

nincs véletlen vmi mérésed, hogy ram airrel és nélküle mit teljesít egy adott autó? 
Re: ave (2083)
válasz erre 2009.10.13. 01:36:59 (2082
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)     9.01 @ 138    (2009.09.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.01 @ 138
1/4 ET:   13.68 @ 168
0-100 km/h:   5.30
80-120 km/h:   3.14
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
bennem inkább az a kérdés merül fel, hogy van ez az autó ilyen súlyú egyáltalán?
abból kiindulva, hogy az én utcai 5ajtósom, kipakolva, velem együtt volt 810kg volt, akkor ez az üvegszálból készült kocka gti nem hinném, hogy csak 50kg-mal könyebb.

mitől lehet, hogy 2-esben még nem adja le a maximális teljesítményt? 3-ban 120 felett már ennyire süvítene be a levegő a 4 pillangón?
egyébkét ha gyári gti váltóval megy(ami igen valószínű) akkor max 9000 lehet a váltáspont. 
válasz erre előzmények 2008.11.10. 09:46:49 (1765
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Mazda 323 1.8 24v (Pityukaaa)    10.10 @ 119    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 119
1/4 ET:   15.53 @ 145
0-100 km/h:   7.43
80-120 km/h:   5.01
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Megy itt a mókolás 1000-el úgy látom. Kacsint  
Re: Pityukaaa (1764)
válasz erre előzmények 2008.11.05. 11:25:14 (1680
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.09 @ 150    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.09 @ 150
1/4 ET:   12.40 @ 183
0-100 km/h:   4.10
80-120 km/h:   2.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
aki Fittipaldi ruhában nyomja az ipart. Széles vigyor  
Re: korryy (1679)
válasz erre 2008.10.13. 09:22:12 (1397
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Suzuki Swift GTI 1.3 16v (BuXY)    10.47 @ 112    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   10.47 @ 112
1/4 ET:   16.19 @ 138
0-100 km/h:   8.04
80-120 km/h:   6.21
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
gyenge rajt, túlforgatott fokozatok, lassú váltások. :p Széles vigyor

korrekt futam Kacsint  
válasz erre előzmények 2008.10.02. 19:48:56 (1297
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
aztán majd kiderül, hogy gyengébb lett, csak mostmásr a 2-est is smg módban kapcsolod Széles vigyor Kacsint  
Re: etitech (1295)
válasz erre előzmények 2008.10.02. 19:31:44 (1293
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
és ez az idő már bőven a múlté.... 
Re: NISSAN (1290)
válasz erre előzmények 2008.10.02. 13:00:38 (1287
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gyúrjál is rá! Meg kell csinálni!    Etelka! neked meg grat! Rem.lesz meg mérés padon,vagy pályán az új setuppal is... 
Re: Boci01 (1286)
válasz erre 2008.09.04. 07:23:10 (1173
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Suzuki Swift 1.3 GTi (robogofigh)     9.87 @ 120    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.87 @ 120
1/4 ET:   15.22 @ 147
0-100 km/h:   6.91
80-120 km/h:   4.96
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
1.3 szívó Kacsint Széles vigyor
grat!
 
válasz erre előzmények 2008.07.22. 21:08:53 (1131
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Lexus RX400h (Zombi60)    10.52 @ 118    (2008.07.11.)
0 rollout
1/8 ET:   10.52 @ 118
1/4 ET:   15.95 @ 147
0-100 km/h:   8.02
80-120 km/h:   5.06
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
vmi olyasmiről van szó, hogy a benzines és a villanymotor maximális teljesítménye nem jön ki egyszerre. akkor adódna össze, ha a benzinmotor max. teljesítményéhez tartozó fordulatszámán adná le a villanymotor is a max teljesítményét. a nyomatékcsúcs pl villanymotornál alacsony fordulaton(indulóból) jön ki utána esik folyamatosan, míg a benzinnél tudjuk, hogy más a szitu. a prius, és a civic hybridben is hasonló "fals" adatok jönnek ki puszta összeadással. 
Re: ave (1129)
válasz erre 2008.05.09. 10:12:17 (1024
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Fiat Punto GT (ZsoltGTI)     8.77 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.77 @ 144
1/4 ET:   13.29 @ 177
0-100 km/h:   5.08
80-120 km/h:   2.74
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
mintaszerű görbe! jó ez így Zsolti! Kacsint  
válasz erre 2008.04.12. 12:19:58 (931
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Mazda 323 1.8 16v (Pityukaaa)     9.95 @ 120    (2008.04.05.)
0 rollout
1/8 ET:   9.95 @ 120
1/4 ET:   15.32 @ 147
0-100 km/h:   7.11
80-120 km/h:   4.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
jó megy ez HE! Kacsint Széles vigyor Grat! 
válasz erre előzmények 2007.11.06. 15:03:38 (705
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Suzuki Swift 1.3 8v (robogofigh)    10.56 @ 109    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.56 @ 109
1/4 ET:   16.54 @ 131
0-100 km/h:   8.83
80-120 km/h:   7.25
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
sajos most nehéz volt a gép így nem ment 16 alatt  
Re: Robogofigh (701)
válasz erre előzmények 2007.11.06. 13:49:32 (702
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Suzuki Swift 1.3 8v (robogofigh)    10.56 @ 109    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.56 @ 109
1/4 ET:   16.54 @ 131
0-100 km/h:   8.83
80-120 km/h:   7.25
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
GTi verő!!! gratula!
papír autó... 
Re: Robogofigh (701)
válasz erre 2007.09.13. 11:19:25 (574
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A mindenségit!
Ennél alacsonyabb 11-et nehéz lenne menni
3-ban gyorsul akkorát, mint egy átlagosnál jobb FWD 1-ben
kb hány főtengely ló? 
válasz erre 2007.06.03. 23:37:13 (266
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szépen muzsikál ez a Honda is. Ez az 1-es brutális. Szép eredmény. Pláne, hogy sztenderd hozza is.
Szvsz a 2.0hoz képpest nem egertengető a teljesítménye.
De elismerésem 
válasz erre 2007.04.24. 17:55:41 (188
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Honda Accord Aerodeck    10.33 @ 116    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.33 @ 116
1/4 ET:   15.87 @ 143
0-100 km/h:   7.95
80-120 km/h:   5.53
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez a mérés ezzel a gumival történet: Toyo Proxes R888 205/50R15 ?? 
válasz erre előzmények 2007.04.24. 17:52:07 (187
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A francba! A TT-t nem vettem számításba     Ott a pont!!!
Az enyémnek a túlnyomó része még magyar. A sok sallang.  
Re: Falco (184)
válasz erre előzmények 2007.04.24. 15:38:52 (183
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
OFF Az én swiftem magyarnak számít? Mert akkor...... ON 
Re: ave (179)

összesen 20 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!