timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 75505 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre 2014.10.08. 06:37:27 (75378
Felhasználói profil
7.01 @ 337
válasz erre 2014.10.07. 01:03:13 (75377
Felhasználói profil
10.01 @ 219
https://www.facebook.com/video.php?v=10202859771829484

Ennyi videóm van ha nyitható, egy srác vette fel akit visszatérőben megkértem hogy tegye fel fészre....

P4 döntő 
 ave
válasz erre 2014.10.05. 21:29:30 (75376
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nagyon profi rendezveny volt!   Mosolyog
Varom a videokat, aki tud feszbukon vagy mashol linkeket, posztolhatna parat ide is. 
válasz erre előzmények 2014.10.04. 11:26:41 (75375
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Köszi! 
Re: oioio-1 (75374)
válasz erre előzmények 2014.10.03. 15:40:34 (75374
Felhasználói profil
7.01 @ 337
10 éves korig ingyenes 
Re: Smug (75373)
válasz erre előzmények 2014.10.03. 12:02:49 (75373
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Szia,
Gyerekeknek hány éves korig ingyenes a belépés? 
Re: oioio-1 (75372)
válasz erre 2014.10.02. 16:18:03 (75372
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Most már 100% az is, hogy ott lesz október 05. a Hungaroringen Európa egyik legszebb Pro Stock gépe is :-)






 
válasz erre előzmények 2014.09.26. 18:58:00 (75371
Felhasználói profil
11.50 @ 195
Én azt mondanám értelmezd újra amit írtam! Mosolyog Én is ezt írtam h ne legyen akkora szorzó én max 2*-est használnék az úgy kb reális lehet de mondjuk a ti példátokból az 1.4-ek menjenek mondjuk a max 2.4-es szívókkal! Széles vigyor A B20 meg úgyis jobb csak h legyen min cimmognod:P 
Re: hobizoli (75370)
válasz erre előzmények 2014.09.25. 22:28:46 (75370
Felhasználói profil
14.93 @ 153
nem azon volt a hangsúly, hanem a még F1-be sem látott 2x-3x ccm szorzón, meg a lehetetlen összecsoportosításokon

a street "hothatch" kategóriában olyan autók menjenek egyutt, amik amúgy utcán is egymás ellen készültek a gyártók által is, ez így lenne a normális, igy bejon a joksaposta is, meg a haverja is mennek egymas ellen es orulnek
street-ben ne az egyik a nagymuter Tesco-ba járósa ellen kerüljön össze és az ellen győzzön egy fing izzadság nélkül, a másik meg az újan is már 6-8x annyiba kerülő alapból 3x-s teljesítményű menedzser torpedó ellen menjen
ez hol normális, fair kategorizálás szerinted, hogy az 1.6VTI egy 85-100loeros ezerkettes turbo ellen megy street-ben, az UnoTie meg egy 500TJET meg az alapból 300++loeros 370Z meg a E36M3 E46M3 meg E34M5 ellen? miert nem megy a VTI az TJET ellen inkább streetben...?
jóhogy nem vitték le egyből 1000-g a turbós kategóriát AS2-ben és a vatta új még nem is kapható E Corsa 1.0i turbo ellen meg a Fiat500 0.9i kéthengerese mehetne a vajon-hogyan-is-lett-B20-HondaCRV-motorosan-street( Széles vigyor )-Civic ellen
ez mégis hooogy?
biztos állati sok ember kezdené el azokat felbuzerálni 200-220lóra, szerintem is...
már-már látom a tömegét ezeknek, ahogy sorban állnak egészen a vasúti átjáróig Nyelvet ölt

vagy meselj mar, AS2-ben milyen ezerkettes turbokat tudsz felsorolni, ami hothatch szintu, hogy street-ben menjen a hondaitok ellen kulonosebb hozzabuzerlas nelkul is kb fej-fej szinten
varom a listadat (gondolom milyen allati mod hosszu lesz... Széles vigyor )
aztan ird meg melle, ezekbol mennyit lattal mar utcan egyatalan, meg hogy kint pl KKL-n Szemforgató  
Re: gmatee (75369)
válasz erre 2014.09.25. 19:30:32 (75369
Felhasználói profil
11.50 @ 195
Nagyon tetszik h lesznek új kategóriák anyi módosítást viszont én is eszközölnék h ne legyen ekkora külömbség a turbós-szívó között!Nyugottan mehetnek az 1.4turbók a 2.4-2.8ig szívókkal ha valaki egyszer épít egyet úgyis elveri a puntókat és akkor a hobizoli se tud már miért háborogni! Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2014.09.25. 15:46:53 (75368
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Azért ez a skála a szívók oldaláról nem lenne jó,egy 2.0 turbo még a 3500 felettiekkel is fel tudja venni a versenyt. 
Re: hobizoli (75364)
válasz erre előzmények 2014.09.25. 09:31:28 (75367
Felhasználói profil
12.53 @ 181
Igen , ez a skálázás SP -ben is jó lenne ! Mosolyog
 
Re: hobizoli (75364)
válasz erre előzmények 2014.09.25. 06:27:54 (75366
Felhasználói profil
7.01 @ 337
nagyon szépen leírtad a gondokat és az előnyöket na meg a realitást, köszönöm :-) 
Re: demerobi (75361)
válasz erre előzmények 2014.09.25. 06:23:19 (75365
Felhasználói profil
7.01 @ 337
ez is átgondolandó :-) 
Re: hobizoli (75364)
válasz erre 2014.09.25. 01:12:17 (75364
Felhasználói profil
14.93 @ 153
de amugy viccen kivul a legjobb meg a legtobb emberke akkor jart ki, amikor ezek a tok ecceru szabalyok voltak:

1500ccm-g
2000ccm-g
2500ccm-g
3500ccm-g
5000ccm-g

turbo, NOS, AWD egy-egy kategoriat emel

ennyi... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2014.09.25. 01:00:59 (75363
Felhasználói profil
14.93 @ 153
AS3 turbósban egy kb 3x szorzója van a szivóknak Hö?
ekkora kb a világon sehol nincs, még F1-ben sem használtak ekkorát soha, max 2x-s volt 3000 vs 1500, de ott 5-5.5bar-s toltonyomas volt 5 koros uzemideju idomero motorral...ezt ide street-be hova?
még B csoportos rally autókat is csak 1.4x szorozták fel
a Delta S4 is igy volt a 2500-s kategoriaban 1759x1.4=2462
1.4x meg 1.7x szorzót szoktak használni max, jó volt ez a 2000ccm-g eddig, ez a 4000 ez egy overkill, a 2500 beleférne...de a 4000 Összezavarodott
pl egy 1.3-s sima street(!) UnoTie mikor fog egy szinten street M3-s vagy M5-s BMW-t letolni vagy csak fej-fej menetet mennie? vagy egy Nissan 370Z-vel? ezek egymas ellen mennének, mikozben 8sec 100-ra vs 5sec 100-ra, tok mas liga a ketto, 13sec-s vs 16sec-s auto street-ben gyarilag ahogy az utcarol bejon
vagy amire 5sec-s leviszed a Uno 0-100-s idejét, az addigra már az rég nem street Uno, hanem inkabb SP-s

na meg kivancsi lennek a Zoliek szerint milyen potens street 1.2-s kisturbok vannak, amik majd egy 2.4-s stroker kit-s (jaj hat miert pont veletlenul 2.4-g lenne Kacsint ...) meg a K20-s CTR vagy egy "szamhaborus" B20-s motoru VTI ellen majd labdaba rughatna AS2-ben?
dogoljek meg ha lattam akar egy darab ezerkettes TSI Polo-t vagy TCE Clio-t kint valaha osszesen Nyelvet ölt , eleve egyik sem egy kifejezett hothatch modell, talan meg nezokent sem volt kint egy sem
azaz elvileg lenne ellenfel az ero sotet oldalarol, de gyakorlatilag meg nem lesz
(nagyon kiszoptak a Punto-ktol, vagy miert kellett elb@szni a ccm aranyokat ennyire?)

sokkal ertelmesebb lene, ha az AS2 2000-rol 2500ccm-re none szivoban (esetleg 2800-g), hogy a pl meg E30-s 325i-k is oda keruljenek be, es ott mennenek a popularis es elterjedt 1.4-s kisturbosok is, az R5GTT-k a 1.4Polo TSI-k, 1.3-1.4 UnoTie-k meg a PGT-k TJET-k, ez lenne legnepszerubb kategoria, ezek az utcan is egymas ellenfelei kb, es  a legvaltozatosabb mezony ez lenne a legtobb induloval, nem lehet leosztani elore, hogy mikor ki gyoz, igy itt meg a hondasok is strokerezhetnek tovabb a B20/K20-aikat akar, buntetlenul, SP-zes nelkul

AS3 meg lehetne a 2501-4000 meg az 1600-2000turbos, de meg ez is 2.5x szorzo lenne at 1.6T vs 4.0 kozott, tul nagy ez az ollo meg igy is Szemforgató

igy a jelenlegi a terv szerint az AS2-ban, ha nem pont egy VTI-vel indulsz, akkor ki se gyere - ezt mondja a tervezett szabalyzat egyelore
igy hogyan akartok tobb indulot?

ja meg nem lenne baj vmi szuroproba szeru ccm ellenorzest bevezetni is, aminek lenne vmi cheat-lest visszatarto ereje, igy kb az nem cheat-l, aki nem szegyell
max 5perc lemerni egy auto motorjat azzal a kutyuvel, ugyis tart vagy 30-40percig a dijkioszto elotti alldigalas, annyi ido boven eleg kene legyen, te meg te meg te lecci alljatok ide, koszonjuk.

mi merettunk le KKL-n autot ugatas miatt, de akkoris ugy keresgettek elo muszert, mert gondolom jo "gyakran" van hasznalva, nem volt egy nagy ido ugy sem amugy

...szerintem
(nem kifejezetten neked irtam az egeszet, csak reszben Kacsint
Re: demerobi (75361)
 ave
válasz erre előzmények 2014.09.24. 22:10:04 (75362
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Rajottem mar, hogy huje vagyok, sorry! Mosolyog  
Re: ave (75360)
válasz erre előzmények 2014.09.24. 19:33:15 (75361
Felhasználói profil
10.06 @ 229
Ha szabad egy kicsit összefoglalni ...
Az alapprobléma az - évek óta - hogy kevés a versenyző, kevés a néző. Ennek legalábbis egy oka az, hogy csökken a street versenyzők száma. Talán amiatt is, hogy túl lazák lettek a street szabályok, ez ugyan azért történt, hogy minél több autó beleférjen, de ez egy másik történet. Szóval a sok mindent engedő szabályok miatt sok versenyző azzal szembesült, hogy a kicsit reszelt, vagy akár gyári utcai autójával X-szárnyúak, és Batmobilok ellen kell mennie. Ettől egy kicsit megfogyatkozott a létszám. A street élmezőnye pedig arra ébredt rá, hogy ugyan nagyon megy a foci, de akkora lett a különbség a street és a profi között, hogy az eltérő szabályok miatt nagyon nehéz felváltani profiba, legalábbis úgy, hogy ott is élvezetes verseny legyen. Ennek következtében szinte megszűnt a profi kategóriák utánpótlása, ott is tapasztalható a mezőny fogyása.
Erre tűnt jó megoldásnak, hogy a street legyen valódi utcai kategória, a komolyabban faragott autóknak pedig legyen egy félprofi kategória, ahol egyrészt már valamennyi "költői" szabadság van az autótuning verseskötetben, illetve ahol lehet olyan dolgokat, módszereket, eszközöket használni, ami a profi kategóriák felé mutat, hátha így könnyebb lesz profiba váltani.
Úgyhogy streetben nincs utólagos turbósítás, motor átépítés, nagyzene.
A félprofiban pedig jöhetnek a strokerek, a v8-as 316-osok, az 1,9-es Hondák, a 2,5-ös turbós Audik, Corsák Calibra motorral, kis Peugeot MI16-al, elég körbenézni a hasznaltauto.hu-n, az átlag márkahű rendes autóbuziknál egy felé forognak a kerekek. Ja, és persze, ezek az autók azt a gumit is röhögve forgatják már el, amelyek nemcsak kilógnak a sárvédő alól, de már a járdáig nyúlnak. Itt viszont fel lehet tenni DOT-os, E-s slicket, ami az erős autóknál igencsak érezhető javulást fog jelenteni. Persze először majd pár féltengelytörést, újra kell gondolni hajtást, futóművet, rajtot, de ilyen ez a popszakma. Azt hallottam :-)
Szóval ennek szellemében tart most ott a dolog, hogy ha kiszedünk olyan autókat, melyek szinte kategóriákat határoztak meg, akkor egy picit másképp kellene meghatározni kategóriákat. Ez szinte mindig azzal jár, hogy van egy csomó autó, ami a jelenlegi pozícióhoz képest esetleg rosszul jár. Ez egyáltalán nem cél, de sajnos minden változtatás ezzel jár, de ha valaki kikáromkodja, fészbukolja magát, észre kell vennie, hogy az egyszerűsítés felé megyünk. Az, hogy ilyen sok kategória volt eddig, ugyanúgy nem oldotta meg azt, hogy vannak autók, melyek valamiért sokkal gyorsabbak ebben a sportban, mint a hozzájuk hasonló összes többi autó. Persze lehetne annyi kategória, ahány autó. Nem lenne verseny, nem lenne motiváció ... szerintetek ?
Az utóbbi 5-10 év pedig megmutatta, hogy 402 méteren kis odafigyeléssel, optimalizálással fogy a hajtás jelentősége. Hátsókerekes autók rajtolnak le hasonlóan erős összkerekeseket, első kerekesek hozzák be a rajtnál jelentkező hátrányukat a pálya második felén. Olyan gumik, ismeretek, módszerek vannak - és nem csak profiban - melyeket egyre többen használnak, használja hát mindenki, hogy még érdekesebb, még élvezetesebb legyen a verseny. És ez lehet talán az egész lényege, hiszen mind a versenyző, mind a néző ugyanazt akarja - élvezni a versenyt.
És akkor végül, de nem utolsó sorban a jelenlegi kategória elképzelések. Még egyszer, nem a kilógó autókat keressük, ha be lehet őket jobban sorolni, hajrá, a nagy tömegre keresünk szabályt.
AS1 : csak szívó benzinesek, 0-1600 ccm, DOHC 0-1550 ccm
Kis, könnyű autók, jellemzően elsőkerékhajtás, vélhető japán fölény
AS2 : szívó benzinesek 1601-2400 ccm, DOHC 1551-2400 ccm, turbósok 0-1200 ccm
VTEC kategória, de nagyobb benzinesek, és kis, könnyű turbósok ellen
AS3 : szívó benzinesek 2401-4000 ccm, turbósok 1201-1500 ccm
Nagy szívók, fütyülős Fiatok
AS4 : szívó benzinesek 4000 ccm felett, turbósok 1501 ccm felett
Halálkategória, egy turbó mind felett, Audi, DSM
AS5 : dízelek
Jelenleg 1,9TDI nyomulás, igazából nem is várható változás, a nagyobbak annyival nehezebbek
SP1 : szívó benzinesek 0-2000 ccm
Kis Opelek, BMW-k nagy tesó motorjával
SP2 : szívó benzinesek 2000 ccm felett, turbósok 0-1600 ccm
V8-ak a kiscsigák ellen
SP3 : turbósok 1601-3000 ccm
Csigaverseny, "Utólag bármit meg lehet fújni" jeligével
SP4 : turbósok 3000 ccm felett
?
SP5 : dízelek
1,9TDI a konszern legkisebb autóiba
Most így hirtelen : AS3 lehet, hogy mehetne turbósoknál 1800 ccm-ig, AS4 e felett. SP2-SP3 határ szintén 1800 ccm, SP3-SP4 határ lehetne 2250 ccm, strokerek menjenek SP4-ben, turbósított BMW-k ellen. 
Re: oioio-1 (75359)
 ave
válasz erre előzmények 2014.09.24. 16:34:12 (75360
Felhasználói profil
12.88 @ 175
SP1 = ??? 
Re: oioio-1 (75359)
válasz erre 2014.09.24. 08:42:23 (75359
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Szabályváltozás 2015 évtől kezdődően:

Street:

szívó

AS1 -1600 ccm (DOHC -1550-ig)
AS2 1601-2400 ccm (DOHC 1551-2400-ig) 1200 ccm-ig
AS3 2401-4000 ccm 1201-1500 ccm
AS4 4000 ccm - 1501 ccm -
AS5 Diesel

feltöltött (csak gyárilag szerelt)

AS1
AS2 -1200 ccm-ig
AS3 1201-1500 ccm
AS4 1501 ccm -
AS5 Diesel

Semi Pro:

szívó

SP1 -2000 ccm-ig
SP2 2001 ccm - SP3
SP4
SP5

feltöltött (utólagos)

SP1
SP2 -1600 ccm-ig
SP3 1601-3000 ccm
SP4 3001 ccm -
SP5 dízel

SemiPro-ban bármilyen E-s vagy DOT-os gumi használható, műszaki vizsga kell, de tetszőleges, műszakilag megfelelő módon beépített, gyártó-azonos motor használható, eredeti helyén elhelyezve
Profikban nincs változás Országos Bajnokság kerül kiírásra
Street és SemiPro kategóriáknak Magyar Köztársaság Kupa kerül kiírásra

Díjtételek
Street versenyzői igazolvány: 3.000,-
SemiPro versenyzői igazolvány: 5.000,-
Profi versenyzői licenc: 30.000,- (tartalmazza a nevezési díjat is az OB futamokra)
Profi napi licenc: 5.000,-
Profi nevezési díj: 3.000,- (csak napi licenc esetén kell)
Street nevezési díj: 2.000,-
SemiPro nevezési díj: 3.000,-
VIP-sáv használata: 5.000,- (profi, semipro), 6.000,- (street)

További részletekés pontosítások később a szabályrendszerben lesznek. 
válasz erre 2014.09.23. 06:09:07 (75358
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Szeptember 23. azaz ma 19.00 kor nyílt szakági megbeszélést tartunk a XIV kerület Istvánmezei u 1-3 Magyar Sportok Háza földszinti nagy tárgyalóban.
Mindenkit szeretettel várunk, ötletekkel, gondolatokkal a 2015 évre vonatkozólag a Gyorsulás és Drift szakágban történő szabályváltozásokkal kapcsolatban.
 
válasz erre 2014.09.22. 07:04:36 (75357
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Vasárnap minden körülmények közt:


 
válasz erre 2014.09.17. 19:09:08 (75356
Felhasználói profil
7.01 @ 337




Október „feszt” Dragracing.hu módra

Extreme Technical Weekend 2 és Szallerbeck Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó



A Dragracing.hu megirigyelte ezt a sok-sok „fesztet”, így saját íze szerint készített egyet nektek. Ez pedig nem más, mint a 2014. október 5-én megrendezésre kerülő Extreme Technical Weekend 2. A szervezők elővettek sörös korsó helyett egy hatalmas shakert és olyan koktélt készítettek neked, amitől megnyalod mind a tíz ujjad…

A múlt évben óriási sikert aratott Extreme Technical Weekend második felvonásában mindenki megtalálja, amit keres. Ha izgalomra vágysz, akkor nézd meg, hogyan fűzik le a nehéz hungaroringi pályát a drift pilóták. A magyar országos bajnokság résztvevői mellett természetesen több nemzetközi pilóta is hazánkba érkezik, hiszen igazi kuriózumnak számít ez a pálya a profik körében.

Természetesen ha Dragracing.hu, akkor egyértelműen nem maradnak minőségi pálya, profi időmérés nélkül a gyorsulás szerelmesei sem, akik 402 méteren harcolhatnak meg a legjobb időkért. Azokat, akik nem az őrült szögeket vagy épp a hihetetlen gyorsulást keresik, azokat várja a szlalom országos és Európa bajnoki futam következő versenye.

A szervezők a fenti koktélt egy igazi ínyenséggel fűszerezték meg, ez pedig nem más, mint a Stunt Riding országos bajnokság, melyen igazi jó értelemben vett őrültek mutatják majd meg nektek, hogy a motor nem jármű, csak egy eszköz, mely ámulatba ejt, elvarázsol és ellent mond a technika minden ismert törvényének.

Természetesen a Dragracing.hu idén is gondol a gyermekekkel érkezőkre, így a családokat várja a Szallerbeck Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó megannyi gyönyörű autójával, a gyermekeket pedig a szimulátorok és az ugráló várak.

Minden koktél, minden „feszt” elmaradhatatlan része egy kis meglepetés. A Dragracing.hu csapata idén elhozza Magyarországra azt a fiatalembert, aki 11.600 köbcentis épített autójával Santa Podban az Európa Bajnokságon, legutóbb a második helyet szerezte meg. Az úriember nem más, mint Sascha Pretzsch, aki nem félti sem magát, sem a technikát – mindent megtesz azért, hogy újabb másodperceket faragjon le legjobb idejéből és megküzdön a Dragaccsal.

Gondolom, hogy már neked sem kérdés, hogy október 5-én hol töltöd majd el a napod barátaid, családod körében. Ne feledd! Október 5, Hungaroring, Extreme Technical Weekend 2. Ott a helyed!

Október 5. vasárnap reggel 07.30-kor nyitjuk a kapukat.

Jegyárak online:

Online jegyek:

www.onlinejegy.dragracing.hu

2.250.-

A jegy érvényes minden Hondásnak a gyorsulási versenyen az edzésre és a döntőkre a Honda kategóriákban.

Helyszínen a jegy árak:

2.500.-

Programterv:

Vasárnap Október 05. :

Honda Találkozó, Gyorsulási Országos Bajnokság, Szlalom Országos és Európa Bajnokság, Stuntriding Országos Bajnokság, Drift Országos Bajnokság

Hungaroring 2014.
október 05. Időterv

Honda találkozó:

07:45 - 18:30 ig

Gyorsulás:

Nevezési díj:

Honda kategóriákban Ingyenes

Nem Honda kategóriákban a nevezés Street 2000.- Profi 3000.-

07:45 - tól: Kapunyitás
08:00 - tól: Autós gépátvétel
08:00 - 09:30: Autós időmérő edzés
09:30 - 10:00: Profi Autós Idő
10:00 - 10:30: Honda időmérő edzés
10:30 - 11:45: Autós időmérő edzés
11:45 - 12:15: Profi Autós Idő
12:15 - 12:40: Honda időmérő edzés
12:40 - 13:10: Autós időmérő edzés
13:10 - 13:30: Profi Autós Idő
13:30 - 13:45: Honda időmérő edzés
13:45 - 14:30: Profi Autós Idő
14:30 - 15:15: Honda kategóriák döntő
16:00 - kor autós gépátvétel vége
15:15 - 16:00 Autós időmérő edzés
16:00 - 18:00: Autós döntők
18:30 - tól: Díjkiosztó

Honda kategóriák:

Gyorsulási verseny időméréssel, kijelzéssel, timeslippel.

Kategóriák:

Szívó:

0-1550 ccm
1551-1900 ccm
1900 felett

A nitro és/vagy turbó 1 kategóriát emel.

Kategóriánként 1-3. helyezettek Kupa díjazásban részesülnek.

Szlalom :

S1 - Széria autó 1000 ccm alatt
S2 - Széria autó 1001 - 1400 ccm között
S3 - Széria autó 1401 - 1600 ccm között
S4 - Széria autó 1601 ccm felett
T1 - Túra autó 1000 ccm alatt
T2 - Túra autó 1001 - 1400 ccm között
T3 - Túra autó 1401 - 1600 ccm között
T4 - Túra autó 1601 ccm felett
NK - Női kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
JK - Junior kategória
P - Prototípus
SA - Széria Csoport
TA - Túra Csoport
HH - Hátsókerekes kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
Mx5 – Mazda Mx5 kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
ZK – Zöld kategória (5 bajnoki nevezés esetén).

Honda Kategóriák:

Szívó:

0-1550 ccm
1551-1900 ccm
1900 felett

A nitro és/vagy turbó1 kategóriát emel.

Minden kategória 3 versenyfutam
Továbbá 2 db „Edzőkör”-re is van lehetőség még a versenyfutamok előtt.
A három versenyfutamból a két legjobb kör kerül értékelésre.

Kategóriánként 1-3. helyezettek Kupa díjazásban részesülnek.

A gyorsulási OB kategóriái megegyeznek a kiírásban szerepeltekkel, vagyis a szokásos

Szlalom:

Honda kategória 4000 Ft a nevezés + 1000 forint a biztosítás

Nem hondásoknak 7500 Ft a nevezés + 1000 forint a biztosítás

07:50 Pályabírói eligazítás
08:00 Adminisztratív és technikai átvétel kezdete
08:30 Gyalogos pályabejárás kezdete
09:00 Gyalogos pályabejárás vége
09:05 Versenyzői eligazítás és megnyitó ceremónia
09:15 Pályazárás
09:25 Edzés kezdete edzéskártyával (időmérés és felvezetés nélkül)
10:00 Adminisztratív és technikai átvétel vége (Depóba állás vége)
10:15 Rajtlista kifüggesztése
10:45 Edzés vége
10:50 Pályazárás
11:00 1. mért kör kezdete
17:30 Ideiglenes eredménylista kifüggesztése
18:00 Díjkiosztó.

Drift:

Előnevezés esetén 25000.- ( 80 euró ) a nevezés
A helyszínen 30.000.- ( 100 euró ) a nevezés

07:45 - 12:00 Edzés
11:00 - 12:00 Drift Taxi
12:00 - 15:30 Kvalifikáció
15:30 - 18:30 Döntők

Stuntriding :

Nevezési díj : nincs

Nevezés, gépátvétel 8.00-10.00
Versenyzői eligazítás 9.00
Bemelegítés 10.00-tól
Versenygyakorlatok 13.00-tól
Díjátadó 17.30-tól

További információk:

http://www.dragracing.hu/  vagy a  https://www.facebook.com/dragracing.hu oldalon.

 
válasz erre 2014.09.17. 14:43:38 (75355
Felhasználói profil
8.42 @ 268
válasz erre előzmények 2014.09.17. 11:54:26 (75354
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Köszönöm! 
Re: v8drag (75352)
válasz erre 2014.09.17. 11:47:11 (75353
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Szeptember 23. 19.00 kor nyílt szakági megbeszélést tartunk a XIV kerület Istvánmezei u 1-3 földszinti nagy tárgyalóban.
Mindenkit szeretettel várunk, ötletekkel, gondolatokkal a 2015 évre vonatkozólag a Gyorsulás és Drift szakágban történő szabályváltozásokkal kapcsolatban. 
válasz erre előzmények 2014.09.17. 09:04:30 (75352
Felhasználói profil
8.42 @ 268
8.30 kapunyitás, 14 óráig vegyes edzés.15 órától motoros döntők, majd kamion, autó döntő.
 
Re: Maico685 (75351)
válasz erre előzmények 2014.09.16. 21:51:44 (75351
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Szia!
Mikor lesz szombatona kapunyitás Tökölön,és hány órától mehetnek a motorok? 
Re: v8drag (75350)
válasz erre 2014.09.15. 11:19:45 (75350
Felhasználói profil
8.42 @ 268
20.-án szombaton a szokásos autós és motoros kategóriák mellett kamiongyorsulás, külön Német Suzuki és Ford kategóriák, és nem utolsó sorban usa autós gyorsulás!

 
válasz erre 2014.09.15. 11:16:51 (75349
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Vasárnap 100 mm feletti eső esett a környékünkön, a reptér füves területe vízalá került! Két hét múlva vénasszonyok nyara, 28.-án Fertő! 
válasz erre előzmények 2014.09.13. 22:37:51 (75347
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Respect Kacsint Mosolyog  
Re: v8drag (75346)
válasz erre 2014.09.13. 09:09:17 (75346
Felhasználói profil
8.42 @ 268
A vasárnapi fertőszentmiklósi versenyt kénytelenek vagyunk elhalasztani 28.-ra!
Függetlenül attól, hogy vasárnapra csak 4-5 mm esőt jósolnak, az elmúlt napok több mint 50 mm csapadéka elárasztotta a területet.
Sajnos a hely adottságai miatt nincs lehetőség a rendezvény lebonyolítására, mert a zöld területen áll a víz, tiszta dagonya, és az eső jelenleg is esik.
A parkolás és a nézőtér ezen a területen van! A versenyzők óhatatlanul is felhordják a sarat a pályára!

Köszönjük megértéseteket, további infó a facebook.com/gyorsulas - on!
 
válasz erre 2014.09.12. 10:56:55 (75345
Felhasználói profil
7.01 @ 337


Hölgyek és Urak !

Sokan kérdezték privátban, hogy mi lesz holnap. Az időjárás nem biztos, hogy optimális, de mindenképpen meg lesz tartva a verseny !
Várható idő: Borongós, esetenként derült idő, 22-24 fok, eső előfordulhat, de nem lesz egész napos eső, versenyzésre alkalmas lesz. várunk mindenkit szeretettel ! 
válasz erre 2014.09.10. 19:15:03 (75344
Felhasználói profil
7.01 @ 337
várható időjárás 2014.09.13. szombatra :

22-24 fok körüli hőmérséklet változékony felhőzet. Előfordulhat eső, de ez csak kisebb időszakban. Szerintem versenyzésre alkalmas. A pályát megpróbáljuk nagyon jóra megcsinálni, hátha lesznek erős autók akiknek szüksége van ilyen pályára :-)

Gyorsulás éjjel és nappal Szeptember 13. Kiskunlacháza

Ha unod már az Éjjel-nappal Budapestet, akkor mondok egy jobbat helyette: éjjel-nappal Kiskunlacháza és éjjel-nappal drag. 2014. szeptember 13-án szombaton ugyanis reggel 8 órától egészen éjfélig lesz a gyorsulás szerelmeseié a kiskunlacházi aszfalt.
A kiskunlacházi reptéren repülők helyett épített versenyautók, bivaly erős motorok és szárnyaikat próbálgató amatőrök harcolnak meg majd az idővel és saját korlátaikkal. Ezen a hétvégén kerül megrendezésre a Magyar és Szlovák Autós és Motoros Országos Bajnokság, valamint a Magyar Szlalom Országos Bajnokság következő futama. Ezen a napon kerül megrendezésre a II. Yankee Cars klub találkozó is, az előző év felhozatala garancia arra, hogy nem lesz hiány V8 vasakból és a gyorsulás őshazájából érkező egyéb más csodálatos járművekből sem.
Ha ahhoz van kedved, akkor lesd meg a pálya szélén, a depóban sorakozó autókat, kukkants be a motorháztetők alá, beszélgess a versenyzőkkel és szerelőkkel, ismerkedj meg még jobban ezzel az egyre gyorsabb ütemben fejlődő sporttal. Ha felfedeztél már minden finom technikai részletet, akkor legeltesd a szemed nyugodtan a gyönyörűbbnél gyönyörűbb hölgyeken. Házas és foglalt uraknak sok szeretettel ajánljuk a büfét.
Ha mindez nem lenne elég, ha mindez nem hozna elég izgalmat az életedbe, akkor ülj be az autód volánja mögé és nevezz. Száguldj, próbáld ki magad és dicsekedj másnap azzal, hogy milyen jól helytálltál ebben a sportban is. Need for speed feeling, hajrá.
Úgy gondolod, hogy erre nincs elegendő pénzed? Nos, akkor van egy nagyon jó hírünk számodra: 2014. szeptember 13-án 19 órától a nevezés ingyenes. Igen, jól hallottad: ingyenes. Most már nincs kifogás, irány a garázs. Csinosítsd ki a kocsit, pakolj bele pár lóerőt, simogasd esténként a gázpedált, hogy ezen a versenyen a legjobbat hozd majd ki magadból.
Várunk Téged, a barátaidat és mindazokat, akik imádják a sebességet, a gyorsulást, az erős autókat, motorokat és a csinos hölgyeket.


Helyszín: Kiskunlacháza repülőtér N47�'�11.218�'� E19�'�03.949�'�
Info: www.dragracing.hu , https://www.facebook.com/dragracing.hu

Infoline: 06 30 / 9430-957

Jegyed megvásárolhatod online: http://onlinejegy.dragracing.hu/
Dragracing online jegy / Index

Jegyárak elővételben:
Belépő: 2.250,- Ft


Jegyárak a helyszínen:
Belépő: 2.500,- Ft

Szeptember 13 programterv :

07:45 - tól: Kapunyitás
08:00 - tól: Autós, Motoros gépátvétel
08:00 - 09:30: Autós, Motoros időmérő edzés
09:30 - 10:00: Profi Autós Idő
10:00 - 10:30: Motoros időmérő edzés
10:30 - 11:30: Autós időmérő edzés
11:30 - 11:45: Profi Autós Idő
11:45 - 12:15: Motoros időmérő edzés
12:15 - 12:50: Autós időmérő edzés
13:00 - kor: Motoros gépátvétel vége
12:50 - 13:20: Motoros időmérő edzés
13:20 - 13:35: Profi Autós Idő
13:35 - 14:00: Autós időmérő edzés
14:00 - 15:00: Motoros Döntők
15:00 - 17:00: Autós Időmérők
16:30 - kor autós gépátvétel vége
17:00 - 19:00: Autós döntők
19:30 - tól: Díjkiosztó

19:00-tól kivilágított pályán 24.00-ig ingyenes a nevezés.  
válasz erre előzmények 2014.09.08. 23:11:21 (75343
Felhasználói profil
11.40 @ 197

legkisebbtol...a legnagyobbig.... 
Re: wolf (75342)
válasz erre 2014.09.08. 23:05:14 (75342
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Hali!
Aki szeretne hogy -ne a véletlenen ...vagy:...csak el kellett volna mennem...-gondolatokkal zárni az utolso 402m-es versenyhétvégét...
Akkor az időben jelezze...akár a:
..KISKUNLACHÁZÁRA...(szombat)
...FERTŐ...(vasárnap)
versenynapra a szállitási igényét...akár soförrel is
Üdv:
Dragtrans
 
válasz erre előzmények 2014.09.08. 12:07:02 (75341
Ott leszünk! (Y) 
Re: oioio-1 (75337)
válasz erre előzmények 2014.09.06. 23:41:58 (75340
Felhasználói profil
14.93 @ 153
persze csak ami vki szerint meg belefer, az mashol alapbol headshot kategoria mar Szemforgató
 
Re: ave (75326)
válasz erre 2014.09.06. 13:08:00 (75339
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Westdragrace kupa és DDR szezonzáró:
 
válasz erre 2014.09.06. 13:03:48 (75338
Felhasználói profil
8.42 @ 268
DDR Dunántúli Drag Bajnokság 2014.
A Westdragrace és a Futam.hu 2014.-ben meghirdeti a Dunántúl Drag Racing bajnokságot!
A bajnokságban az éves összetett első 6 legeredményesebb versenyzőt díjazzuk:
I.      200 000.- Ft
II.   150 000.- Ft
III. 100 000.-Ft
IV.    50 000.-Ft
V.     50 000.-Ft
VI.   50 000.-Ft

Pontozás:
nevezés: 50 pont N
1 nyert döntő futam: 50 pont ED
2 nyert döntő futam: 100 pont KD
3 nyert döntő futam: 150 pont D
( a maximálisan elérhető pontok: 4*50 pont nevezésért, 4*150 pont
Bye futam is érvényes nyert futamnak minősül

Név TASZÁR Tököl Rábaring Fertőszentmiklós éves össz.
N ED KD D N ED KD D N ED KD D N ED KD D összesen
Hlova Béla 50 50 50 50 50 50 50 50 400
Kelemen Ákos 50 50 50 50 50 50 300
Zlatarics Botond 50 50 50 50 50 50 300
Nömös Gyula 50 50 50 50 50 50 300
Tolnai Krisztián 50 50 50 50 50 250
Péter Norbert 50 50 50 50 50 250
Siska Gábor 50 50 50 50 200
Aknay Norbert 50 50 50 150
Reményi Zoltán 50 50 50 150
Oroszi János 50 50 100
Harmati Attila 50 50 100
Sárközi Nikolasz 50 50 100
Bencs Attila 50 50 100
Cholnoky Miklós 50 50 100
Bognár Gábor 50 50
 
válasz erre 2014.09.03. 20:14:42 (75337
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Ja és amíg el nem felejtem október 11 évzáró rendezvény, mindenki vésse fel a naptárba aki úgy gondolja, hogy érinteni fogja. 
válasz erre 2014.09.03. 20:13:41 (75336
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Azt gondolom, hogy megtaláltuk a megoldást a problémára, szeptember közepén lesz egy megbeszélés és ott minden tisztázva lesz, addig is gyűjtsétek az ötleteket. :-) 
válasz erre előzmények 2014.09.03. 10:51:12 (75335
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Én akkor is szerettem volna,mert láttam 2013 végén,hogy üresednek a kategóriák.

Vedd elő a golfot,meg lesz oldva a probléma! Mosolyog  
Re: GodRat (75334)
válasz erre 2014.09.03. 09:42:34 (75334
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Azért jó ha megváltozik a szabály, mert korábban kikerültem a versenyzők közül mert nagyobbra cseréltem a motort a G1-be, most 1 éve összejött annyi hogy vettem 1 BMW-t amin fejlesztettem annyit hogy a kategóriájában dobogóért csatázok. Ha változik a szabály felesleges volt a BMW, mehet a levesbe mert a könnyebb(pl E30), de azonos motoros autók ellen esélytelen...
Persze értem Én az indokaitokat, csak a f...ért nem egy évvel korábban akartatok szabályt változtatni....
 
válasz erre előzmények 2014.09.03. 08:28:15 (75333
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Akivel én eddig beszéltem,ők is ezt preferálták. Nevezzük amatőrnek street helyett és ne kelljen a motort bepapírozni.Remélhetőleg így a tesztbe szorult emberek beférnek valamelyik amatőr katba. Ha meg van verseny,nem csak az idő ellen megy,érez majd motivációt feljeszteni,ill kijönni a következő versenyre is.

Nagy igazság,hogy ezeket a lábon közlekedő utcai autókat nem lehet pro-ba kényszeríteni,az egész más kategória mind teljesítmény/időben,mind pénzben.

Technikai sport,aki stock autóval szeretne első lenni,az nézzen valami kupasorozatot,dragban nehéz változtatás nélkül valamit elérni,hacsak nem valami szuperautóról van szó.

Kik maradtak 2005 óta? Én speciel pont akkor kezdtem a Rábán Mosolyog  
Re: v8drag (75332)
válasz erre előzmények 2014.09.03. 07:14:51 (75332
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Mikor két éve átalakítottuk a szabályokat - Westdragrace sorozat - ugyanezeken a kérdéseken rágtuk át magunkat, sok versenyzőt megkérdezve.
A forgalmi szerint ami biztosan megállapítható a gépátvételen az a típus, szín és alvázszám.
Sem a köbcentit, sem a lóerőt, sem a súlyt, sem sok esetben a motorszámot nem lehet leellenőrizni. Akkor meg minek a szabályzás?
Nem is Steet-nek hívjuk a kategóriákat, hanem Amatőrnek, nincs szükség érvényes műszakira, csak forgalmira, könnyíteni egy elemet lehet, motorcsere, stróker elfogadott, kipakolni nem lehet. Ezeket lehet ellenőrizni (nagyjából).
Ugyanez volt a gumik témája is. Nálunk lehet mintás slik.

Tudom-tudom, mi lesz az utcáról beeső gyári autókkal, meg utánpótlás, meg stb.
Lehet süketelni, de ha végignézzük a nevezőket 200 autóból 10 gyári, aki már valamit épített az autón, - motor, kuplung, váltó, futómű - az szeretné megmérettetni magát, és a vasat.
Tegyük a szívünkre a kezünket, ez technikai sport, pénz kell hozzá, nulla Forintból nem működik, és erre azonnal rájön mindenki, már a belépő és a nevezés is visszafog.
Ez a törekvés, hogy szorítsuk át a Profi kategóriákba a csak kicsit átépített autókat kútba esett, lássuk be, a profi kategóriákba már ütős autó kell, és az rengeteg pénz, idő, odaadás, és ezt kevesen engedhetik meg maguknak.

Tehát felesleges olyan szabályokat megalkotni, amit sem betartani, sem betartatni nem tudunk.

Ezt az amatőr-street kategóriát jobban elsimítaná az időalapú kategória, de ez meg a fejlesztéseket fogná vissza meggyőződésem szerint, valamint a fejekben a headsup van, nem a bracketelgetés, hisz kezdetektől ezt szokta meg mindenki idehaza.

Nálunk befér a gokarttól a dragsterekig mindenki, van ellenfél, versenyezhet, felállhat a dobogóra, nincs teszt kategóriába félre tolás.

Természetesen pár szabályon  lehetne javítani, változtatni nálunk is még, de nem tervezzük.
A motoros kategóriákat is átszabtuk rendesen, volt balhé kezdetben, sok önös érdekkel, de belátták, nem csak róluk szól a verseny, fejlesztettek, és felzárkóztak, ma ismét a dobogóra kerültek. Motornál egyszerűbb a helyzet, ha van lehúzató, meg nyújtott villás, akkor nem utcai, ennyi.

Vannak olyan hangok, hogy elmaradnak versenyzők! Na és? Eddig nem maradtak el? 2005 óta járok rendszeresen ki versenyezni, előtte csak nézőként, kik vannak még a pályán akkoriból? A legkevésbé a szabályok riasztottak el komoly versenyzőket, inkább fordult a világ, más lett a hobbi, változott az anyagi helyzet, család, gyerek stb. Nézzétek végig az itteni dragbázist és a régi versenyeredményeket! Én el szoktam rajta csemegézni, és jól esik visszaemlékezni versenyzőkre!
A 2005 ben kitört rendezői háborúban sokkal több versenyzőt veszítettünk, mint a szabályrendszerrel, véleményem szerint arra kell törekedni, hogy ez még egyszer ne következhessen be.

Hosszú voltam, bocs Pironkodik Pironkodik

 
Re: radics1 (75331)
válasz erre előzmények 2014.09.01. 07:23:41 (75331
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Szerintem nagyon sokat nem kellene  változtatni,csak ki kellene venni 1-2 mondatot a jelenlegi szabályzatból.

Semmivel sem rosszabb egy 2.0 GSI F astra egy olyantól,ami 1.6 papíron,de egy donor segítségével 2.0-ra lett építve. 
Re: dvd_300 (75329)
válasz erre előzmények 2014.08.31. 11:35:03 (75330
Felhasználói profil
14.76 @ 149
Szerintem órákon át tudnám sorolni, hány ember használ az utakon olyan autót amiben a papíron gyári motornál jóval erősebb van, és nap mint nap használja az UTCÁN.
Kérdezem én, mitől utcai kategória az utcai? Mosolyog (tisztában vagyok a szabályzattal, a kérdésem költői...) 
Re: ave (75326)
válasz erre 2014.08.31. 11:32:19 (75329
Felhasználói profil
14.76 @ 149
Én is támogatnám egy kicsit átgondoltabb, és felügyeltebb versenyszervezés jövőjét!
Sajnos szerintem mindenki tudja, hogy a kis hazánkban a lehetőségek nagyon korlátozottak mindenféle utólagos módosítások papírozásával kapcsolatban. Mindenkinek a saját felelősege az, hogy mit mer megtenni, a közúti közlekedés szabályzatának tudatában.
DE az, hogy egy felügyelt zárt versenypályán történő eseményen, miért kell feltétlen forgalmi engedélyhez kötve kategorizálni, azt nem tartom reális kategorizálásnak.
Sokkal élvezetesebb, kiélezettebb és közönség barátabb lehetne, egy realisztikusabb kategória rendszer felépítése, és valószínűleg több versenyzőt eredményezne a jelenlegi keszekusza több órás várakozásokkal tűzdelt irreális besorolású versenyek helyett. 

összesen 75505 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!