timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.21. 14:36:34 (260
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Well,i dont think between 40 and 41mm there will be a big difference,but stock 1.6 and 41mm made around 50% in air flow (with the port only slightly modified at the valve guide).

What are your hp goals? 
Re: (259)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.09.11. 12:10:37 (259
now i have 40mm inlet and 34mm outlet valves - its a g60 with boost, so i was thinking about only getting bigger exhaust valves, 36 or 38.. in combi with the 41 inlet, it gets very tight between the valves - do u think it makes a big difference (performance) between 40 and 41 inlet valves??

thanks for the link jeri! hp is looking good, i hope they speak english or a bit german.. whats about szuromiracing, Kacsó-Gép or frenky-tuning?

 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!