timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.07.18. 14:54:23 (19103
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hello, pont a Te rekaciódat vártam főleg, köszi Mosolyog Hát a 17" az sztem már nagyon durván visszafogná az autót...akkor marad a 15", persze az alá bemegy a 310 Wilwood, legalábbis az ATS DTC kerék alá, de azért az anyagiakban kicsit más lépték... Igen, fékhűtést mindenképpen szerettem volna, akkor vmit jó márka (ATE, EBC ilyenek... Brembot nagyon nem ajánlják...) hűtés, és elég lehet?

Köszi 
Re: (19102)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.07.18. 14:44:16 (19102
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Én a 16"-t az általad is említett, szinte beszerezhetetlen gumik miatt nem erőltetném. Elég lehet a 288-as tárcsa, csináljatok a tárcsához hűtést és jó lesz az 15"-alá. Vagy 17" és akkor mehet 330 környéki tárcsa is.  
Re: (19101)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!