timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 158 bejegyzés
1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2013.10.30. 21:39:30 (19135
Felhasználói profil
15.28 @ 148
DCs nagyon sokat csinált, egy kérdést megér. 
Re: radics1 (19134)
válasz erre előzmények 2012.03.27. 20:45:44 (18890
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Különben sose ér végig Mosolyog Kellett egy kis sebesség Mosolyog  
Re: szabyk RST (18889)
válasz erre előzmények 2011.11.18. 16:37:25 (18667
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Köszönöm, a választ.
Az alfabb nagyjából a Greg Gordon féle megy csak kompresszorral, onnan nem kaptam túl nagy segítséget azon kívül,hogy vegyem meg a szettjét 3000Usd-ért ami néhány csövet egy MP62-őt és szíjkereket tartalmaz... nafaszt.. Mosolyog   Inkább legózok ha úgy döntök hogy ilyen tekerős szar kell nekem Mosolyog  
Re: mutebacsi (18663)
válasz erre előzmények 2011.11.18. 11:56:16 (18665
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Lehet be is nézek Mosolyog  
Re: szabyk RST (18664)
válasz erre előzmények 2011.11.17. 21:16:20 (18662
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hát bakker, mindent. Hogy mi mit jelent, és hogy ebből kiderül-e hogy egy 3.0-es motorra kicsi-e vagy nagy, mekkora a max nyomás ami elérhető, ilyesmiket. 
Re: szabyk RST (18661)
válasz erre 2011.11.16. 21:56:19 (18660
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Click to see full size!

Valaki segítene értelmezni ezt a diagramot? 
válasz erre előzmények 2011.11.03. 00:02:51 (18624
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Na igen, ahhoz hogy törjön erő kell... Széles vigyor Nyelvet ölt dízel és erő nem fér meg egy mondatban Széles vigyor Nyelvet ölt  
Re: Master3v (18622)
válasz erre előzmények 2011.09.17. 13:06:09 (18396
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hm, alakul. Mosolyog Köszi, én rossz évjáratokat néztem. 
Re: Belfegor (18395)
válasz erre 2011.09.16. 21:12:39 (18394
Felhasználói profil
15.28 @ 148
BMW-s srácok!

Kéne egy kis help. Keresek szelep alapján egy bmw-t.Amit tudok, 46mm átmérőjű a tányér, 8mm a szár és a hossz ami kb 104mm állítólag  318i és 520i-ben van,de én így nem találtam. 
válasz erre előzmények 2011.05.12. 06:14:37 (18068
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Igértél a merciről képeket ,mikor láthatjuk? Mosolyog  
Re: MarcoR5 (18066)
válasz erre előzmények 2011.03.28. 15:15:21 (17774
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Nekem is hasonló volt, miután Whistleréktől elhoztam állítólag összelőve...Szaby lőtte össze a végén, azóta is jó. 
Re: sh adam (17772)
válasz erre előzmények 2011.03.15. 16:23:53 (17681
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Előre is köszönöm szépen Mosolyog  
Re: fastcar (17678)
válasz erre 2011.03.14. 14:43:18 (17677
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata 2 főfékhengeres fékrendszer kialakításában? A kérdés az lenne, hogy mi alapján lehet kiokoskodni, hogy mekkorák legyenek a hengerek? 
válasz erre előzmények 2011.03.04. 21:41:05 (17653
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hát mindig rácsodálkozok azokra a linkekre amiket beraksz.Hihetetlen hogy ilyen igényes munkák vannak nálatok. Mosolyog
Nálunk a hátulváltós alfásoknál egy etalon van:
http://www.alfabb.com/bb/forums/milano-75-1987-1989/19322-2nd-3-7-litre-24-valve-milano-project.html
ezen kívül nem nagyon vannak.Pontosabban Fastcar itthon nem mindennapit csinál, de sajnos nem teszi közzé (remélem olvassa) Széles vigyor  
Re: Turboá (17652)
válasz erre előzmények 2011.03.04. 15:49:06 (17648
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hát én amikor alfát vettem a másik lehetőség egy e30 V8  építés lett volna, így,hogy leírtad, már nem sajnálom,hogy nem lettem hűtlen. Mosolyog Az alfa gyári cuccokhoz, legalább még van forrásom. Mosolyog  
Re: Turboá (17645)
válasz erre előzmények 2011.02.28. 22:29:56 (17620
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hát ja, nem is kis pénzbe kerül.Az én low cost ITB-m már  gyártás alatt van Mosolyog  
Re: sh adam (17619)
válasz erre 2011.02.28. 20:30:04 (17618
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Akkor én elmondom,hogy V6 alfához még annyi sincs mint BMW-hez, ami esetleg van, azt valószínűleg NASA-nal gyártják Mosolyog Csak egy jó ITB szett 1400GBP+vat, egy jó tengely pár a 12vhez 1200EUR+fa, 24hez 2500EUR... Mosolyog  
válasz erre előzmények 2011.02.08. 12:31:22 (17549
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Bocs, levette közben Mosolyog  
Re: etitech (17548)
válasz erre előzmények 2011.02.08. 11:38:28 (17547
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hirdetéseknél a tanknál Mosolyog  
Re: etitech (17546)
válasz erre előzmények 2011.02.04. 16:10:32 (17542
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hogy haladsz Boby? Valamit sikerült haladni? 
Re: szabyk RST (17538)
válasz erre előzmények 2011.02.01. 13:19:07 (17519
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Technikai problémára gyanakszom Széles vigyor Széles vigyor
Bocs. Mosolyog  
Re: GMalma (17518)
válasz erre előzmények 2011.01.22. 09:40:04 (17498
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Én még a vízszintest se ajánlom, saját tapasztalat szerint így se volt jó Szomorú  
Re: Robi-ka (17495)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 22:00:59 (17486
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Találhattál volna szebbet is Széles vigyor  
Re: szabyk RST (17482)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 21:33:52 (17479
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Mivan Boby villantasz egy kicsit a jövőből? Széles vigyor  
Re: szabyk RST (17470)
válasz erre 2010.12.21. 14:43:09 (17426
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Én kérdeztem, hogy tud-e valaki műanyagos/üvegszálas szakit itt Pesten de semmi választ nem kaptam Szomorú  
válasz erre 2010.12.04. 17:16:14 (17397
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hali valakinek van üvegszálas cuccokat gyártó embere pesten v környékén? 
válasz erre előzmények 2010.11.30. 12:30:38 (17367
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Egyelőre még csak nézelődök, érdeklődök. Vagy szívó nagyccm+sokszelep vagy kompresszor+nagyccmkevésszelep Széles vigyor De ha nem zavarlak, lehet csütörtökön benézek hozzád  
Re: szabyk RST (17366)
válasz erre előzmények 2010.11.30. 11:38:42 (17365
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Ha má ilyen okos vagy érdemben hozzászólhatnál Széles vigyor Széles vigyor Neked mintha lenne tapasztalatod Széles vigyor  
Re: szabyk RST (17364)
válasz erre 2010.11.30. 09:33:56 (17362
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Szárazkarteres rendszernél van valami okosság arra,hogy mi alapján válasszon pumpát a júzer , vagy csak kövessem a bigger is better elvet? 
válasz erre előzmények 2010.10.11. 12:17:40 (17083
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Ja, és érdemes bemenni személyesen, mert nagyon segítőkészek és elmondanak mindent amit érdemes tudni Mosolyog  
Re: hori (17076)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 21:35:18 (17062
Felhasználói profil
15.28 @ 148
elbasztam..ponthu a vége...Bocs Mosolyog  
Re: gizi525ix (17061)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 21:05:57 (17060
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Szuper Mosolyog Egy telszámot átküldesz mélben? lacus155kukacomvipmailpontcom. 
Re: gizi525ix (17059)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 20:21:45 (17057
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Köszönöm.
Esetleg Pesten valahol valakinél megnézhetnék egyet? 
Re: gizi525ix (17056)
válasz erre 2010.10.08. 19:12:01 (17055
Felhasználói profil
15.28 @ 148
BMW guruk!

A 6hengeres M3 hengerenkénti pillangója, megbontható egyes pillangókra? 
válasz erre 2010.10.06. 11:26:19 (17035
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Van valakinek tapasztalata mechanikus illetve érzékelős kiegészítő műszerekkel? Melyik jobb pontosabb? 
válasz erre előzmények 2010.09.01. 15:54:30 (16865
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Miután most vagyok túl egy hasonlón, nem lehet,hogy a lambda befosott.Nekem is csinálta,hogy mondjuk padlón zsír volt minden, váltás félgáz és azonnal szegény volt...Mint kiderült a szonda fosta el magát... 
Re: GMalma (16862)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 21:39:42 (16766
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Az a Fastcar meg a Koryy Mosolyog Én csak szaros 3.0 12V Mosolyog  
Re: szabyk RST (16758)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 19:36:35 (16750
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Semmi extra "csak" external balanced-nek kell lennie és egy részesnek.. Mosolyog   kint 850usd-ért adnak már...mondjuk az alu. 
Re: szabyk RST (16746)
válasz erre előzmények 2010.08.17. 18:34:04 (16744
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Az acéllendkereket nagyságrendileg milyen összegből lehet megúszni? 
Re: Demó (16739)
válasz erre előzmények 2010.08.03. 16:45:58 (16619
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Lehet jobban jársz legyártatod. Nem tűnik nagy trükknek. 
Re: GMalma (16618)
válasz erre előzmények 2010.07.18. 23:07:45 (16470
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Régi "szar" olasz fejlesztés... Mosolyog 1986-ban találta ki a lancia, elég fura a hengerfej, és de 600le 1.8-as mociból.. Mosolyog  
Re: dr.walrus (16469)
válasz erre előzmények 2010.07.14. 13:39:04 (16443
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Na ez az amit én se értek hogy GMalma miért vállalja be.Ez nekem olyan gagyi ebayes csipsztuningnak jön le, kiküldöm, beküldi azt lesz ami lesz...Én csak most kezdtem el programozni, de egyszerűen nem értem,hogy ír meg egy gyújtás vagy befecsi táblát anélkül hogy adott fordulaton látná,hogy mit reagál a kocsi AFRben, na meg seggre se érzi,hogy jobb lett-e... Mosolyog  
Re: ave (16440)
válasz erre előzmények 2010.07.14. 07:40:22 (16438
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Szerintem perverz Mosolyog

 
Re: szabyk RST (16437)
válasz erre előzmények 2010.07.13. 14:47:45 (16429
Felhasználói profil
15.28 @ 148
A sárga a tied nem? Ez a feketével volt még. Mosolyog  
Re: Sanyi00 (16428)
válasz erre előzmények 2010.07.13. 13:42:19 (16427
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Márkaszervíz.... Tesóm saxójából hiányzott a légzsák, helye megvolt, csak mint kiderül a nepper elfelejtette mondani, hogy aki leadta a kocsit megrendelte,ha megvan adja vele. Na a márkaszervíz közölte,hogy műszerfalat kell cserélni mert nincs hely (?) és a művelet cakklipakkli 950e jómagyar forintba lett volna egy akkor 2.3milliós saxon....Mondtuk,hogy fákju pubi Mosolyog  
Re: Sanyi00 (16426)
válasz erre előzmények 2010.07.13. 12:37:26 (16425
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Ha nem találsz, akkor fogj egy mintát és menj az O-ring Kfthez. Ami ott nincs az nem létezik Mosolyog  
Re: Sanyi00 (16423)
válasz erre előzmények 2010.06.11. 22:41:20 (16291
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Széthúztam, 20s, összedugtam, gomb lenyom 30s és kész.A manual ezt írta. 
Re: radics1 (16290)
válasz erre előzmények 2010.06.11. 21:43:35 (16289
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hát, én is erre gondoltam, a testet ugyanonnan kapta mint az ecu, gondoltam ez szar, kapott egy másikat.Az áramot ugyanonnan gyújtásról ahonnan a többi (működő) műszer. Kapott teljesen máshonnan, mert ez a rossz.  Ma lekötöttem a világítást, mert olvastam a manualból,hogy megy anélkül is, meg ha rossz helyre vmi kapcsolóra kötötték, akkor error van. Na ezt leszedtem és testeltem ahogy a manual írta. Na ezután kalibráltam, és elkezdett érthető hibakódokat írni. Volt egy Error2 heater cicruit open, aztán egy error 4Pump sensor circuit open.A kábel jó, a csati a helyén, újra kalibráltam és megint 22.00 ír a műszer, a logworksben ezt 49+ nak írogatja.... :-)  
Re: radics1 (16288)
válasz erre előzmények 2010.06.11. 17:36:19 (16287
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Mindkettő ezt mutatta, kalibrálni nemrég kalibráltam, de majd azért megcsinálom ma megint.Ha kicsit lehűl. Bár a múltkori kalibráció után se szűnt meg a jelenség. 
Re: radics1 (16286)
válasz erre előzmények 2010.06.10. 23:25:45 (16285
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Folyamatosan full szegény 22. AFR-t mutat, majd néha néha elkezd mérni, általában gázelvétel után ha újra nyomom fokozatosan, nem padlózom akkor 10-ből 2x elkezd méricskélni, majd 10s után újra 22 mutat. A gyertyák őzbarnák, a szonda jónak tűnik mert mér néha. 
Re: radics1 (16284)

összesen 158 bejegyzés
1  2  3  4  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!