timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Mitsubishi EVO VII
2002. január 14.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Ha egy kicsit is kedvezőbbek a körülmények, a Corvette elé került volna az autó. Sajnos közvetlenül a mérés előtt enyhe havazás nedvesítette az útburkolatot, amin a kifejezett száraz útra való gumiabroncsok nem tudtak jól megtapadni. Sajnos 3 kisérletből csak ez az egy volt értékelhető, és az első fél másodperc itt is kifejezetten szörnyű volt, de aztán mint a rakéta!
A 0-100 km/h sem lett tökéletes. Ugyanis, ha sikerült volna a 2. fokozatban 100 km/h fölé huzatni az autót, akkor 5.43 mp-es időt is elérhettünk volna, a rossz indulás ellenére!
A teljesítmény adat pedig nem fért el a skálán! Vagyis, ha korrekt volt a tömegmegadás, akkor ez az autó főtengelyen mérve több mint 300 Le! Eszméletlen!
Amint lehet száraz úton is megmérjük a bestiát!
További infó az autóról: www.lsport.hu
fotó 1




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!