timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Opel Calibra 2.0 8v automata
2003. március 01.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Szerintem mindenképpen meglepetés, hogy ennyire a lista aljára került ez a Calibra.
Nagyon érdekes a görbe, az automata váltónak szinte fogalma sincs arról, hogy mi gyorsulni akartunk!
Nem gyakran láthatunk ilyent, hogy 7mp-nél jobban gyorsul az autó, mint 3 mp-nél.
A rajtnál sem sikerült kiprovokálni ennél jobb indulást, 0.4 g-t négy probálkozásból sem sikerült elérni, pedig többféle pedálkezelést is próbáltunk. (az útviszonyok 0.5 g-t simán engedtek volna)
Szóval nem egy gyorsulóbajnok, viszont autópályán egészen jól mozog. No meg könnyű vele araszolni a dugókban. :)


válasz erre előzmények 2006.12.26. 21:21:51 (21
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Érdemes ezt megnézni:
http://www.timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0085&car2=0074&skala=50&tav=1p8&mp=13&kmhstart=0&order=1p8et&scope=

ugyanaz a motor, váltó, az Vectra kb 150-200 kiló minuszban lehet.

Ha jól tudom a motorral volt valami gubanc, késöbb tuningolták és kiderült, valami nem stimmelt a blockkal...aztán lehet tévedek...de tényleg annak idején nevetség tárgya volt ez a mérés.
Ha megnézitek a 100LE-s Vitóval jobb időt mentem, úgy hogy befulladtam állandóan a rajtnál.  
Re: (20)

 ave
válasz erre előzmények 2006.12.26. 16:16:42 (20
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Akkor pedig kb. max a valtoval van bibi, vagy jobb vezetessel lehetett volna tobbet kihozni. 
Re: (18)

válasz erre 2006.12.26. 15:39:47 (19
Felhasználói profil
13.76 @ 169
félig OFF:
c20ne ?  Mosolyog  Ez van az én Omegámban is  Mosolyog  De ott manuális váltóval és hátsókerékhajtással.
Lomha dög, 3000rpm fölött nem megy. Viszont az alacsony nyomatékcsúcs és az állati hosszú áttételek miatt (5.ben 3000rpm -> 125km/h) egész kényelmesen autózható. 

válasz erre előzmények 2006.12.26. 15:17:50 (18
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Ja, huje vagyok  Széles vigyor  , a C20NE az 115lojj, es az a kereken van kb 90 
Re: (17)

válasz erre előzmények 2006.12.26. 15:15:14 (17
Felhasználói profil
14.93 @ 153
~90 korul lehet 
Re: (16)

 ave
válasz erre előzmények 2006.12.26. 14:02:43 (16
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tudod, hany loeroes ez a 2 liter 8szelepes motor gyarilag? (fotengelyen) 
Re: (15)

válasz erre 2006.12.26. 13:51:39 (15
Szerintem ez az autó nem volt tökéletes műszaki állapotban. A gyári érték 0-100 km/h: 12,  ezt sikerult nekem is mérnem mikor kipróbáltam, igaz az nem hivatalos merés volt, de a 13.47 akkor is soknak tűnik. 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!