timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Renault 5 GT turbo
Rábaring, 2002. április 07.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Új év, új verseny, új legjobb idő. A téli tuning alatt sikerült az autót olyan állapotba hozni, hogy lehessen vele haladni. De sajnos még közel sem tökéletes az autó, jól látható a grafikonon, hogy az első 4 másodpercben jóval kisebb g-értékeket mértem, mint tavaly. (Lásd az a változtatások hatása oldalon olvasható leírást a lendkerék könnyítés negatív hatásáról.)
A műszer pontosságát is sikerült végre meghatározni. Az itt látható mérés a fotócellák szerint 9.962 mp volt 123 km/h célvonali sebességgel. Az idő tekintetében az eltérés 1.5%-ra adódik, míg a sebesség tekintetében a különbség alig 1%.
fotó 1

videók a járműről




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!