timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Honda CRX 1.6 16v
Kiskunlacháza, 2006. augusztus 19.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Idén nagyon megindultak az 1.6-os Hondák, nemrég még Boci félelmetes hangú vasán hitetlenkedtünk,
de Horváth Pali CRX-e legalább ugyanolyan hangos, és még picit gyorsabb is.
Mindenképpen érdekes őket összevetni virtuálisan.
Azonnal szemetszúr a CRX mérésén, hogy az egyest több mint 80 km/h fölé huzatja ki, hamarosan videón is látható lesz, milyen fordulatszám kell ehhez...
A tapadással nincsen igazán gond, bár egy másik futamban sikerült kicsit tartósabban 0.7 körül tartani a gyorsulást, de mégis a hivatalos mérés szerint a két futam tök egyforma lett (13.023 mindkettő!), a műszer is csak pár százados eltérést mutatott.
Jól látszik, hogy az egyes-kettes váltás meglehetősen óvatos, de hármasba már igen keményen lett átvágva, ezért a nagy tüske a gyorsulásban és a teljesítményben.
És bizony a hármas elég a célig. Azért ez durva. :)
fotó 1




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések