timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Alpina B12 6.0 L (BMW)
2007. február 17.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy igazi ritkaság, egy hatalmas bálna, ráadásul ez a hosszított változat!
Az Alpina vesz egy komplett BMW 750-et, ezt-azt lecserél rajta, a motort felfúrja 6 literesre, aztán mehet a piacra az inyenceknek...
5 fokozatú autómata váltója van, teljesítménye pedig bőven elegendő ahhoz, hogy szépen elinduljon mindenféle trükközés nélkül. Igen szép görbe, majdnem inkább egyenes. :)
A teljesítménye viszont jóval szolidabbnak tünik a gyári katalógusadatnál.

Német nyelvű oldal a tipusról.


válasz erre előzmények 2007.02.22. 00:24:40 (117
Felhasználói profil
13.17 @ 167
A 850 CSi volt 380 lóerős. A Ci-ben ugyanaz a motor volt hangolás szerint, mint a 750-ben. Ez eredetileg 300, majd 326 LE lett. 
Re: (106)

válasz erre előzmények 2007.02.20. 12:58:00 (107
Felhasználói profil
16.36 @ 135

Ez a teljesen gyári darab kb. abból a korszakból való.
Alpina B8 4.6 V8 328hp. ez nem tünik soknak. Ellenben az adatok meggyözőek:
0-100:5,17    1/4 mile: 13,76@105,58 ez teljesen gyári se turbo,se kompresszor... 
Re: (106)

válasz erre előzmények 2007.02.20. 09:59:32 (106
nem nagyon...7-esbe a 750i volt a legnagyobb 326le vel.. az m5 volt 400le de az v8 és 98 tól jött ki,az e38 as kasztni meg már 94-95 töl vásárolható volt.. és ez időtájt..400le körüli nem igazán volt..e34 m5 340le. e36 m3 még a 3.0 286le,,talán 850ci meg a 850csi ezek voltak 400le környékén de alatta persze.. 
Re: (105)

válasz erre előzmények 2007.02.20. 09:44:38 (105
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Akkoriban volt valami olyan BMW, ami 400 ló körül volt gyárilag? Mert akkor lehet, hogy marketinglóerőkről van szó, valahogy el kell adni az Alpinát is
USAban anno fordítva volt, a Corvette meg a Camaro közöt papíron volt 50 ló különbség (a Vette javára).
Padon viszont más volt a helyzet, ott csak 5-10 ló volt a különbség Dehát valahogy el kell adni a majd 20 ezer dollárral drágább Vettét  
Re: (104)

válasz erre előzmények 2007.02.20. 08:49:07 (104
nu ja..akár az is elöferdülhet hogy csak 400le hoztak ki belöle és rámondták a 430le t..de azért ezen nagyot csodálkoznék...marketing+ 30le?? amugy ez a moci a sima 750i ben e38 ban 326le  
Re: (103)

válasz erre előzmények 2007.02.20. 08:23:48 (103
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Én max 30 ló hiányt látok, ha a német vas tényleg 430 ló volt valaha  
Re: (98)

válasz erre előzmények 2007.02.19. 15:10:56 (102
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Szerintem jó idő egy ekkora autótol. 
Re: (93)

válasz erre előzmények 2007.02.19. 12:21:17 (100
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Nekem inkabb ugy tunik, hogy a rajt szar, a celvonali egesz turheto. Aznap tudtommal a Saxo 123-al ment ilyesmi idot, nem speci gumival, FWD...

Egyebkent a BMW automatakrol nincs vmi nagy velemenyem, tudtommal meg a katalogus adat is rosszabbnak jeloli az automatat mint az ugyanolyan kezit... 
Re: (96)

válasz erre előzmények 2007.02.19. 11:01:48 (98
de igen... de mond hogy 40-50% os a hajtásveszteség... 
Re: (97)

válasz erre előzmények 2007.02.19. 10:54:56 (97
Felhasználói profil
11.90 @ 206
70-80 LE hiányzik?? Én nem látom hol hiányozna, 300 lovat tett le kerékre, és elvileg 430 főtengelyen, nem? 
Re: (96)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!