timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic IVT (Boti)
Kiskunlacháza, 2007. június 09.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A Lila Köd, ahogy egy versenytársa elnevezte Boti autóját. :) Szép, 13-as futam egész jó rajttal, és erővel sincs gond igazán. A 3. fotón a görgőspadi eredménye látható, ott 120 kW-t mértek keréken, ami kb. 160 lóerőnek felel meg. Itt a műszeres mérésnél a csúcsérték hármasban 145 lóerő volt.
A versenyen jól láthatóan tovább forgatta, mint a görgőspadon, de valószínüleg ez volt a helyes döntés, hiszen a gyorsulás nem esik a következő fokozatban látható szint alá. Mondjuk jobban megnézve egyesből azért valószinüleg hamarabb kellene felváltani.
fotó 1  _2_  _3_

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2007.06.25. 22:20:08 (438
Felhasználói profil
11.54 @ 197
bocsimost jöttem haza nyaralásbol 
Re: (422)

válasz erre előzmények 2007.06.22. 21:01:04 (425
Felhasználói profil
9.78 @ 238
igen erre gondoltam én is 
Re: (423)

válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:51:14 (423
Felhasználói profil
13.31 @ 172
+ a sofőr!! 
Re: (420)

 ave
válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:38:54 (422
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Boti, ez rad is vonatkozik, vedd fel magadnak az uj merest! 
Re: (418)

válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:37:53 (420
Felhasználói profil
9.78 @ 238
na persze....

a végén még kiderül,hogy mindketten 1150kg-osak vagytok 
Re: (419)

válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:31:52 (419
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Értem.a 900 maradt bennem....aszittem veled.. 
Re: (418)

válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:23:40 (418
Felhasználói profil
11.54 @ 197
nemnem.pont ezt beszéltük,hogy miért ilyen nehéz.ajtó könnyítés elött 920kg volt nélkülem./vasló kft/.és akkor csont üres tank volt.a 2 ajtó lekönnyült,fele alatt volt benya + én. igy 960 velem együtt 
Re: (417)

válasz erre előzmények 2007.06.22. 20:17:31 (417
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Én is az enyémet 121 Le-nek nézném inkább!!!

Boti viszont te könnyebb vagy,nem??azt mondtad 900 veled együtt,nem? 
Re: (414)

 ave
válasz erre előzmények 2007.06.22. 16:59:34 (415
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Termeszetesen a gordulesi ellenallas az szamit, de ha megduplazom azt a konstanst, amit hasznalok, akkor sem "erosodik" 5-10 loeronel tobbet, es 2 slick messze nem duplazza meg a gordulesi ellenallast.
 
Re: (414)

válasz erre előzmények 2007.06.22. 15:51:30 (414
Felhasználói profil
11.54 @ 197
köszi még 1x a mérést.kár,hogy az aznapi legrosszabb 60lábam volt a mérésnél,és az időnél is volt 3 jobb
slick gumi nem befolyásolja a veszteséget vmilyen %-ban?főleg hogy 0.5 bar körül volt a nyomás benne.az 520-as skálán 16mp-re nézve én látom felugrani 160lóra/3-asban/,de ha nem cikk-cakk lenne ugyis inkább 150-nek nézem
a nagy kánikula sztem vmenyire befolyásolhatta a teljesítményt mindenkinél,mert Zsolti is mondta,hogy jó pár lova eltűnt.de az autó a pad óta sztem nem gyengült,sőt minimálisan/1-2 ló/ sztem erősebb. 
Re: (406)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!