timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Ford Fiesta 2.1 16v Zetec turbo (Szabyk)
Tököl, 2007. augusztus 18.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Immár nem a gyári 1.6-os, hanem egy szépen megépített 2.1 literes 16 szelepes turbós Zetec motor hajtja a kis Fiestát. A motor teljesítménye gyakorlatilag megduplázódott, bár a jelleggörbéje még most sem az igazi, úgy fest mind kettesben, mind hármasban túl lett forgatva. Sőt, ha nagyon megnézem még az egyes is, egy picit. Talán túl szűk az ideális fordulatszámtartomány.
Az első mérés rajtja nem volt az igazi, csak 0.66g körül húzott, de némi fejmosás után a megfelelő gumimegmelegítés előhozta a plusz tapadást.
Igen szép 1.9-es 60 lábat húzott a hivatalos mérés szerint, a 11-es időhöz sem hiányzott sok, legközelebb biztosan meglesz. (12.079 @ 202 a hivatlos eredmény)
fotó 1

videók a járműről

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2007.08.23. 20:48:51 (558
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Nagyon komoly a gép és nagyon komoly az idő, már most is.
Az hogy 130 ló volt és ez lett ahoz külön grat.
A 60 láb is nagyon jó, 1.9, nem semmi.
 
Re: (534)

válasz erre előzmények 2007.08.23. 14:39:30 (557
Azt szerintem mindenki 
Re: (556)

válasz erre előzmények 2007.08.23. 14:30:14 (556
Felhasználói profil
9.67 @ 241
nekem sincs

pedig hogy várom a koe videot... 
Re: (555)

válasz erre előzmények 2007.08.23. 14:27:38 (555
Felhasználói profil
9.78 @ 238
nem,mert nincsen még videom 
Re: (554)

válasz erre 2007.08.23. 13:45:01 (554
Felhasználói profil
14.07 @ 160
A britteknek mutattad már?  

válasz erre előzmények 2007.08.23. 13:05:25 (553
A fokolást pontosan meg tudom mondani majd neked. Csak majd kell hozzá millió adat. Megbeszéljük majd. De azért más dolog is szerepet játszi a teljesítményvesztésben.  
Re: (551)

válasz erre 2007.08.23. 12:58:11 (552
Na vééééégre, má vártam
A kraft már megvan, már csak hajtás kéne  

válasz erre előzmények 2007.08.23. 12:54:21 (551
Felhasználói profil
9.78 @ 238
ezek szívó tengelyek,elméletileg a specifikációk alapján van beállítva,de gondoltam rá hogy bekésleltetem a kipuff tengelyt mert ott a hiba szerintem. 
Re: (550)

válasz erre előzmények 2007.08.23. 12:26:02 (550
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Én mostanában több ilyet csináltam, a kipuf. tengelyt 2-3 fokkal később, a szívót 1-2 fokkal korábban nyitva, 600-800 ford/perc-el feljebb lehet tolni a használható ford.szám tartományt.
Az alapjárat környéke egyenletlenebb lesz, de az nem sokat zavar.
Ezek a számok persze helyén levő tengelyre értendők, de az irány ez! 
Re: (547)

válasz erre előzmények 2007.08.23. 12:24:54 (549
Felhasználói profil
9.67 @ 241
vecsés felé pöcsi 
Re: (547)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!