timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)
Tököl, 2007. október 28.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Az összkerekes, nitrós szlovák dízel rakéta egyik kevéssé jól sikerült futama. A hivatalos mérés szerint ez a futam 12.42 @ 183 volt, de az aznap majdnem tudott 11 mp-s futamot is. (12.004 @ 185)
Pontosan nem tudom, mit rontott el, olyan mintha rossz fokozatba kapcsolt volna, majd vissza kettesbe. De jövőre mikor újramérjük, majd megkérdezem! :)
Ereje van bőven, de meglehetősen nehéz a jármű.
Mint a hármas képen látható, ők 2.9-es 0-100-as sprintet mértek maguknak valahogy, hát ettől még egy ilyen feltünő hibától mentes futamban is elég messze lehet. 3.9 viszont könnyen lehetséges, és azért valjuk be, ez piszok gyors.
fotó 1  _2_  _3_

válasz erre 2007.11.11. 11:47:47 (754
Felhasználói profil
12.41 @ 173
ez is csak 1 munkagép, trédéí (kormi) 

válasz erre 2007.11.06. 03:10:29 (699
Csak egy pár adat.
Én szétszedtem egy Lupo 3L-t darabokra és lemértem az üres kasznit egy precíziós mérlegen.
Üvegeket kivágtam csak festék és az alvázvédő maradt.
Igy 215Kg -lett.

A golf 2. 4motion hajtással 6-os váltóval kb 1300Kg.

Az Iván Lupo-ja rendszámos azért nehezebb, a Lengyel 1-s pedig verseny verda full kikönnyítve.
Ezért megy jobban kb ugyanakkora lóerővel (kb 200kg a különbség). 

válasz erre előzmények 2007.11.05. 22:31:43 (682
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Mert 1160 kg?! 
Re: (681)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 22:29:52 (681
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Én csak azt nem értem, ha ez az autó 320 lóerő akkor miért csak 183-185 a célvonalija ?? 
Re: (677)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 22:25:27 (680
Felhasználói profil
11.53 @ 188
500 ló,utcai.Na erre én is kiváncsi leszek 
Re: (677)

 ave
válasz erre előzmények 2007.11.05. 19:40:43 (679
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A fotokon nem tunik tul szerianak a hajtokar...

De hajra hajra, ha 500, akkor 500.  
Re: (677)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 19:40:31 (678
Túl sokat nem lehet már könnyíteni rajta. Ez az autó ennyit nyom (súlyban).
500lóval szerintem slickekkel száraz pályán 10 alját futhatna.
 
Re: (676)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 19:33:23 (677
Nem akarnak könnyíteni. Lóerőt akarnak növelni.Most széria közeli a moror. Csak a dugó csinált.
A befecsik is széria közeliek. Kovácsoltatnak hajtókart, bevonatot tetetnek a dugókra, nagy befecsivel, nagyobb turbó, motort szétfaraglák,16V hengerfej rá stb.Aszt mondta a fejlesztője, hogy 320-ról 500 lóra akarja megcsinálni utcára. 
Re: (676)

 ave
válasz erre előzmények 2007.11.05. 14:01:40 (676
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Konnyiteni kellene, nem keveset a 10-es idohoz, de szerintem meg lehet csinalni. 
Re: (675)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 12:33:37 (675
Nem baj azt írja a fórumon a mérnöke hogy kicsit még tovább fejlesztik, hogy 10-es időt tudjon.
Slickkel kb 11 közepét tud. De ezt már lassa 3 éve futja.
Itt van néhány kép a fejlesztésről:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179637&highlight=stingray 
Re: (674)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések