timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic VTI (Robika)
2007. november 03.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Négyleömlő, full kipuff, de szinte minden más gyári, téli 185-ös gumikon mértünk. Szépen hozza a 0.5g-s referenciaszintet, sőt. A váltási púpokat leszámítva nagyon szépen, simán gyorsul. Bár kettesben már elkezd kicsit esni a teljesítménygörbe, megérte elforgatni eddig, hiszen hármas elején (a szokásos váltási púp után) láthatóan kisebb a gyorsulás, mint a váltás előtt.fotó 1  _2_

 ave
válasz erre előzmények 2007.11.09. 09:33:52 (746
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ehh, angolul jo volt, en meg ugy neztem meg csak.   Koszi a jelzest, javitva. 
Re: (743)

válasz erre előzmények 2007.11.09. 09:25:12 (745
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Biztos sikerülni fog.
Legközelebb slicket neki. 
Re: (741)

válasz erre előzmények 2007.11.09. 08:11:00 (744
Biztos felrecsuszott a link, itt a Focus: http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0510 
Re: (743)

válasz erre 2007.11.09. 06:44:01 (743
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Hahó Ave, vlami gáz van!
Én most itt egy Focus tdci gyorsulását szerettem volna megnézni, ehelyett itt a tegnapi Honda 

válasz erre előzmények 2007.11.08. 23:13:55 (742
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nem is értem, hogy miért ment a mérésen jobbat, azonos 60 lábbal, mint tökölön. Ráadásul a versenyen min.30kg-al könyebb volt. 
Re: (739)

válasz erre előzmények 2007.11.08. 23:11:20 (741
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Mind1 már, elsőnek így sem rossz. Legközelebb ígérem becsúszok 7 alá! 
Re: (740)

válasz erre előzmények 2007.11.08. 22:53:04 (740
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Ha mondtad volna , hogy ilyen eltérés is várható akkor biztos próbálkozott volna még.......
Kiváncsi lezek mi lesz az én mérésemből?...... 
Re: (739)

 ave
válasz erre előzmények 2007.11.08. 22:45:06 (739
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez a masodik meres, eleg jol kiadta ez is, szoval pontos ez. A masik egyebkent alig kulonbozik ettol, 7.05 es 9.99, 15.30

Tipikusan tizeden belul szokott elterni a pontositas utan is, de oszinten en inkabb nem mondtam volna ott semmit.
De ha nagyon akar az ugyfel, akkor kaphat fals szamokat.    Ilyen egyszeru.

Egyebkent meg ez is jobb egy picivel, mint amit Tokolon ment az auto szombaton.
A sebessegeknek ugye jobbnak is kell lennie (20 meter atlag vs. konkretan celvonalon), ez oke, de idoben is van 0.07 mp elteres, a realitasta 10" rollouttal szamolva. 
Re: (738)

válasz erre előzmények 2007.11.08. 22:31:29 (738
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Hát igen, ez nekem is furi, hogy a 6.79-ből és a 9.8-ból ez lett, ha mondod, hogy tizedeket is romolhat, akkor biztos megyek még egyet, gondolom ez a mérés amúgy is az első, a leengedett gumis 2. az nem lett mérve. 
Re: (737)

válasz erre előzmények 2007.11.08. 22:11:46 (737
Felhasználói profil
11.80 @ 191
AVE:

Hogy lehet, hogy 7.0 lett a 0-100???
Kint a mérésen azt mondtad, hogy csak századokkal lehet rosszabb? 
Re: (720)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!