timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Renault 5 GT turbo (Gianni Santi)
Tököl, 2008. április 20.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Mikor láttam a KoE előregisztrációt már kezdtem is fenni a fogam Gianni autójának megmérésére.
Ismertem az autót, már élőben is láttam egy évvel korábban, így tudtam kb. mire számíthatok mérésügyileg. A nyelvi nehézségeket is sikerült leküzdeni, végülis 4 futamot mértünk, ebből egy borzasztóan sikerült, a gyújtás kimaradt 1-2 hengerben. Az itt látható harmadik próba viszonylag jól sikerült, de másnap ennél is sokkal jobbakat futott. Ez a futam a hivatalos mérés szerint 12.28 @ 202 km/h volt, de vasárnap 12.005 @ 207-tel az első helyen jutott a stock street kategória döntőjébe.
Az autóról pár szót. Ugyanaz az 1.4-es 8 szelepes, karburátoros OHV motor van ebben is, mint az én autómban, csak egy meglehetősen nagy nitrólökettel megspékelve. Pontosabban kettővel, melyek külön kapcsolhatóak.
Beszéljünk a konkrét futamról is. A Toyo R888-as gumikat Gianni forgásiránnyal szemben használja.
A grafikont elnézve ez nem tűnik egy jó megoldásnak, borzaszóan nincs tapadása, egészen 140-ig csak kapirgál. A váltások gyorsak, de kettesben látszik, hogy van egy kis felfutás a gyorsulásban. Hármasban remekül húz, de négyesben nem volt az igazi, kicsit visszaesik a teljesítmény. A második futamban nem volt gond, akkor 208 km/h fölé tudott gyorsulni, viszont a rajtot nagyon elrontotta.
fotó 1  _2_  _3_

válasz erre előzmények 2011.12.16. 13:21:39 (2151
Felhasználói profil
11.13 @ 218
Hello guys it's a bit that does not follow you, but next year I will come to do a race in your own, you have a good track! Hello everyone, and aggiornatemi on your dates
 
Re: (964)

válasz erre előzmények 2008.04.22. 17:10:14 (964
Felhasználói profil
13.40 @ 166
"Majd rakerdezek konkretan, hogy is van."
Oké köszi szépen, ha nem gond, mert érdekelne.
Ilyenről még nem is halottam és foglalkoztat a dolog már régóta, csak kéne hozzá motorbelső.
De ez az autó tökéletesen működött, volt egy féltengely törés, de az más.
Látszott hogy nagyot dobott rajta a nitró, az pedig meglepett hogy 1.4 8v karbi, nem semmi amit ki lehet hozni ezekből a motorokból.
 
Re: (963)

 ave
válasz erre előzmények 2008.04.22. 17:02:00 (963
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Kb. 150-es shot lehet ket lepcsoben.  Pontosan nem tudom, de en egy 50-est es egy 100-ast tennek be, es igy 3 fele mennyisegu gazt lehet benyomni:  50-et, 100-at, 150-et.

Majd rakerdezek konkretan, hogy is van. 
Re: (962)

válasz erre 2008.04.22. 16:58:16 (962
Felhasználói profil
13.40 @ 166
nagyon erős autó, tetszik, élőben is brutális volt, amikor kettőben megkapta a nitrót nem igen talált tapadást. komoly gumival megnéztem volna.....

a nagy nitró löket mit jelent? mennyi volt? mért van két nitró? hogyan használja? 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések