timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Porsche 911 GT2
Tököl, 2008. április 12.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A 2002-es modell, tehát a gyengébbik 996-os GT2, papíron 456 lóerő és 1440kg üresen.
Két személy ült a kocsiban a mérés alatt, a futam hivatalos eredménye 12.19 @ 195 km/h volt, 30 centi rollouttal ez ki is jön szépen.
Ezek után némileg meglepő a keréken leadott teljesítmény, hisz alig 30 lóerő veszteség jön ki. Na most vagy nagyon tud a Porsche váltót gyártatni, vagy kicsit erősebb az autó, mint állítják.. :)
Egyébként nem egy igazán jól sikerült futam ez, tudott 11.92-öt is futni. Látszik is tisztán a diagramon, hogy nem igazán sikerült jól a rajt, de a 0.9g-s csúcsérték azért igen szép teljesen utcai gumiktól. Persze farmotor, 315-ös gumik a hátsó, hajtott kereken... Still.
Egy kicsi még maradt az eredeti 930-as turbo hatalmas turbólyukjából. Érdekes a teljesítménygörbe jellege is, ami főleg hármasban látható tisztán. Lehet váltás után van egy kis overboost.
fotó 1  _2_




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések