timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Honda Civic K20 (Kuki)
Tököl, 2008. április 13.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: "Kuki" 1991-es Honda Civicjében egy Type-R Civicből származó K20-as 2.1 literre felfúrt motor dohog.
14:1-es kompresszió, 54-es hengerenkénti pillangó, durva tengelyek, meg ami még kell. Az eredményességét leginkább a benzinellátás problémája okozta, többször előfordult, hogy annyira fellevegősödött a rendszer, hogy leállt a motorja.
A King of Europe East stock street katagóriájának kisdöntőjét is részben emiatt vesztette el.
Látható, hogy nem kapcsolt negyediket, sőt 60 méterrel a cél előtt nemcsak gurult, hanem már fékezett is. Persze vigyáznia kellett, hogy sokkal jobbat nem menjen ennél, hiszen egy 12.0-nál jobb edzéseredmény után átsorolták volna a stock streetből a street FWD-be, ahol Vogelsinger Sanyi 11.1-je ellen kellett volna helytállnia.
Így sem lett ez rossz, ez volt a második legjobb futamja vasárnap. Hivatalos mérés szerint 12.2 @ 180 km/h, ez 15" rollout mellett ez szépen ki is jön a műszeres mérésből is. Szombaton megkötés nélkül sem tudott 12 alá menni, de a 12.04 @ 194 azért mindenképpen szép eredmény egy szívó négyhengerestől.
A kettes-hármas váltásnál látható, hogy elég sokáig tartott, mivel beleforgatta a motort a limiterbe.
A tapadás és az erő aránya ideális, kettesben pont a tapadási ponton kezd el húzni és ebben a fokozatban már egyáltalán nem kapar el.
fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2008.04.30. 09:52:02 (987
Felhasználói profil
11.20 @ 193
szerintem abból a pénzből vegyél inkább pár garnitúra féltengelyt 
Re: (986)

 RT_
válasz erre előzmények 2008.04.30. 09:43:50 (986
Felhasználói profil
10.20 @ 227
Te hülye, ilyet én fogok először építeni  
Re: (985)

válasz erre 2008.04.30. 09:32:59 (985
Felhasználói profil
11.20 @ 193
itt a jövőm? csak mégjobbra kéne faragni 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések