timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Fiat Punto GT (ZsoltGTI)
Kiskunclacháza, 2008. április 20.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A Punto végre versenykörülmények között. Szép tapadást hozott össze a 200/530R13 Kumho slick gumikon. Az első váltás ezúttal kicsit visszafogottabb volt, mivel az ezt megelőző kisérletekben nem sikerült a kettest betenni. A hivatalos mérés szerint ez a futam csak 13mp-s (13.19 @ 179), de simán lehetett volna 12 is, ha nem áll annyira előre a stage-be. Alig 2 centi rolloutot hagyott magának.
Azért örülhetett, mert hivatalosan is sikerült egy másik futamban megfutni a 12-t. (12.94 @ 179)
fotó 1

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2008.05.10. 13:23:54 (1034
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ahogy számolgatom, 145-nél csak 7400 körül forgott az autó.
8000-nél ment volna 157-et ezzel a gumival. El is kelett volna forgatnia addig. Majd legközelebb... 
Re: (1030)

válasz erre előzmények 2008.05.09. 22:00:05 (1032
Felhasználói profil
13.40 @ 166
 
Re: (1031)

válasz erre előzmények 2008.05.09. 19:26:43 (1031
nem rossz! 
Re: (1026)

válasz erre előzmények 2008.05.09. 17:51:05 (1030
Felhasználói profil
10.72 @ 207
a 13"-al 145km/h-nál leforog a 3. , hogy ott elváltod?
Múltkori mérésnél (azt amúgy nem vetted fel magadnak) 160-ig simán kihuzatod és végig megvan a teljesítmény. 
Re: (1028)

válasz erre 2008.05.09. 16:41:22 (1028
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Kiroá.

Saccolt tömeg vagy végre le lett már mérve pontosan?
Érdekes, hogy sokkal nagyobb a tubód, mégis szinte azonnal megvan a max teljesítmény.
 

válasz erre előzmények 2008.05.09. 16:40:35 (1027
Felhasználói profil
13.40 @ 166
gratulálok, nagyon tetszetős, így tovább 
Re: (1026)

válasz erre előzmények 2008.05.09. 16:29:00 (1026
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Thx 
Re: (1025)

 RT_
válasz erre előzmények 2008.05.09. 14:01:33 (1025
Felhasználói profil
10.20 @ 227
jó hát 
Re: (1024)

válasz erre 2008.05.09. 10:12:17 (1024
Felhasználói profil
14.00 @ 157
mintaszerű görbe! jó ez így Zsolti! 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések