timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Saab 93 (GMalma)
2008. május 15.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Ez egy 2002-es 2literes, fullosan átépítve a svéd Maptun cég licensze alapján, dugattyúk, hajtókarok, GT28 turbó, modosított motorvezérlés. És ebből kivülről belülről semmi nem látszik, amig el nem kezd gyorsulni. Márpedig ha lassan is, de elkezd és igen szép csúcsteljesítményt varázsol az útra hármasban. (Negyedmérföldes nézet kell, hogy látszódjon.) Elég "hegyes" konfig, igaz ebben közrejátszik, hogy minden valószínüség szerint túl korán váltott fokozatokat. Valószínüleg csak rutintalanság, hisz nem könnyű tudni, mikor kell váltani egy erős elsőkerekessel. Érezni kell, az meg csak gyakorlással jön.fotó 1  _2_

válasz erre 2008.05.23. 08:29:13 (1059
utána fórumoztam, sajni tényleg nem azonos a mocivezérlő elektronika, a saab más utakon járt, mint az opel ebben.

bütyköld meg a motyót, oszt zúzzad a helyesbítő 1/4-et!  

válasz erre előzmények 2008.05.22. 17:46:21 (1058
Felhasználói profil
14.25 @ 173
AZ IDŐ SZERINTEM BORZALMAS és meg is lett az oka hogy miért nem volt rendes turbónyomásom,mert ma felfedezték hogy kiégett a turbótömítés!!
Ahhoz képest 300ló keréken nem rossz..
Szerdán megcsinálják ha minden jól megy és majd futok egy rendes menetet,majd azt nézzétek meg!

Ment a mail 
Re: (1056)

válasz erre előzmények 2008.05.22. 17:37:41 (1057
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszi! NEM! Ez Trionic 7es és a Maptun írta hozzá a szoftvert... 
Re: (1055)

válasz erre előzmények 2008.05.22. 10:22:10 (1056
nagyon jó idő! van jobb persze mindennél, de hát ez ilyen.

hogy bírja a hajtásláncod ezt a teljesítményszintet? támadt egy ötletem a futóművem már 9-5-ös, lehet, a hajtásláncnak is utána kéne nézni, hogy bemegy-e a száb az asztrába, és akkor vége a 350LE nem megy tovább határnak.

adnál elérhetőséget? én voszi(kikac)frímél(pont)hu vagyok. 
Re: (1052)

válasz erre 2008.05.22. 10:17:11 (1055
szia GMalma!

grat a géphez, nagyon bivaly!

kicsit off, bocsi, de bosch motronic 1.5.5-ös a gyári motorvezérlő programja a gépnek? 

válasz erre előzmények 2008.05.21. 23:08:47 (1054
Sziasztok ez még a képhez tartozik.          http://www.maptun.com/cars.php?id=242 
Re: (1051)

 ave
válasz erre előzmények 2008.05.20. 22:53:00 (1053
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat erre mit lehet mondani?    Minden ilyen eros auto ilyen sullyal kepes erre.
Eleg nehez az auto, de eleg eros is.
 
Re: (1052)

válasz erre előzmények 2008.05.20. 22:47:53 (1052
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Azért 3asban 100-150 3,9-4.0sec nem rossz idő 1550kilóval vagy igen? 
Re: (1051)

 ave
válasz erre 2008.05.20. 22:36:15 (1051
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az tisztan latszik, hogy harmasban egyre kevesbe gyorsul, tehat a legjobb esetben is csak vizszintes a nyomatekgorbe, nem emelkedik vegig 5800-ig, mint az ATC-s grafikonon.
(Szoval biztos, hogy az egy rossz gorgospadi meres volt, legvaloszinubb, hogy siman elforogtak a kerekek a gorgon)
 

válasz erre előzmények 2008.05.20. 21:19:20 (1050
Felhasználói profil
10.72 @ 207
szerintem azért 60LE az több mint elfogadható hibaszázalék
de igazad van, ne legyek telhetetlen és éppen ezért nekem elég lenne a mért 290-300WHP-is, az Unomban  
Re: (1047)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!