timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Audi S4 (Jens Eklund)
King of Europe, 2008. június 22.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Ismét értelmet nyert az 1000 lóerős Y skála...
A 2008-as King of Europe West összkerékhajtású kategória és összetett győztesének, a svéd Jens Eklund 1501kg-s(!) Audi S4-esének a legjobb futamát sikerült megmérnünk a KoE kvalifikációk során, igaz a döntők során még ennél is tudott gyorsabban menni. Hát nem akármi ez az autó!
2.5 liter, 20 szelep, hatalmas Borg Warner S480 turbo, E85 üzemanyag, megfejelve egy 75-ös nitró lökettel. További információk az autóról.
Érdekesség, hogy a vízhűtőt a kevés hely miatt hátravitték a csomagtartó alá. De van itt szárazkarter, hengerenkénti pillangósor, meg sok más csemege. Nagyon profin van megcsinálva az egész autó, enni lehet a motorteréből. (Persze még friss a motor)
No de nézzük a futamot!
Ezen a pocsék pályán elképesztően jónak számít ez a rajt, így aztán nagyon rövid ideig használja az egyest. A gyors váltás után kettesben egy rántás után hatalmas lyuk tátong, de ha jobban megnézzük azért ott is 0.8g feletti gyorsulást produkál az autó.
Félelmetes, hogy még 200 felett is jobban gyorsul, mint egy átlagos elsőkerekes autó állóhelyzetből.
Hihetetlen teljesítmény, ráadásul elképesztően megbízhazó és konziszens volt az autó.
A 2. fotón látható a hivatalos timeslip, 9.6 @ 247,
ez 10" rollouttal ez nagyon szépen kijön.
fotó 1  _2_  _3_

válasz erre 2008.07.04. 19:41:30 (1109
Felhasználói profil
12.41 @ 173
ő a király 

válasz erre előzmények 2008.07.04. 13:12:29 (1108
Felhasználói profil
9.78 @ 238
csitt

nem biztos,hogy merev lesz ám 
Re: (1106)

válasz erre 2008.07.04. 10:20:29 (1107
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Márpedig én ezt el nem hiszem...  

válasz erre előzmények 2008.07.04. 08:19:22 (1106
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Szabikám, Rozinantét lássuk a puha futóművel, addig ne halljam a hangod ;-) 
Re: (1099)

 ave
válasz erre előzmények 2008.07.03. 23:38:35 (1105
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Talan az 1500 kg-s sulyadatbol indult ki. 
Re: (1104)

válasz erre előzmények 2008.07.03. 22:28:06 (1104
Felhasználói profil
9.34 @ 242
Én nem láttam ,de te valoszinü,hogy láttad menyire van flexelve (okoska) 
Re: (1101)

válasz erre 2008.07.03. 11:29:04 (1102
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Milyet szűkülhet a tér mikor eltolja 1-2-ben... 

válasz erre előzmények 2008.07.03. 11:08:35 (1101
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nagyon jól megy.Főleg hogy neki nincs pillére flexelve az autója. 
Re: (1100)

válasz erre 2008.07.03. 07:33:38 (1100
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Great job Jens! 

válasz erre 2008.07.03. 06:11:09 (1099
Felhasználói profil
9.78 @ 238
tényleg szar ez a puha futómű nem??????
nagyon komoly a pali 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések