timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Top dragster (Erdős - Szabó Zsolt)
Kiskunlacháza, 2008. június 14.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Magyarország leggyorsabb négykerekű járműve, Erdős Csabi Top dragstere*.
8.2 literes Chevy Big block V8, Powerglide két fokozatú automata váltó, hatalmas drag gumik, kis tömeg és ideális súlyeloszlás a recept a 7 másodperces negyedmérföldhöz. Persze a -legkisebb lehetséges- 200-as nitró löketet se feledjük el.
Ebben a futamban Szabó Zsolt vezette a dragstert,
a 7.79 @ 277 hivatalos időeredmény kevesebb, mint 1 tizeddel volt csak rosszabb Csabi országos csúcsánál (7.701 @ 279), amit szintén ezen a napon állított fel.
Van még a járműben potenciál, hiszen a jelenlegi nitrórendszerrel egészen 500-as löketig mehet, sőt, egy újabb palack beépítése után ezt akár duplázhatja is!
De nézzük ezt a futamot!
Nem akármi, ahogy kilő a vonalról, nem gondoltam volna, hogy lehetséges kezeletlen pályán 1.1-es 60 lábat produkálni. Ez azt jelenti, hogy a remekül rajtoltó Vogelsinger Sanyi mire a 60 lábas fotocellához érne, már 20 méter hátrányban lenne a dragsterrel szemben!
Ez bizony 2g-s gyorsulást jelent egy teljes másodpercen keresztül. Ezután meredeken esik a lendület, de 150 km/h-nál, a váltáskor még mindíg 1g felett gyorsít. Csak 250 felett esik a halandók által elérhető szint alá a gyorsulás. Félelmetes.

*: A Top Dragster kategóriáról itt olvashatsz.
fotó 1  _2_  _3_

 ave
válasz erre előzmények 2008.07.17. 11:59:30 (1115
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igy van, ez a helyes ertelmezes.
Errol is le lehet olvasni remekul:
http://timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0553&car2=0503&skala=50&tav=1p8&mp=13&kmhstart=0&order=1p8et&scope=
Ha nem lenne nyilvanvalo azert azt is leirom, hogy 0 rollout eseten Sanyi 1.8-as 60'-ja 2.1 mp.

Feltetel, hogy egyszerre mozduljanak meg allohelyzetbol, a dragnak termeszetesen jobb lesz a reakcioideje is, ez is kell a 20meteres hatranyhoz! 
Re: (1114)

válasz erre előzmények 2008.07.17. 11:11:18 (1114
Elsőnek én is nagyon néztem.
Akkor mire Sanya eléri a 60 lábat, már 20méterrel előrébb van a dragster, vagy így sem vanik jó??? 
Re: (1113)

válasz erre előzmények 2008.07.17. 09:24:50 (1113
Felhasználói profil
12.25 @ 180
nem azt írta, hogy mire eléri a dragster a 60 lábat addigra lesz 20 méter a különbség, az tényleg vicces lenne, bár egy startrek epizódban el tudnám képzelni!  
Re: (1111)

 ave
válasz erre előzmények 2008.07.16. 22:55:27 (1112
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ugye, hogy szornyen hangzik?   Pedig igaz. 
Re: (1111)

válasz erre 2008.07.16. 22:35:22 (1111
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Ez a 20m hatrany @60feet ugye csak vicc...?  

válasz erre 2008.07.15. 22:54:46 (1110
Felhasználói profil
15.21 @ 141
keréken 600 lóerő, ha jól olvasom a skálát. erősebbnek gondoltam. igaz piszok könnyű, és brutálisat rajtol 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!