timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic VTI (Robika)
2008. augusztus 16.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A múltkori mérét óta a legfontosabb változás, hogy rendesen fel lett programozva 8700-ig. Ezt ki is használta szépen, a 100 km/h-t pont sikerült megcsipni kettesben. A leszabályzás előtt azért már esik egy kicsit a teljesítmény, de nem vészes.
Egy kicsivel jobb tapadási csúcsot is sikerült összehozni, viszont az egyest egészében tekintve kb. azonos a két rajt, egészen pontosan 2 századdal ez rosszabb.
fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2008.09.29. 18:29:41 (1270
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ennek csak akkor lesz szerepe hogy 10.001 -t mentél és szeretnéd a melóbajárós 9-est! 
Re: (1268)

válasz erre előzmények 2008.09.29. 18:23:46 (1269
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ezt feszegettem én is má itt!Csak én belekombináltam a kerékátmérőt is! Nem mindegy szerintem! 
Re: (1268)

válasz erre előzmények 2008.09.29. 18:21:28 (1268
Felhasználói profil
13.16 @ 168
De nem akkortól indul a mérés, mikor elhagyod a staget? Így ergo nem mindegy, hogy már sebességgel vagy 0-ról kezdesz... 
Re: (1267)

válasz erre előzmények 2008.09.29. 18:18:29 (1267
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ave egy régi értékelésében olvastam,(DCS) -ében ha jól emlékszem .Ő azt mondta ,hogy kb 30 cm az ingyen táv!Elvileg érdemes minnél távolabb állni a rajtvonaltól! 
Re: (1266)

válasz erre előzmények 2008.09.29. 17:39:09 (1266
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Amúgy a stageben hova érdemes állni??? Minél előrébb (rögtön a lámpa villanásakor), vagy hátrább (amíg el lehet gurulni)??  Mennyit számíthat a beállás??? 
Re: (1258)

válasz erre előzmények 2008.09.24. 13:18:06 (1263
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A mérésen csak légszűrő, kipuff, és chip volt benne.

Most bontottam meg a motort, mert már nagyon füstőlt, kap gyűrűt, meg a hengerfejet is felújíttattam.

Mindent szeretnék, ami csak kellhet egy szívó autóba. (tengely, portolás, szívósor, komolyabb leömlő, rövid váltó) De ezek még csak távlati tervek.
Sztem ennyi technika még belefér ide is, a kövi kérdést, ha lesz majd technikaiba nyomd, éd ott folytatjuk. 
Re: (1261)

válasz erre előzmények 2008.09.24. 11:57:05 (1262
Felhasználói profil
13.40 @ 166
különben ha gyári, korrekt az idő nagyon 
Re: (1261)

válasz erre előzmények 2008.09.24. 11:56:41 (1261
Felhasználói profil
13.40 @ 166
most mennyire gyári? motor volt bontva? mi van rajta most? mit szeretnél? tecnikaiba is jöhet. 
Re: (1259)

válasz erre előzmények 2008.09.24. 09:12:28 (1260
jójó, még nem α bika csak ρ bika, de javul  
Re: (1259)

válasz erre előzmények 2008.09.23. 23:21:47 (1259
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Köszi neked is!

Az az idő elég rossz, ahhoz, h ne legyen nehéz megdönteni.
Azért ennél magasröptűbb álmaim vannak...

Majd, ha 1 seccel javítom meg a képem alatti időt, akkor tényleg bika lesz a gép.
Most még csak egy gyári közeli vti...  
Re: (1258)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!