timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Nissan 200SX S14 (Jugo)
2008. augusztus 16.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Kőkemény futóművével, GT28-as turbójával nem egy gyorsulásra épített autó, de ezen a téren sem vall szégyent. A carstyling profillapján számos fotót és információt találhattok az autóról.
A 235-ös hátsó utcai gumik egy jó átlagos rajtot hoznak ilyen beállítások mellett is, a váltások gyorsak. Sajnos a rázos futómű miatt a műszerek is elég nagy rezgéseket rögzítettek, de azért kivehető, hogy magas fordulaton kicsit esik a teljesítmény.
fotó 1  _2_

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2008.10.05. 21:38:40 (1316
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Köszi a tanácsot. Ha majd szükség lesz rá, körbejárom a témát. Általában nem szoktam semmit elkapkodni, mindennek alaposan utánajárok vásárlás előtt. A váltó és difi elviszi a jövő évi fejlesztésre szánt pénzem, úgyhogy nem muszály utánanéznem egy darabig. 
Re: (1315)

válasz erre előzmények 2008.10.05. 21:21:53 (1315
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Karbon kardánnal vigyázz, 1x javítottam 1et, egy 190-es evo mercin volt rajta.
Bírta a terhelést, nem is volt panasz, csak azt útálta, ha az autó egyhelyben állt alapjáraton sokáig...
Hülyén volt elvezetve a kipuff, felmelegedett az alu csillag és a karbon cső közti kötés, kapott egy jó kis startnyomatékot, azt több se kellett, már meg is forgott a cucc magában.
A karbon bírta volna a hőt, azzal nincs baj! 
Re: (1312)

válasz erre előzmények 2008.10.05. 11:32:43 (1313
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Mivel az elkövetkezendő pár év keresetét már előre elterveztem rákölteni, nem tervezem az eladását. Ha összejön, az új felnikkel kicsit szebb lesz.
Neked sincs okod panaszra, a te autód is nagyon egyben van.  
Re: (1311)

válasz erre előzmények 2008.10.05. 11:28:06 (1312
Felhasználói profil
12.10 @ 194
OS Giken OS5 meg van rendelve, Kaaz 2way sperrel. Ha szükséges, később karbonkardán, és erősebb féltengelyek. De remélem azok bírják még egy darabig. 
Re: (1310)

válasz erre 2008.10.05. 09:28:11 (1311
Felhasználói profil
13.19 @ 167
Nagyon szép a célvonali!
Gyönyörű az autó. Ha egyszer eladod szólj! :-) 

válasz erre előzmények 2008.10.05. 00:15:15 (1310
Hajtasra mi a terv?OS Giken kit vagy esetleg 300ZX/R33 valto? 
Re: (1309)

válasz erre előzmények 2008.10.04. 17:35:00 (1309
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Köszi. Konkrét cél nincs, egy erős utcai autót szerettem volna, amivel elmehetek pályára, gyorsulásra, élvezhetem a hátsókerék szépségeit. Még rengeteg dolgot szeretnék rajta finomítani: hajtás, ülések, felnik, merevítők. Motort is egy kicsit finomítani, hogy ne fogyjon el felül. 
Re: (1308)

válasz erre 2008.10.04. 08:48:46 (1308
nagyon szépen alakul a gép, gratulálok! amint látom keréken már 300LE körül jársz. nem gyenge.

van valami konkrét cél, amire építed? 

válasz erre 2008.10.01. 20:56:18 (1279
Felhasználói profil
15.29 @ 143
Nice!! 

válasz erre 2008.10.01. 10:56:48 (1277
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Grat.
Az erő veled van 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!