timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)
Kiskunlacháza, 2008. október 11.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Szeptemberben már tudott 10.3-at a Viper hivatalos mérés szerint, de csak egy 10.6-os futamát mértük. Egy teljes kipufogórendszer csere, plusz némi berhelés után már már 10.18-as futamot is futott, de "csak" egy 10.31 @ 219-at mértünk műszerrel.
Ezúttal hibátlan futamot mértünk, nem volt gond a váltással. Nagyjából 30 lóerővel erősödött, szóval a nitrórendszer még mindig nem volt az igazi, a növekedés valószínüleg a kipuffnak köszönhető.
fotó 1  _2_  _3_

videók a járműről

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2008.10.23. 18:52:25 (1534
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Igen, ez így van. 
Re: (1528)

válasz erre előzmények 2008.10.23. 10:54:57 (1529
Felhasználói profil
12.25 @ 180
valóban, ha így nézzük 50LE-vel. 
Re: (1528)

válasz erre előzmények 2008.10.23. 04:00:31 (1528
Felhasználói profil
9.46 @ 248
Akkor csak erősödött a rába óta, ha akkor még kézi váltós volt nem? a keréken ugyanaz de a veszteség jóvaL KEVESEBB. kvázi gyengébb volt a motor. a veszteséget meg behozta azzal, hogy csak a gázt kell nyomni.... 
Re: (1517)

válasz erre előzmények 2008.10.22. 19:25:01 (1527
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Az se piti az a 5.5sec 100-200-ra azzal a tömeggel
Gratulálok! Lesz ez még jobb is! 
Re: (1520)

válasz erre 2008.10.22. 18:28:14 (1526
Nagyon brutál ez a gép, és nem utolsó sorban nagyon szép!  

válasz erre előzmények 2008.10.22. 18:00:42 (1525
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Beindul a nagyvas!

"illetve egy kicsit könnyiteni is szeretnék az autón..."

Kezdjed magaddal először! Lehet olcsóbb! 
Re: (1520)

válasz erre előzmények 2008.10.22. 15:18:39 (1524
Felhasználói profil
7.01 @ 337
az nagyon jó lenne :-))) 
Re: (1523)

 ave
válasz erre előzmények 2008.10.22. 15:05:21 (1523
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat igen, anno meg a Rabaringen mertuk egyszer, lehet elo is asom, hogy lassuk mennyire nem a teljesitmeny a legfontosabb. 
Re: (1520)

 RT_
válasz erre előzmények 2008.10.22. 14:54:14 (1522
Felhasználói profil
10.20 @ 227
fasza cucc 
Re: (1521)

válasz erre előzmények 2008.10.22. 14:08:18 (1521
Felhasználói profil
7.01 @ 337
köszi 
Re: (1518)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések