timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Honda Civic LSi / VTI (Boci)
Kiskunclacháza, 2008. október 11.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Még október 11-én szép időben mértük meg Boci versenygépét. A technika nem változott túl sokat a tavaszi mérés óta, de az eredmény igen. Persze a teljesítmény is nőtt egy picit, de az időeredmény jelentős javulása a félelmetes rajtnak köszönhető. Eddig sem volt rossz a megindulás, de az új M&H gumik elképesztően jól teljesítettek!
0.85g-s csúcs, rögtön az egyes elején, ahol a legtöbbet ér. De a tökéletes váltás után is úgy húz tovább mint előtte. Az egyetlen hiba a kettes limiterbe hajtása sem feltünő hiba. A négyes elején pedig amekkora tüske van, nem hiszem, hogy elvette a gázt Boci a váltás alatt. :)
A sikerhez persze sok minden más is kellett a gyors autón kívül, de kétségtelenül megérdemelten lett a dragracing.hu versenysorozat 2008. évi összetett bajnoka. Ezúton is gratula! :)
fotó 1  _2_  _3_

videók a járműről

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

 RT_
válasz erre előzmények 2008.11.12. 16:29:31 (1772
Felhasználói profil
10.20 @ 227
mi ez a szar duma? 
Re: (1697)

válasz erre 2008.11.06. 10:56:59 (1697
Felhasználói profil
11.20 @ 193
Jövő évadra ha nem tudok nagyobb mocit építeni ,akkor az 1.6-al nem fogok indulni,ismerve a mezőny és a kategóriánk fejlődését teljesen esélytelen lennék! 

válasz erre 2008.11.06. 08:16:27 (1693
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Nagyon megy, gratula. Sok sikert a következő évre, kiváncsi vagyok meddig fokozható. 

válasz erre előzmények 2008.11.06. 01:47:31 (1690
Inkább a sofőrbe kéne egy kis tej.
Nagyon szép az eredmény!! 
Re: (1687)

válasz erre előzmények 2008.11.05. 18:17:08 (1687
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Jövőre tejjel kell menni nem benyával és 11 
Re: (1681)

válasz erre 2008.11.05. 17:21:22 (1686
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Nagyon durva 1.6 szívó!!!!
Grat. 

válasz erre 2008.11.05. 12:48:47 (1685
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Kemény a gép, 200-nál 30-al gyorsabb voltál mint én 400-nál az 1,3-mal ezen a versenyen.

Gratula

télen gyúrjál a 11-re

 

válasz erre előzmények 2008.11.05. 12:12:53 (1683
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Zsír a paripa...vagyis tehén...őőő...boci...

Kéne rajta könnyíteni még...és egész jó lenne... 
Re: (1681)

válasz erre 2008.11.05. 11:49:51 (1681
Felhasználói profil
11.20 @ 193
köszönöm uraim ,és neked is Ave hogy megmérted! 

válasz erre előzmények 2008.11.05. 11:25:14 (1680
Felhasználói profil
14.00 @ 157
aki Fittipaldi ruhában nyomja az ipart. 
Re: (1679)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések