timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Mazda 323 1.8 24v (Pityukaaa)
2008. október 19.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Pityukaaa másik 323-as kasztija (ez zöld) egy 1.8-as V6-os motorral! A világ egyik legkisebb V6-os motorja egy MX-3-ból származik, gyárilag 136 lóerőnek mondták. Hogy mi van módosítva rajta nem tudom, de a hangjából arra tippelnék, hogy kipufogórendszer az elég nyitott.
Egészen jól megindult, 0.55g-t is elérte a gyorsulás.
A váltások után látható csúcsok kicsit eltérnek a szokásostól, nem hegyesek. Ezt a némileg megcsúszó kuplung okozhatta, így lassabban fékeződött vissza a motor a váltás után.
fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2008.11.11. 18:01:24 (1771
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Ave, fel tudnád rakni a mérésem?
Előre is köszi 
Re: (1767)

válasz erre 2008.11.10. 22:48:31 (1770
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Tök poén ez a kocsi .
És nem megy rosszul sem. 

válasz erre 2008.11.10. 13:52:40 (1769
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Nekem volt szerencsém látni és nem utolsósorban hallani a gépet a mérés alkalmával.
Nem tudok más mondani, egy élmény volt. GP2-ben simán megállná a helyét
Kíváncsi leszek, hogy tavaszra mennyit izmosodik. Szerintem van benne potenciál. 

 ave
válasz erre előzmények 2008.11.10. 11:30:44 (1767
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>Előnyösebb csuszós kuplunggal gyorsulni..?

Induljunk ki abbol, hogy a TF dragok 300 meterig csuszos kuplunggal mennek, es ok a leggyorsabbak.
Szoval ha a minimalis a csuszas, es kontrollalhato (a TF-ekben az) akkor az hasznos.
De azert eleg sok hatranya van, pl. gyakori kuplung csere. 
Re: (1763)

válasz erre 2008.11.10. 10:21:11 (1766
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Grat. az építéshez!
Faternak is ilyen gépe volt, ki is vittem 1x gyorsulásra. Szar gummákkal, eléggé csúszós kupplunggal tolt egy 17,9-et 1/4-en. 1,5GT ikerkarbis gép volt, futóművileg nem is volt olyan szar!

Erről az 1,8V6-ról meg 1x nyomtattam ki SAE doksit, amikor még lehetett ingyen. Ha kell, odaadom neked! Nem csak hogy kis V6, de rel. könnyű is! 

válasz erre előzmények 2008.11.10. 09:46:49 (1765
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Megy itt a mókolás 1000-el úgy látom. 
Re: (1764)

válasz erre 2008.11.10. 07:33:13 (1764
Felhasználói profil
12.90 @ 171
igen,a kuplung az csuszot sajnos,meg ez a kaszni egy síralom volt futomü ügyileg,de már ez a motor a piros kaszniban(van) lesz látható a jövö szezontol,kicsit erösebben... 

válasz erre 2008.11.10. 06:59:28 (1763
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Szépen egyenletesen tartja a teljesítményt,és jó az eredményed is, grat.!
Te észrevetted azt, hogy csuszna a kuplung?Nekem is hasonló a G vonalam,de tudtam is hogy nehezebben tapad meg a kuplungom!Azonban jobb igy az eredményünk?A gyorsulásunk?
Ave?Előnyösebb csuszós kuplunggal gyorsulni,Persze, nem arra a drasztikus csuszásra gondolok!
 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!