timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Fiat Coupe 2.0 16v turbo (Kaméleon)
Kiskunlacháza, 2009. március 21.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Idénre könnyebb lett az autó, némileg talán erősebb is, de mindenképpen megbizhatóbb. És persze durrog, csattog rajt előtt, mint mindig. :)
A hivatalos mérés szerint a nap legjobb futamát mértük, 12.31 @ 195 lett a fotocellák szerint. Az időeredmények szépen ki is jönnek 12" rollout mellett. A mérésen jól látszik, hogy Kaméleon már a cél előtt elvette a gázt. Egész pontosan 380 métertől nem gyorsul tovább a jármű. Így nem csoda, hogy a a célvonalon mért sebesség elmarad az utolsó 20 méter átlagától.
Sok tapadást nem tudnak ezek a gumik, a 11-es időhöz nem is kellene más, csak egy jobb gumi.
A váltások viszont kifejezetten gyorsak.
A hupli a negyedik fokozat közepén nem tudom mi lehet, meglehetősen markáns a visszaesés, de utána újra hozza a motor a csúcsteljesítményt.
fotó 1  _2_

válasz erre 2009.03.31. 13:23:19 (1955
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Gratula a döghöz!

Azon még nem gondolkoztál, hogy te is fogysz majd egy kicsit?
Jólvan, vicc vóóót! 

válasz erre előzmények 2009.03.30. 22:04:38 (1954
Mar jobban vagyok csorogj ha van valami! 
Re: (1952)

válasz erre előzmények 2009.03.30. 22:03:52 (1953
koszi 
Re: (1951)

válasz erre 2009.03.27. 09:32:33 (1952
Ez már nem kevés power,örülök,hogy látom ilyen teljesítmény meg se kottyan a vasnak /nem mellesleg,az én autómban is ez a fajta motor dohog,és én is akarom húzni/,és a lényeg,hogy van bőven hova fejlődni (hol van még a golyós csiga,meg az etanol).
Grat. 

válasz erre előzmények 2009.03.26. 21:36:15 (1951
Felhasználói profil
13.40 @ 166
gratulálok csak így tovább. 
Re: (1943)

válasz erre előzmények 2009.03.26. 11:16:03 (1950
Koszi haver! 
Re: (1947)

válasz erre előzmények 2009.03.26. 11:15:39 (1949
1280 minusz 150kg azaz en egyenlo 1130kg a coupe! 
Re: (1945)

válasz erre előzmények 2009.03.26. 11:14:17 (1948
Koszi! 
Re: (1944)

válasz erre előzmények 2009.03.26. 10:56:04 (1947
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Grat nem rossz

Szerintem nem kell ide összkerék, ha mindenáron másik kasztni akkor egy Uno bódé?  
Re: (1943)

válasz erre előzmények 2009.03.26. 10:28:23 (1946
Felhasználói profil
14.39 @ 154
A pilótát is láttad már? 
Re: (1945)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések