timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Lada 21074 1.6 A csoport (Feu)
2009. április 01.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A csoportos versenyautó, sivító tolókerekes váltóval, 1.6-os motorral, intermediate gumikon, száraz pályán. Jól látható a homológ váltó hatása. A hoszzú egyes az 5. helyén, mivel ez a legritkábban használt fokozat, a kettes van az egyes helyén, a hármas a kettes helyén, és így tovább. Mivel az első váltáskor elég hosszú úton kell mozgatni a váltókart, ez elég sok időbe telik, a többi váltáshoz képest ez láthatóan lassabb. Az erősen rázkódó kasztni miatt a szokásosnál nagyobb görbesimitást kell alkalmazni, ezért a késöbbi váltások helye sem olyan markáns, mint általában szokott. De azért így is elég egyértelmű. A tapadás meginduláskor nem túl kiemelkedő, de hát egy rally autónál nem is a rajt a legfontosabb.

válasz erre előzmények 2009.04.10. 08:18:22 (1957
Felhasználói profil
13.40 @ 166
megy szépen, de ez így nagyon veszélyesnek tűnik. 
Re: (1956)

válasz erre 2009.04.08. 20:57:01 (1956
 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!