timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 VW Polo TDI (Bulijoe)
Kiskunlacháza, 2009. április 19.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: 10-es idő egy 1.9-es dízeltől!!!
Már tavaly, az első versenyén is nagyon komolyat ment ez a középmotoros, hátsókerékhajtású Polo (11.31 @ 200) de idén új gumikkal a tapadós pályán olyat villantott, hogy csak na. Sajnos hátulról ebből szinte semmit nem látni a korom miatt.
Viszont a diagram remekül megmutatja, mitől is megy ilyen jól. Ez a rajt kérem... Egyszerűen über.
Hivatalosan a futam: 10.83 @ 202 (1.55, 6.89 @ 159)
12" rollouttal nagyjából ez ki is jön.
Soma Fiat X1/9 Bertone-je húzott ehhez hasonló 60 lábakat, de azt még a régi időmérővel.
Egy szó mint száz, ez biza közel 1.5g körüli csúcs!! (Tessék az 1000/2g-s Y skálát használni.)
A kis gödröcskét a gyorsulásban nagy valószínűséggel a kuplung okozza. Amíg nem zár össze teljesen, addig magasabb csúcsot húz, majd a zárás után még erőből ránt egyet a kasztnin a motor.
Persze nem csak a rajt félelmetes, ereje is van rendesen. Amit a híres-hirhedt kispók csak ígért, azt ez a Polo produkálja is.
Nem semmi, mit kihozott a kerregőből a tdiextreme csapata. Beszámoló a versenyről itt a timeslip-en a blogjukban.
fotó 1  _2_  _3_

válasz erre 2009.05.02. 15:39:08 (1991
Felhasználói profil
13.26 @ 176
Már a 11-es idők is igen szépek voltak, de ez igazán jó eredmény! Gratulálok! Kezdek hinni a DieselTuning létjogosultságában! Hajrá! Mutassátok meg hogy tud ez még többet is!
Mogyoróolajjal talán még jobban menne  

válasz erre 2009.04.22. 19:45:17 (1961
Felhasználói profil
9.67 @ 241
naggyon korekt kis gép.
és ha minden igaz még jobb is lesz!
grats 

válasz erre 2009.04.22. 19:30:49 (1960
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Gratulálok, nagyon komoly eredmény! Ennyire kihasználva a lovakat..., azt hiszem nem is láttam még! 

válasz erre 2009.04.22. 14:42:04 (1959
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Le a kalapal előttetek!!!! 

válasz erre 2009.04.22. 12:05:05 (1958
Felhasználói profil
13.76 @ 169
középmotor vagy farmotor és hátsókerék-hajtás. Kétségtelenül ezzel a konfigurációval a legegyszerűbb és "legolcsóbb" összehozni a 10-es időt négykerekű járműveknél.
Mondjuk az elég nagy kuriózum, hogy dízel.
Gratulálok az ötletgazdának és a kivitelezőnek.
 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!