timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 BMW E30 323i automata
2009. március 08.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: 1983-as automata váltós darab. A gyári teljesítménye papíron 150 lóerő volt, ami annó 10.7mp-s 100-as spinre volt elég.
A jelentős hátszél mellett sem sikerült ezeket az értékeket megközelíteni. Persze nem olyan lassú ez, főleg a kor átlagautóihoz képest.


válasz erre 2009.05.05. 09:50:47 (1994
Nekem is volt 323asom igaz nem automata de az még betegmotorral se ment túl 10mpen... ennek a keréken leadott teljesítménye még a gyári kw értéket se adja ki. kár érte, pedig ha jó állapotba van, nagyon mennek ezek.. 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések