timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Seat Leon 1.8T (Csubesz)
2009. augusztus 09.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Módosított szívó és kipufogó oldal és egyedi chiptuning adja az extra erőt az egynyolctének.
Nem tapadt túlzottan jól, de nem vészes. A váltások gyorsak, ennek ellenére minden fokozat elején látható némi hezitáció, hivhatjuk turbólyuknak is. Ami még érdekes, az a negyedik vége felé a negyedmérföldes cél előtt nem sokkal a teljesítmény esése. Bár nem zárható ki, hogy a gáz elvétele okozta, de ilyen gyorsan és precizen nehéz csökkenteni a teljesítményt, én inkább az egyedi chip kis hibájára tippelnék, az ECU vesz vissza a teljesítményből valamiért.
fotó 1  _2_

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre 2009.09.21. 11:45:09 (2012
Felhasználói profil
14.33 @ 159
Na igen......ha jó lenne a gumim meg a turbo szabályzóm akkor egész szép kis eredmény is születhetett vona 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések