timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Skoda 1000MB (FM2000)
Kiskunlacháza, 2011. szeptember 24.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy nagyon gyors és nagyon könnyű Skoda 1000MB 1969-ből, teljesen módosított hengerfejjel. Sofőr nélkül a teljes menetkész súly 620 kg. :-) Ez a futam hivatalosan 13,1@165,3 volt, de aznap futott 12,874@164,4-t, ami jelenleg az autó rekordja. Jövőre újra megmérjük és addigra remélhetőleg már sperr-es váltóval.

Motor:
- 1550 ccm
- dupla weber karburator
fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2011.11.20. 20:51:31 (2131
Felhasználói profil
18.20 @ 120
 
Re: (2130)

válasz erre előzmények 2011.11.20. 18:54:54 (2130
Felhasználói profil
9.34 @ 242
az a lényeg,hogy keleten nincs ilyen 
Re: (2127)

válasz erre előzmények 2011.11.20. 18:52:04 (2129
Felhasználói profil
9.34 @ 242
5 henger? tudjuk mi a baj??  
Re: (2126)

válasz erre előzmények 2011.11.20. 10:41:58 (2127
Felhasználói profil
18.20 @ 120
abból északon akad 1-2 cudar jószág...elpusztíthatatlan  
Re: (2126)

válasz erre 2011.11.20. 02:00:20 (2126
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Ha minden jól megy, 5-hengeres 850 T5 lesz a széria MB helyett, utcai elélvezősnek ;-)
"uram, egyáltalán szüksége van erre az autóra? - nem, de kell nekem!" 

válasz erre 2011.11.19. 15:44:03 (2125
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Hihetetlen a 12.8-as időd. Nagyon nagy grat!
Kár hogy abbahagyod, de megértelek valahol.
 

válasz erre előzmények 2011.11.17. 22:24:46 (2122
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Hát sajnálom! :-( Azért arra a sperres indulásra kivi lettem volna, mert ez a mérés is 1 gumicsíkkal sikerült! :-) És így se gyenge. Egy 1.5.ös 42 éves skodától eléggé odatevős! :-D Kivi lennék 42 évvel ezelőtt egy ilyen eredményhez mit szólnának az öregek! :-)

A legfrissebb utódhoz meg gratula! :-) 
Re: (2121)

válasz erre előzmények 2011.11.17. 22:03:45 (2121
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Sajnos sehogy, befejezem a versenyzést. Amit lehetett azt kihoztam a karburátoros skodából. Ha 5-6 évvel ezelőtt mutatom be ezt az időeredményt, talán kapok egy két elismerő fejbólintást, de manapság már senkit nem érdekel egy 42 éves skoda produkciója. Utódja egy széria 1000MB lesz. Apropó utód, március végén érkezik a második :-) 
Re: (2120)

válasz erre előzmények 2011.11.17. 21:00:54 (2120
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Nanemár! Akkor jövőre hogy mérjük a 12-es futamodat, meg a tuti rajtot? :-) 
Re: (2119)

válasz erre 2011.11.17. 19:16:24 (2119
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Az óvatos megindulás az konkrétan elpattogás volt. Kuplung felengedés függvénye, itt nem sikerült, de a következő futamban már 12-es időt futottam. A 3. váltása a váltó gyengesége, túl sokat ejt. A teljesítmény esése szimplán azért van, mert 6600-nál van a 144Le maximumom és 7600-ig forgatom.

ELADÓ az autó:
http://hirdetotabla.duen.hu/ver_enyaut/amatr/_koda1550mb1969

 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések