timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Mercedes C36AMG (dkpisti)
2011. szeptember 24.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy automata C36 AMG. Szép gyári állapotban van minden, azon kívül, hogy módosítottak valamit a computeren. A rajt nem a legjobb, csak egy kímélős, elgurítós elindulást produkált. Váltásidő természetesen nincs, a görbe szép egészségesen növekszik végig.

válasz erre előzmények 2011.12.18. 08:55:16 (2164
Felhasználói profil
11.08 @ 204
A jobb kunmadarasi celvonali szerintem a meresi elteresnek tudhato be. Racelogic szerint ugyanolyan celvonalival Kunmadaras es Kiskunlachaza kozott 3-4 km/h van. 
Re: (2157)

válasz erre előzmények 2011.12.17. 12:49:00 (2163
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Azt már rég elárultam neki, hogy nem annyi a kocsi, amennyinek gondolja. :-) Most elvileg ilyen 400-420 Le-nek kellene lennie az Ő tuningcsomagjával a honlap alapján. Amit most tél elején mértünk akkor nagyon jó indulattal azt lehet mondani, hogy megközelítette a 400 lovat, de szerintem alatta van. Ugye kérdés, hogy mennyi a hajtáslánci vesztesége. Sperr, nagy kerekek, stb... 
Re: (2162)

válasz erre előzmények 2011.12.16. 20:07:46 (2162
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Akkor 420LE re volt mondva..most mennyi? 500LE ?  
Re: (2158)

válasz erre előzmények 2011.12.16. 20:04:27 (2161
Felhasználói profil
12.80 @ 173
A rajtja az 1000000%jobb mint... márcsak abból kiindulva hogy rwd..és 275 285ös gumikon szaladgálnak az ilyenek.. én meg szerény 205el nyomom FWD be!  
Re: (2160)

válasz erre előzmények 2011.12.16. 20:03:21 (2160
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Mérjd meg egyszerre a kettőt! :P   Én is kíváncsi lennék!  
Re: (2159)

válasz erre előzmények 2011.12.16. 19:53:56 (2159
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Na hát ez majd kiderül ha meg lesz mérve és minden okés lesz. :-) 
Re: (2157)

válasz erre előzmények 2011.12.16. 19:52:20 (2158
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Nyáron a zöld RS még gyengébb volt bőven elvileg. Amúgy E36 M3-at ette, de mint írtam az meg 13.4-et tudott.  
Re: (2156)

válasz erre előzmények 2011.12.16. 19:46:16 (2157
Felhasználói profil
12.80 @ 173
173... hát ez is tök érdekes dolog... mert a 13.1 hez tartozott 177es célvonali is kunmadarason   ...  akkor amikor mentem ezeket az időket ki volt lukadva 2 helyen a szívócsövem :S Sajnos csak utólag derült rá fény   Annak tudható be a 173as célvonali... VAGY...  a fene tudja.. lendkerék is ultrakönnyű... nagyon forgós... de a "szakirodalom azt mondja" hogy fent gyengébb a könnyű lendkerékkel... hát erre őszintén megmondom nem tudom a választ... mivel a vácin nem nyelezem 17és még1nulla 18és még egy nulla  felé!  
Re: (2156)

válasz erre előzmények 2011.12.16. 19:38:44 (2156
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Én bízom benne!!! A 420Lovas  M3ra ment rá?  Én bízom a sajátomban... a pofám is nagy... szóval megenném!   Nem tudom most mit tud... kapott kiscoolert meg minden finomságot! Jót szalad az szent! Minden esetre kíváncsi lennék! Mértél egy zöld RS fókát... ami elméletileg 400+os... nyáron a vácin nem  távolodott.. ;-) 
Re: (2155)

válasz erre előzmények 2011.12.16. 19:30:19 (2155
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Sztem nem ennéd meg. Ha perpill is 173-as célvonalit tud a kocsid. 
Re: (2154)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!