timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)
Tököl, 2007. October 28.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: All wheel drive, nitro assisted PD TDI from Slovakia. This run is not one of his bests, it was timed officially 12.42 @ 183, while he could do 12.004 @ 185 too on the same day. It's quite easy to spot where did he lost the four tenths, but it's not so obvious what has caused this. I'd say he shifted into wrong gear, then corrected afterwards, but perhaps not. I'll ask next year when we log the car again. :)
The car is quite heavy, but very powerful for a diesel. Their power claims on photo #3 is certainly confirmed by the wheel power figures of this run. The 0-100 km/h times are another matter, being around a whole second out. Obviously this 4.7 could be much better without the mistake around the 2.0-3.0 second range, a 3.8, 3.9 is certainly possible.
photo 1  _2_  _3_

reply 2007.11.11. 11:47:47 (754
User profile
11.80 @ 189
ez is csak 1 munkagép, trédéí (kormi) 

reply 2007.11.06. 03:10:29 (699
Csak egy pár adat.
Én szétszedtem egy Lupo 3L-t darabokra és lemértem az üres kasznit egy precíziós mérlegen.
Üvegeket kivágtam csak festék és az alvázvédõ maradt.
Igy 215Kg -lett.

A golf 2. 4motion hajtással 6-os váltóval kb 1300Kg.

Az Iván Lupo-ja rendszámos azért nehezebb, a Lengyel 1-s pedig verseny verda full kikönnyítve.
Ezért megy jobban kb ugyanakkora lóerõvel (kb 200kg a különbség). 

reply history 2007.11.05. 22:31:43 (682
User profile
12.56 @ 175
Mert 1160 kg?! 
Re: (681)

reply history 2007.11.05. 22:29:52 (681
User profile
12.13 @ 183
Én csak azt nem értem, ha ez az autó 320 lóerõ akkor miért csak 183-185 a célvonalija ?? 
Re: (677)

reply history 2007.11.05. 22:25:27 (680
User profile
11.53 @ 188
500 ló,utcai.Na erre én is kiváncsi leszek 
Re: (677)

 ave
reply history 2007.11.05. 19:40:43 (679
User profile
12.88 @ 175
A fotokon nem tunik tul szerianak a hajtokar...

De hajra hajra, ha 500, akkor 500.  
Re: (677)

reply history 2007.11.05. 19:40:31 (678
Túl sokat nem lehet már könnyíteni rajta. Ez az autó ennyit nyom (súlyban).
500lóval szerintem slickekkel száraz pályán 10 alját futhatna.
 
Re: (676)

reply history 2007.11.05. 19:33:23 (677
Nem akarnak könnyíteni. Lóerõt akarnak növelni.Most széria közeli a moror. Csak a dugó csinált.
A befecsik is széria közeliek. Kovácsoltatnak hajtókart, bevonatot tetetnek a dugókra, nagy befecsivel, nagyobb turbó, motort szétfaraglák,16V hengerfej rá stb.Aszt mondta a fejlesztõje, hogy 320-ról 500 lóra akarja megcsinálni utcára. 
Re: (676)

 ave
reply history 2007.11.05. 14:01:40 (676
User profile
12.88 @ 175
Konnyiteni kellene, nem keveset a 10-es idohoz, de szerintem meg lehet csinalni. 
Re: (675)

reply history 2007.11.05. 12:33:37 (675
Nem baj azt írja a fórumon a mérnöke hogy kicsit még tovább fejlesztik, hogy 10-es idõt tudjon.
Slickkel kb 11 közepét tud. De ezt már lassa 3 éve futja.
Itt van néhány kép a fejlesztésrõl:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179637&highlight=stingray 
Re: (674)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!