timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Nissan Primera GT (Leon)
2007. November 03.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments:
The interesting in this log is that the 60 feet figure is worse than the previous log, but the 1/8 and 1/4 mile figures are significantly better. Of couse a bit of the improvement comes from power, but it's worth checking out the virtual race between the two runs.
The turning point is just after the 3 second mark. (the yellow line crossing base line)
While this was a better start that the older log's, it's still quite faint. Also a good 0-100 km/h time was hindered by shifting up a wee bit early, at 99.5 km/h.
If we could took another log, we should have been able to improve, but idle control was going bananas, so we couldn't.
photo 1

reply history 2007.12.14. 21:05:25 (915
User profile
11.00 @ 210
Ezt te se gondolod komolyan?! 
Re: (909)

reply history 2007.11.22. 20:40:33 (912
User profile
15.97 @ 139
Mesélhetnél egy kicsit a kocsidról! Mit csináltál eddig rajta,hogy ilyen eredményed van? Nem  láttalak még a fanclubbon.!!! Sem talin!  
Re: (909)

reply history 2007.11.22. 16:06:10 (911
Sztem is valamit állitani kéne mert az h szívó motornak általában mondom általában mind1, h 95 vagy 98 mert kicsi a kompresszió de turbó motorhoz 98-at ajánl a gyár is tehát az az ideális. 
Re: (909)

reply history 2007.11.22. 16:02:14 (910
User profile
15.55 @ 148
Próbáltad már hozzáigazítani a gyújtást a nagyobb oktánszámhoz? Lehet hogy úgy hozna valami... 
Re: (909)

reply history 2007.11.22. 15:20:53 (909
User profile
12.53 @ 180
én csak azt tudom,hogy 95-os 96-os benzínnel jobb idoket megyek mint a 98-as vagy 100-as benzínnel.ez véletlenul sikerult kiderítenem,amikor nem volt a kozelben csak 96-os benzín.azota csak kis oktánszámmal megyek. 
Re: (905)

reply history 2007.11.21. 21:07:12 (905
turbó motorba nem 98-as kell a nagyobb kopresszió miatt? 
Re: (904)

reply history 2007.11.21. 20:26:59 (904
User profile
12.53 @ 180
a 100-as benzínnel az enyém sem megy jobban.96-os benzínnel jobb idoket megyek. 
Re: (903)

reply history 2007.11.21. 20:21:56 (903
User profile
15.97 @ 139
Ja ezt még nem is mondtam neked, hogy a 100-as benyával nem megy úgy? Nekem legalább is jobb a 95-ös és kevesebbet is eszik belõlle! 
Re: (894)

reply history 2007.11.21. 11:52:34 (902
Nekem is van ilyen állítási lehetõség, egy csatlakozót átt kell fordítani A-B 95-98, de én már tesztelgettem, semmit nem jelentet, legalábbis érzésre nem, annyit vettem észre mikor tankoltam 100-ast és átraktam a csatlakozót B-re hogy az alapjáratom 1000rpm lett kereken a 900 helyett... 
Re: (894)

reply history 2007.11.21. 11:44:47 (900
User profile
16.10 @ 139
Ok, akkor jó volt a széljárás  
Re: (897)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!