timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic LSi / VTI (Boci)
Kiskunclacháza, 2008. April 20.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.
Select another run of this vehicle

diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: After a year's absence from the scene, Hungary's fastest and loudest all motor Civic returns! Now it sports some very serious stuff, Endyn high-comp pistons, IB rods, Skunk stage3 cams, Hondadata ECU, among others.
This run was officially timed at 12.66 @ 181 km/h.
The best of the day was around 2 tenths faster, but because of gear syncro issues he shifted a bit too early in this run. In fact, it's quite easy to see where he lost that time. In this 12.66 run there is no wheel slip in 2nd gear, and thus acceleration is much lower than last year. In his 12.4 run, I'm sure he revved it further in 1st thus getting some wheel slip in 2nd.
When you compare the power curves you can see that while peak power increased as well, the real gain is in lower revs.
photo 1  _2_  _3_

videos of this vehicle

datasheet on carstyling.hu

reply history 2008.05.14. 17:07:15 (1035
User profile
13.32 @ 165
Sorry, csak 1614ccma 81,5-esdugükkal! 
Re: (1013)

reply history 2008.05.09. 22:10:08 (1033
User profile
11.20 @ 193
2006ban 790rõl indult ,aztán lett évvége felé 750 ,az mért adat volt ,idén szedtünk ki belõle kb 20-25kg-ot de ez még nem mért adat 
Re: (1029)

reply history 2008.05.09. 16:54:35 (1029
User profile
12.17 @ 204
2006 ban idén még nem nagyon tudtam eljutni egy versenyre se...... 
Re: (1023)

reply history 2008.05.09. 10:11:25 (1023
User profile
11.20 @ 193
köszi
mármint idén vagy 2006ban? 
Re: (1017)

reply history 2008.05.09. 10:10:16 (1022
User profile
11.20 @ 193
Egyenlõre szerintem nem csúszik,amikor szar volt a kuplungom igazából akkor sem csúszott hanem egyszerûen nem is kapcsolt össze. 
Re: (1018)

 ave
reply history 2008.05.09. 09:56:37 (1021
User profile
12.88 @ 175
Itt a nyomatekgorbe lett vizszintes! (nyomatekgorbe kb.= gyorsulasgorbe, piros) Ez egyreszt az autogyartok alma (lasd prospektusnyomtekgorbek), masreszt okozhatja a kuplung is, pont ennyi nyomatekot tud atvinni, nem tobbet.

De lehet veletlen egybeeses is, persze. 
Re: (1019)

reply history 2008.05.09. 09:08:35 (1020
User profile
9.67 @ 241
hagyjuk má a mérésdet bakker

a kedvedért  kértem egy mnasz hitelesitett mérleget.
az utcai autóm súlya 1017kg üres tankkal./karbon géptetö,csomiajtó,tükrök,ülés,hátsóülések nélkül/
a versenyautóm kipakolva flexelt ajtókkal 880kg/karbon géptetõ,csomiajtó,szétflexelt ajtók,1 ülés./ 
Re: (1019)

reply history 2008.05.09. 08:35:32 (1019
User profile
12.13 @ 183
Az autók súlyával kapcsolatban szerintem csak akkor lehetne biztosat kijelenteni ha egy versenyen lenne mérlegelés és azonos feltételek esetén kiderülne a különbség.
Nekem például CCH 100kg-val többet saccolt mint amit mértem az autónak MÉH telepen. Lehet hogy a mérlegek rosszak, ezért lenne tuti az egy mérlegen egymás utáni mérés mert a különbség azért csak pontos lenne.
Egyben viszont biztos vagyok, ha Bocival ketten felállunk a mérlegre akkor annyit mutatna kb a kijelzõ mint ha te egyedül állnál rá. Természetesen személymérlegrõl van szó a gyengébbek kedvéért.

ave
A csúszós kuplung témára:
Az én motoromat sikerült úgy beállítani, hogy a mérõpadon mérve is lapos a teljesítmény görbém 7500-9500 között 5-10 lóerõn belül tehát könnyen lehet reális Boci görbéje is.
3-4 lóerõ többletért 9000-9500-on, nem akartam veszíteni 7000-9000-ig 10-15-öt. 
Re: (1017)

 ave
reply history 2008.05.08. 23:20:30 (1018
User profile
12.88 @ 175
Btw. kuplungod nem csuszik veletlenul?
Azon gondolkodtam, hogy ez a tokvizszintes gyorsulas 2-esben es harmasban egy pontig erosen emlekeztet arra, amit csuszos kuplunggal mert autoknal szoktam latni. 
Re: (1015)

reply history 2008.05.08. 22:43:07 (1017
User profile
12.17 @ 204
Gratula a jó idõhõz .,..
Azért én 170 kg plusszal mentem ezek szerint... Hozzád képest 
Re: (1014)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!