timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Seat Leon Cupra mk2 (Falco)
2008. October 19.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: Just after the run-in period, probably this was the first real launch. It delivers the reference level of 0.5g, even a bit more. After the quite slow upshift it still spins the front tires in 2nd gear too for a whole second.
At the beginning of 3rd and 4th gear there's a suprising hole, perhaps electonic throttle body tries to save the transmisson?
photo 1  _2_

reply 2008.11.09. 18:25:39 (1756
HAli Gomb!

4 helyen volt elrepedve a csonkom:-) gyári csonkkal érdekes módon szépen muzsikál és nem max 1 bar hanem 1,5 bar-os nyomással mükszik mostmár,alul is szépen húz és tetszik nagyon..
Tavasszal kap egy jó kuplungot és Ave-val akkor leméretem most semmi értelme,mert 2-be végig csúszik amig nyomom neki:-) Amit ki lehet hozni belöle azt kihoztuk sztem( köszi Csongi)..nem merek semmit tippelni mert múltkor is ráfáztam:-) de lényegesebben jobban muzsikál...majd meglátjuk ez mire  elég..

Fish 

reply history 2008.11.07. 19:23:14 (1748
User profile
10.92 @ 200
Vitya, Fish köszönöm!  
Re: (1737)

reply history 2008.11.07. 14:44:23 (1743
User profile
13.20 @ 166
Öööö, miben is?
Lehet nézelõdhetnél legközelebb a polcomon! 
Re: (1737)

reply history 2008.11.07. 14:11:52 (1739
User profile
14.21 @ 164
Na mizu a verdával Fish?  
Re: (1737)

reply 2008.11.07. 11:20:08 (1737
Falco gratula,,szépet megy nagyon.. Yasec csak nem kezdesz megtérni:-) 

reply 2008.11.07. 09:13:47 (1734
gratula Falco!!szep futam! 

reply history 2008.11.07. 00:48:32 (1732
User profile
13.20 @ 166
Nézzed meg oldalról az autókat:
BMW: elsõ kerék elé mennyit nyúlik a kasztni?
Audi S3?
Vigyázz, hatalmas lekerekítés van az elsõ lökösben, hogy ne legyen annyira nyilvánvaló ez az optikailag sem sportos feature...

Ha meg is adják a súlyeloszlást, dinamikusról mély hallgatás, mert ekkora túlnyúlással az biza nem épp ideálisan alakul.
Bár a multilink csodafelfüggesztés csodákra képes, max javítani költséges egy kissé... 
Re: (1727)

reply history 2008.11.07. 00:43:10 (1731
User profile
13.20 @ 166
Máábocs, de ha egy autót vezetés szempontjából kell megítélnem, akkor nem biztos hogy elsõsorban arra gondolok, hogy van olyan emberke, akivel akár össze érhet a vállunk...
Ez amúgy inkább szekrény típusú tagokkal szokott elõfordulni, szóval még veled sem! (kb. 10% azoknak, akik eddig mellettem ültek, de 70%-ban nem ül mellettem senki, úgyhogy nemigazán érdekel!)) 
Re: (1725)

reply history 2008.11.07. 00:04:27 (1730
User profile
12.35 @ 189
<Egyébként nekem is eddig a BMW-k jöttek be a legjobban. Mindenféleképp BMW-t vennék magamnak, ha lenne rá pénzem.>

Áruló!!!
 
Re: (1727)





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!