timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Peugeot 205 GTI T16 (Misa)
2008. October 24.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: It's not a real T16, it's a GTI with the 2 liter 16v T16 engine from a 405 T16. The engine is stock, and even has the original GTI exhaust on, which is obviously a bottleneck. Traction is quite good on standard street tires, too bad it takes too long to reach the peak G levels. In this run the driver lifted off just 15 meters before the finish line, significantly harming the trap speed. In another run, while running worse ET it reached almost 171 km/h. photo 1  _2_  _3_

reply history 2010.10.11. 13:06:57 (2112
Ha sikerül találnod valakit aki készít, vagy az eddigiekben elrejtett 205höz torsen vagy lamellás diffit, akkor kérlek áruld el nekem is! Hallottam már 1-2 fazont aki csinál, de vagy nem vette fel a telefont, vagy nem létezett.. 
Re: (1794)

reply history 2010.10.11. 13:01:25 (2111
Igen, esti_ néven. Remélem még idén sikerül futnom egyet, ami felkerül ide. Már csak egy normális kipufogós hiányzik. Valahol mérlegre is raknám, mert legendák keringenek a rallye tömegérõl, én meg pontos számokat szeretnék látni.. 
Re: (2107)

reply history 2010.04.02. 22:04:55 (2107
User profile
15.25 @ 146
Hát van abban a motortérbe jó sok vas
Szép a Rallye-d eleje
Klubban regisztrált vagy? 
Re: (2106)

reply 2010.03.31. 20:32:29 (2106
Helló! Tetszik a kocsi. Hogyhogy 1120 kiló összesen? Ennyivel több a motor? 

reply history 2008.11.18. 17:25:31 (1804
6? Kié a hatodik?

Amúgy tényleg nagyon szép eredmény... Összeraktam a saját (régebbi) mérésemmel, és félelmetes ahogy elmész mellettem miután ledolgoztad az indulásnál összeszedett hátrányt.  
Re: (1799)

reply history 2008.11.18. 17:18:38 (1803
User profile
13.26 @ 176
Szia! Jaja, lassan jöhetnek a további mérések is. 
Re: (1801)

reply history 2008.11.18. 14:25:13 (1801
Micsoda pontos, lexikális megfogalmazás   Remélem lassan az én mérésem is felkerül, már kíváncsi vagyok... 
Re: (1799)

reply history 2008.11.18. 11:20:47 (1799
User profile
13.26 @ 176
Közhellyel élve mint a fehér holló. Összesen 1046db 405 T16-ot gyártottak, itthon 5-6 autó ismert. Ez a motor is Svájcból jött, majd 2 évet porosodott egy fészerben. Sajátom 405 T16 2 literes turbós motorral (tudtommal) egyetlen 205 átépítés az országban, van még egy 205 TCT 2 literes 8 szelepes turbós átépítés is (igen jól megy az is!), meg elég sok MI16 ami 1.9 szívó 16 szelep. Angoloknál, Németeknél van azért még pár igen szép igényes átépített.

Az eredeti 205 T16 összkerekes középmotoros, 1.8 turbó 16 szelep, EVO2 pl 450LE, GroupeB-ben sokan láthatták RallyeVB-n. 241 példányból már csak pár maradt meg, Magyaroszágon nincs is belõle! Külföldi oldalakon néha feltûnik 1-1 eladó példány 30-50ezer eurós áron. 
Re: (1798)

reply history 2008.11.18. 09:35:18 (1798
csatlakozom!gratula a kis vashoz!ritka ez a t16moci?vagy csak nalunk az? 
Re: (1796)

reply history 2008.11.17. 20:59:54 (1796
User profile
10.92 @ 200
Igen, nagy meglepi autó, gratula hozzá... 
Re: (1794)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!