timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic 1.4i turbo (CCH-Lilu)
2008. December 13.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: Originally a 75HP 1.4 SOHC Civic with a Greddy turbo kit, running 7psi (0.5bar) boost.
Other than the kit and the ESI intake manifold and throttle body the engine is bone stock.
The ECU is modified so it's mapped properly and running full sequential injection instead of the original banked.
There were not much traction, so the ET figures fall behind most of the VTIs on the list, but trap speed wise it matches them. Peak power is a bit lower than the the high revving v-tec engine's, but the turbo's low down torque is "killer".
photo 1  _2_  _3_

 glo
reply history 2009.02.05. 14:16:49 (1917
User profile
14.10 @ 174
jó, hát ha egyszer ráérsz akkor ránézhetnél... megközönném 
Re: (1916)

reply history 2009.02.05. 13:58:28 (1916
User profile
9.67 @ 241
dehogy tolom
a lilu is birta
 
Re: (1915)

 glo
reply history 2009.02.05. 13:26:07 (1915
User profile
14.10 @ 174
mondjuk hogy kicsik az injektorok? õszintén szólva egyszer szívesen elvinném hozzád, hogy ránézz és mondj rá valamit, de tartok attól, hogy nagyon csúnyán leoltod a gépet... 
Re: (1914)

reply history 2009.02.05. 13:18:43 (1914
User profile
9.67 @ 241
program is lehet,meg a motorkarakter is lehet.
sok apro dolog 
Re: (1913)

 glo
reply history 2009.02.05. 13:11:54 (1913
User profile
14.10 @ 174
köszönöm a választ. akkor az én görbéim azért nem olyn simák mint a lilu civic-é mert szar a progim? vagy esetleg más ötlet? elõre is köszönöm a választ. 
Re: (1912)

reply history 2009.02.05. 13:03:43 (1912
User profile
9.67 @ 241
ennyit tud a motor....
 
Re: (1911)

 glo
reply history 2009.02.05. 12:58:03 (1911
User profile
14.10 @ 174
ehhez én nem tudok, mit szólni... de a kérdésemre azért nem kaptam választ de ha valaki tudja a választ ne tartsa magában 
Re: (1899)

 Jos
reply history 2009.01.08. 18:55:55 (1904
Gratula!
Mennyibõl sikerült kihozni? 
Re: (1890)

reply history 2009.01.02. 23:27:49 (1899
Ne bántsd ! Ha leszopod a faszát sokkal nyugodtabb, vagy ha hozzá se szólsz... Ezt szokta meg itt, nem illik kizökkenteni  
Re: (1892)

 glo
reply history 2008.12.16. 00:44:52 (1892
User profile
14.10 @ 174
bakker.. nem akartam leszólni... szép munka tényleg. nem kell mindenre megsértõdni... az enyém is 95-ösel megy, 0.5-ös nyomáson, és ez tényleg egy szeméthegyrõl lett összerakva és a progi is egy fos. de tényleg szép munka, remélem nincs harag. 
Re: (1890)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!