timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Mercedes C36AMG (dkpisti)
2011. September 24.
    
Race this vehicle in virtual racing.
Use this as a basis in design a run.


diagram
Weight
kg
reset
Time range
Distance (and Y scale)
Rollout

sec 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-19.0
 Correction %


Comments: It's a C36 AMG with automatic gearshifter. It's a nice stock car, but they modded something in the stock ecu. The start was not so bad, that was a simple full throttle without break. It has of course no shifting time and it has very healthy performance graph. On the higher rpm the power is bigger evenly.

reply history 2011.12.18. 08:55:16 (2164
User profile
11.08 @ 204
A jobb kunmadarasi celvonali szerintem a meresi elteresnek tudhato be. Racelogic szerint ugyanolyan celvonalival Kunmadaras es Kiskunlachaza kozott 3-4 km/h van. 
Re: (2157)

reply history 2011.12.17. 12:49:00 (2163
User profile
14.63 @ 151
Azt már rég elárultam neki, hogy nem annyi a kocsi, amennyinek gondolja. :-) Most elvileg ilyen 400-420 Le-nek kellene lennie az Õ tuningcsomagjával a honlap alapján. Amit most tél elején mértünk akkor nagyon jó indulattal azt lehet mondani, hogy megközelítette a 400 lovat, de szerintem alatta van. Ugye kérdés, hogy mennyi a hajtáslánci vesztesége. Sperr, nagy kerekek, stb... 
Re: (2162)

reply history 2011.12.16. 20:07:46 (2162
User profile
12.80 @ 173
Akkor 420LE re volt mondva..most mennyi? 500LE ?  
Re: (2158)

reply history 2011.12.16. 20:04:27 (2161
User profile
12.80 @ 173
A rajtja az 1000000%jobb mint... márcsak abból kiindulva hogy rwd..és 275 285ös gumikon szaladgálnak az ilyenek.. én meg szerény 205el nyomom FWD be!  
Re: (2160)

reply history 2011.12.16. 20:03:21 (2160
User profile
12.80 @ 173
Mérjd meg egyszerre a kettõt! :P   Én is kíváncsi lennék!  
Re: (2159)

reply history 2011.12.16. 19:53:56 (2159
User profile
14.63 @ 151
Na hát ez majd kiderül ha meg lesz mérve és minden okés lesz. :-) 
Re: (2157)

reply history 2011.12.16. 19:52:20 (2158
User profile
14.63 @ 151
Nyáron a zöld RS még gyengébb volt bõven elvileg. Amúgy E36 M3-at ette, de mint írtam az meg 13.4-et tudott.  
Re: (2156)

reply history 2011.12.16. 19:46:16 (2157
User profile
12.80 @ 173
173... hát ez is tök érdekes dolog... mert a 13.1 hez tartozott 177es célvonali is kunmadarason   ...  akkor amikor mentem ezeket az idõket ki volt lukadva 2 helyen a szívócsövem :S Sajnos csak utólag derült rá fény   Annak tudható be a 173as célvonali... VAGY...  a fene tudja.. lendkerék is ultrakönnyû... nagyon forgós... de a "szakirodalom azt mondja" hogy fent gyengébb a könnyû lendkerékkel... hát erre õszintén megmondom nem tudom a választ... mivel a vácin nem nyelezem 17és még1nulla 18és még egy nulla  felé!  
Re: (2156)

reply history 2011.12.16. 19:38:44 (2156
User profile
12.80 @ 173
Én bízom benne!!! A 420Lovas  M3ra ment rá?  Én bízom a sajátomban... a pofám is nagy... szóval megenném!   Nem tudom most mit tud... kapott kiscoolert meg minden finomságot! Jót szalad az szent! Minden esetre kíváncsi lennék! Mértél egy zöld RS fókát... ami elméletileg 400+os... nyáron a vácin nem  távolodott.. ;-) 
Re: (2155)

reply history 2011.12.16. 19:30:19 (2155
User profile
14.63 @ 151
Sztem nem ennéd meg. Ha perpill is 173-as célvonalit tud a kocsid. 
Re: (2154)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!