timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu

kezdődnek a gondok

2008.04.21. 18:12 - soma

Túl jól haladtak a dolgok mostanában,igy vártam i már hogy valami szar is történjen az autóépités terén,csak hogy ne legyen egyszerű az élet.
Még amikor szétesett az 1.6 tavaly és elkezdtem a 2.0 projectet összevásároltam egy csomo motort és alkatrészt.De sajnos lyukra futottam.

Szóval van kb 5db szar főtengelyem,2db feleslegesen megvett komplett motorom.Azaz hogy világosabb legyek kell valahonnan szereznem egy szűz fötengelyt ! Mai nap telefonálgatással ment el emiatt ,de sehol senkinek nincs csak köszörült szarok.Felhivtam a létező összes fiatos ismerősöm,sőt még az Ő ismerőseiket is de nincs.
Ez miért csak most derült ki azt nem részletezném de levontam a tanulságokat belőle!

Ha esetleg valaki tud ritmo 130TC vagy 125 Tc motort ne agy isten csak főtengelyt ne tartsa magába.

Köcce
 








Gyorskeresés
A versenyautóm

1978 Fiat X 1/9 2.0 16v Turbo
Wössner dugattyuk
Eagle "H-profil"hajtókarok
Garrett GT35R turbo
Vizes intercooler
Egyedi szivó és kipufogósor
portolt polirozott hengerfej
Whistler kéttárcsás szinterkuplung
Precision 1000 ccm injektorok
Bosch Motorsport 044 AC
Vems ecu

 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések